10. Gdzie się osiedlisz? [Spoilers v.2.0]

1.3K 27 22
                                    

Baran: Inazuma. Estetycznie Ci się tu podoba. Gdziekolwiek nie spojrzeć tam przepiękne widoki. I jak tu nie zamieszkać?!

Byk: Teapot. Lubisz się pławić w luksusie, a tutaj możesz to mieć. Własny wymiar gdzie masz święty spokój. Poza tym nie ma tutaj zrzędliwych sąsiadów, którzy mogliby kazać się im podporządkować.

Bliźnięta: Liyue. Uwielbiasz tutejsze jedzenie, zwyczaje. Nie zastanawiała się Twoja osoba jakoś szczególnie dlaczego właśnie tu. Poza tym... masz tu swoich najbliższych znajomych, gdzie indziej miałbyś/miałabyś się wybierać?

Rak: Monstadt. Większość ludzi Cię tu zna i lubi co sprawia miłą atmosferę. Lubisz spędzać czas na nocnym podziwianiu gwiazd. Dmuchaniu mniszków lekarskich. Czasem lubisz tu po prostu posłuchać muzyki jaką ofiarują Ci muzycy. Może Venti ma dla Ciebie dziś czas?

Lew: Liyue. Nigdy nie zaliczałeś/aś się do patriotów, ale zawsze jakoś bardziej ciągło Cię do Liyue w porównaniu do reszty krain. Tereny do walki, podziwiania przyrody, poznawiania nowych ludzi. Uważasz, że to najbardziej do Ciebie przemawia.

Panna: Monstadt. Lubisz prostote i wolność ducha. Wszystko jest tutaj spokojne, no chyba, że wychylisz łeb trochę bardziej poza mury. Masz tu swoich najbliższych znajomych, gdzie indziej miałbyś/miałabyś się wybierać?

Waga: Inazuma. Jesteś dobrą duszą, która chcę się przeciwstawić Raiden Shogun. Po dołączeniu do ruchu oporu stwierdzasz, że osiedlenie tutaj pomoże Ci bardziej zrozumieć ludzi i obyczaje tej nadzwyczajnej nacji.

Skorpion: Teapot. Szczerze, to nie potrafisz zdecydować, więc postanowiłeś/aś skorzystać z podarunku Adepti. Tutaj urządzisz swoje małe, wygodne gniazdko. Masz wszystko czego potrzebujesz.

Strzelec: Monstadt. Porankami bywasz na dłoniach rzeźby Barbatosa. Popułdniem zaś trenujesz w okolicach Springvale. Wieczorami bywasz w Angel's Share, popijając bezalkoholowe napoje serwowane przez bartendera. Żyć nie umierać.

Koziorożec: Inazuma. Lubisz jak tu jest, najchętniej niczego by Twoja osoba tutaj nie zmieniała. Podzielasz zdania Raiden Shogun mimo tego, że nie do końca rozumiesz jej motywów. Cenisz kulturę i magię tego miejsca.

Wodnik: Liyue. Czujesz jakbyś się tu praktycznie urodził/urodziła. Chętnie korzystasz z dobrobytu tego miejsca. Jednakże nic nie powstrzyma Cię przed odwiedzaniem innych krain. Nie ograniczasz się.

Ryby: Inazuma. Wygodnie Ci tu, mimo nie ciekawej sytuacji ten nacji. Uważasz, że jest tu pięknie i nie zamieniłbyś/zamieniłabyś tego na cokolwiek innego. Zdecydowanie czujesz się jak u siebie.

Genshin Impact Zodiacs [PL] (Porzucone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz