chapter 3

496 8 4
                                    

TRING!!! TRING!!

met een klap gaf ik een mep op de wekker. ik rolde uit mijn bed zo dat ik op de grond beland. ' ik wil niet' schreeuwde ik tegen mezelf. misschien is Levi nog thuis dan kan ik met hem mee. met een ruk stond ik op en ging naar het raam. ja zijn BMW staat er nog. ik sprong onder de douche na 10 minuten droogde ik me af en liep naar me kamer en ging voor de kleren kast staan en deed mijn ondergoed aan. wat zal ik eens aan doen het is mooi weer wat ook wel mag want het is zomer. ik pakte een zwarte skinny jeans en een boy London tshirt . ik deed mijn lenzen in en wat mascara op en borstelde mijn haren en liep naar onder.

' Levi kan ik mee liften' vroeg ik aan Levi die aan de keukentafel zijn boterham zat te eten.

' tuurlijk zussie'

' thanks' zei ik en ik liep naar de koelkast om een flesje water te pakken en doe hem in mijn tas. ik mocht echt blij zijn met zo een grote broer. hij was dan wel mijn grote broer maar ook mijn beste vriend. Levi en ik hielden alle bij van skateboard daarom trokken we ook altijd met elkaar op al sinds we klein waren.

' kunnen we gaan' vroeg Levi.

' ja' en we liepen naar de voordeur.

'shit ik ben mijn mobiel vergeten' ik rende naar boven en pakte mijn iPhone en ik rende weer naar beneden waar Levi nog steeds stond.

' het is maar goed dat je hoofd vast zit anders was je die ook vergeten' lachte Levi.

' heel grappig' en ik gaf hem een stoot.

we liepen naar zijn BMW en we stapte in.

ik keek op mijn iPhone of ik een bericht had. en ja hoor een bericht het was een onbekend nummer ik opende het smsje.

anoniem: heey :) veel su6 op school, have a Nice day Xharry.

harry??? wie is harry?? denk na Nina denk na wie is harry?...... HARRY! curly!!! nu weet ik het hij was de jongen van het schetsboek gesprek haha:).

'wat ben jij aan het lachen? haha' zei Levi en keek me aan.

' om een smsje ' lachte ik terug.

'en wat stond er in het smsje?'

' harry wens me su6 op school'

' harry wie?' Levi keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan.

' de buurjongen' lachte ik.

'oelala hoe ken je hem'

' oohh gewoon' lachte ik en stapte uit de auto en ik werd gevolg door Levi. een paar meisje begonnen te gillen en te giegelen (hoehoejehetschrijft). natuurlijk wist ik al waar het over ging. elke keer als Levi en ik ergens na toe gaan dan moet ik dat de hele tijd meemaken nu voel ik me zielig. maar waarom gebeurd dat nu elke keer nou Levi is niet bepaald de lelijk zeker was hij niet lelijk best awkward om dat van je eigen broer te zeggen haha maar goed. we liepen het gebouw binnen en werden gelijk begroet door de roostermaker.

'Levi en Nina mota toch?' vroeg de man.

' jip ' antwoorden Levi.

de man gaf ons alle bij een les rooster natuurlijk zaten we niet bij elkaar in de klas want Levi is 19 en ik 17. Levi gaf me een knuffel en een kus op mijn voorhoofd.

'gedraag je een beetje okee' commandeer Levi.

'jaaaaaaa!!! daddy' ik rolde mijn ogen en liep naar de klas waar ik moest zijn. snel antwoorden ik wat terug naar harry.

Nina: thanks :) xnina.

ik drukte op verzenden en liep het lokaal binnen.

'jij moet Nina zijn' ik keek op van mijn telefoon en keek in de ogen van de leraar. niet dat ik er blijer van werd om in zijn ogen te kijken maar goed.

two faces ( harry styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu