yedi

170 28 158
                                    

"Ne istiyorsun?"

Kız, bu soru ile şeytanice gülümsedi ve arından konuştu. "Ah, ben seni erkek zannetmiştim."

"Seni bu hisse sokan şey ne oldu?" diye sordu maskeli kız.

"Bilmem."

Maskeli kız "İsmin ne?" diye bir soru yöneltti karşısındaki kıza.

"Sen bana Bayan E, ben de sana Bayan P diyeyim. Nasıl?"

"Kabul, Bayan E. Evet, şimdi ne istediğini söyle."

"Ölüm. Ama benden önce birilerinin ölmesi. Bana çektirdikleri acı gibi onlara da acı çektirmek istiyorum."

Bayan P, kafasını salladı rahatça. Sonra etrafına bakındı tedirgince. "Buraya... Birilerini getirmedin değil mi?"

Bayan E, gözlerini devirdi. "Saçmalama. Birilerini getirmiş olsaydım şu an ikimiz de burada bu şekilde olmazdık emin ol. Ve bana güvenliğin için sağ ol, Bayan P."

Bayan P, yapmacık bir şekilde gülümsedi maskesinin altından. Ardından sırtındaki çantasından siyah bir kar maskesi çıkardı kendisininki gibi ve Bayan E'ye verdi.

Bayan E, maskeyi taktı ve Bayan P'ye baktı.

Bayan P "Bugün mu halletmek istiyorsun?" diyen sorarken ellerine siyah, deri eldivenlerini takıyordu.

Bayan E, kafasını salladı. "Hatta... Şu an nerede olduğunu biliyorum. Gidelim mi?"

Bayan P, kafasını salladı ve ikisi birlikte Bayan E'nin gösterdiği yere doğru ilerlemeye başladılar.

Bayan P, Bayan E'ye güvenmek istiyor gibiydi ama güvenmemek isteyen tarafı daha ağır basıyordu. Kendisini çözmemişti bir türlü. "Ya Bayan E, oyun oynuyorsa?" diye geçirdi içinden. Ama yanında bir sür aleti vardı, kendini savunmasını çok iyi biliyordu. Eğer Bayan E, oyun oynuyorsa bunun bedelini ağır öderdi.

Bir sahil kenarına geldiler. Bayan E, yumruklarını sıkıp derin derin nefes alıyordu. "Orada," dedi sessizce kayalıklarda oturan birini gösterince. "Ona karşı çok mu öfkelisin?"

Bayan E, bu soruya karşılık başını salladı. "Ne yaptı sana?"

Bayan E, dişlerini sıktı. "Beni aldattı, dalga geçti, ulu orta yerlerde rezil etti, zorbalık yaptı. Beni aldatmasına rağmen hâlâ benimle uğraşıyordu. Sapık gibiydi. Benden vaz geçemeyen bir takıntılı gibiydi sanki. Ben de O'na aynılarını yapmak istiyorum. Her yerde onu rezil edeyim, yanlışlarını, bütün kirlerini ulu ortaya saçayım. O'na acı çektireyim."

O'na karşı çok büyük bir öfke besliyordu. Bakınca bu anlaşılıyordu.

"O'na ne yapmayı düşünüyorsun?" diye sordu Bayan P.

Kafasını iki yana salladı, Bayan E. "Bu yüzden sana başvurdum ya."

Bayan P, tatmin olmuşcasına sırıttı. "Önce git ve onunla sakince konuş. Güçlü dur. Kendini ezdirme. Bunları biliyorsundur herhalde?"

Bayan E, yumruklarını açıp kapattı ve bir adım öne çıktı. Arkasındaki Bayan P'ye baktı ve kafadını aşağı indirdi 'tamam' dercesine.

Ve O'nun yanına doğru yavaş ama emin adımlarla yürüdü.

.・゜゜

Of çok heyecanlıyıımbdskfmwlnf.

Kimin erkek kimin kız olduğunu düşünmüş müydünüz?

-düşünememişsiniz. herkes şşookk herkes ters köşe dkankdskdjsn-

Sizce diğer bölümde ne olur eheheh?

finale son 5.

psycho • yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin