t i z e n n y o l c a d i k

1.9K 78 0
                                    

Aurora

A Magyar nagydíj óta eltelt két versenyhétvége is itthon, Angliában ami nagyszerűen telt. Még Dani a negyedik helyet szerezete meg magának, Lando mögötte ért be. Természetesen az egész csapat örült, ígyegy kisebb vacsora keretein belül zártuk le ezt a két hosszú hétégét. Én Hazautazásunk után találkoztam, az épület tulajdonosával akitől megvásároltam a helyet ezzel pedig bele is kezdtem az újjáépítésbe és a szervezgetésbe. Lando és én eléggé egy hullámhosszra kerültünk, szinte már beköltöztem hozzá amit egyikünk sem bánt..Aztán pedig  Ő most jelenleg Spanyolországban van és készül a hétvégére.  

Nem tartottam vele, mert miután a Mclarenes vacsorán Zak bemutatott nekünk egy fiatal gyakornok lányt aki valószínű a sajtósoknál lesz segítség kicsit megváltozott. Természetesen a lány kőgazdag édesapja szerette volna, hogy mindenkép a csapatot erősítse de látszólag nem sokan örültek neki. A hirtelen változását pedig nem értettem Lando-nak. Beszélgetni kezdtek majd szinte haza sem akart jönni.

" - Bocsánat a zavarásért, de megyünk ? - álltam meg a párom és Amelia mellett. Ő pedig bemuatott minket egymásnak. A lánynak természetesen nem tetszett, hogy barátnője van de kellőképpen nem is izgatta. 

- Igen, mehetünk. Akkor holnap után találkozunk. Örültem.- köszönt el, majd megölelte a csajt mire nagyon visszakellett fognom magam hogy ne essen le az állam. 

A kocsiban a hazaút elég csendesen telt, nem beszéltünk. Nem szokott csak úgy random embereket ölelgetni, akiket most ismert meg és ez feletébb fura volt számomra. Hajnali egy is elmúlt mikor beléptünk a lakása ajtaján.

- elmondod mi a baj? - kérdezte felvont szemöldökkel, miközben a cipőjét vette le az előszobában. 

- Nincs semmi bajom, azon kívül hogy nem értem miért voltál ennyire közvetlen ezzel a csajjal mikor szemmel láthatólag senki sem örült a jelenlétének rajtad kívül.- tettem karba a kezem, mire kérdőn nézett rám. - nem szoktál random embereket ölelgetni akiket most ismersz meg. Főleg nem lányokat. - vártam a válaszát,de csak a telefonja csippogása szólalt meg jelezve hogy sms-e érkezett. Megnézte, majd gyorsan el is tette a telefont. Amelia volt. - Ő volt az igaz? 

-  Igen ő volt, csak megköszönte hogy kedves voltam vele mert észre vette hogy nem sokan kedvelik nálunk. Nem értem te is miért fújod fel ezt az egészet. Veled töltöm minden időmet és neked ez sem elég. - emelte feljebb a hangját. 

- Nem kell velem töltened az időd ha nem akarod. Menj csak és chatelgess az új barátnőddel. Ha fordított esetben lennénk, megnézném te hogyan állnál a dolgokhoz Lando. - néztem rá csalódottan

- ha már itt tartunk úgy emlékszem te is töltöttél már el időt, másik fiú társaságában. - nevetett gúnyosan. Mire közelebb léptem hozzá. 

- Csak hogy az a fiú, a te barátod volt te idióta. Amelia pedig még csak az ismerős fogalmát sem üti meg. Most mi lesz? Szerinted tolerálni fogom, hogy amég velem alszol vele chatelsz?!- kérdeztem mérgesen

- nem kell velem aludnod. Senki sem kényszerít rá. - mondta ugyan olyan dühvel, mire elkerekedtek a szemeim. Bólintottam egyet, majd a táskám magamhoz véve léptem ki a hűvös éjszakába. Beszálltam a kocsimba, majd hazafelé vettem az irányt. Ő pedig nem jött utánam."

Azóta pedig egy szót sem váltottunk. Daniel próbált győzködni, hogy menjek el a futamra de teljesen felesleges volt. Nem akartam. Közben Max és Kelly is nagyon sokat foglalkozott velem ami jól esett a lelkemnek. Nem kellett beszélniük róla, mert minden második poszt arról szólt hogy mi van köztük és velem mitörtént. Nos, ezt én is szeretném tudni. Nem lett kimondva hogy szakítottunk, viszont ő eléggé úgy éli meg ezt az egészet. Vagy nem tudom. Néha próbál felhívni, amit ha felveszek csak jobban összeveszünk. Nem tudom mit rothattam el, de rosszul érzem magam és hiányzik.

-Gyere el, én is itt leszek. Utána elmegyünk a belga nagydíjra és békén hagylak.Beszélnetek kell. - sóhajtotta telefonba Kelly, aki mára a legjobb barátnőm lett.

- figyelj tényleg nem tudom. Van egy pár elintézni valóm a kávézóval kapcsolatban meglátom mit tehetek holnapig. - rántottam vállat mire megforgatta szemeit. 

- Max beszélt vele, Nagyon nincs rendbe a fiú. Szerintem nem önszántából kezdte ezt az egészet.- nézett szemeimbe készüléken keresztül.

- Figyelj nem tudok mit kezdeni ezzel, valószínüleg már meg is csalt. Ha elmegyek akkor pontot teszek a végére és lezárom ezt az egészet. Nekem nincs szükségm erre, azt hittem ő teljesen más.- sóhajtottam, majd dühösen hajamba túrtam. Kell épp válaszolt volna de a csengő félbe szakította. - egy perc és jövök. - helyeztem az asztalra a telefont.

Az ajtóhoz sétáltam, majd meg se nézve ki az nyitottam ki az ajtót.Zavarodottságom tükrözte az arcom, ebben biztos vagyok. Mégis mit kereshet itt?!

§§§§

Lando

Amelia.. A lány aki elindította a lavinát.  Én pedig folytattam. Minden tökéletes volt erre jött ő.Régebben mikor még F2-ben versenyeztem akkor ismertem meg. Ő többet akart tőlem, de én nem így a visszautasítást nem viselte túl jól. Most pedig amikor Zak felvette gyakornokként, egyből megfenyegetett, hogy ha nem szakítok Rory-val tönkre fogja tenni a kezdődő vállalkozását és a jövőjét az egyetemen. Ezt pedig nem hagyhattam. Nem szakíottunk ugyan, de megelégelte annyival is, hogy nem kerestem a szerelmem.Azon az estén amikor elküldtem, csak a düh és a félelem beszélt belőlem. Nem akartam elveszíteni hiszen ő a legjobb dolog az életemben. 

De persze erről a fenyegetősdiről senkinek sem beszéltem. Még a legjobb barátomnak sem. 

- Landooooo..- jött be pihenőmbe egykori csapattársam.. 

- igen Carlitoo?

- Merre van a csodás barátnőd? Be szeretném mutatni, Isa-nak. - bokszolt bele a vállamba, mire hirtelen elkomolyodtam. Próbáltam erős maradni, de már annyira nyomja  lelkem ez az egész, hogy nem bírom.

- Valahol Otthon. Szerintem épp a lakásomból költözik ki.- Nyeltem le a torkomban keletkezett gombócot.

- micsoda? mii történt haver?-kérdezte egyből mire nemlegesen ráztam a fejem. - Nem szeretnék beszélni róla. 

- de szakítottak vagy mi? Legalább ennyit mondj?- faggatott tovább.

- nem mondtuk ki, de nem beszééltünk egy ideje.- suttogtam, majd útjára engedtem könnyeim. 

- Óó Lando..- ölelt magához. Tudtam, hogy előtte nem kell szégyellnem hogy sírok, vagy hogy kimutatom az érzéseim. Ő elfogad mindenhogy. 

- Próbáljátok megbeszélni, nálatok nem volt jobb pár.- ölelt meg utoljára majd magamra hagyott. Egyedül. A gondolataimmal. 

Vajon ő most mit csinálhat? Anyával beszéltem pár napja, de csak azt említettem hogy összekaptunk egy picit. Viszont mielőtt tovább agyalhattam volna ezen, a telefonom rezgésére lettem figyelmes. 

Este vacsorázni viszel, és elfogjuk hitetni az emberekkel hogy közünk van egymáshoz. Ha nem akkor tudod mi történik. Készülj szép fiú. - Ami. 

Szemforgatva, vágtam falhoz a mobilom majd a hajam kezdtem tépni idegembe. Nem jó, hogy ennyire irányít. Nem kellene félnem, csak bekellene számolnom erről Zak-nek és kirúgná. Igen pontosan ezt fogom tenni. Hiszen annál rosszabb nem törtéhet, mint ami most van.  Elveszítettem a barátnőm akit szeretek. Mindezt pár üres fenyegetésért. Vagy még sem lenne az? 

𝓓 𝓤 𝓜 𝓑   𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now