Neden gittin?
Sence bir katil ortalıkta böylece dolaşmaşı mı?
Çok rahatsın var ya.
Çok sevdim ben seni.
:)
Numaramı nereden ve nasıl bulduğunu hâlâ söylemedin?
Ugh...
Hapise giren arkasaşından ;)
Nasıl yaptın bunu?
Nesin sen, kimsin?!
Tehlikeli olmaya başlıyorsun.
Telefonunundan seni bulamazlar mı?
Korkmuyor musun?
Telefonnumu bilen yok.
Birden fazla hattım var.
Ve
Bu hattımı da şimdi parçalayacağım.
Görüşmek üzere.
Heeeey!
Artık mesaj göndermezsiniz.
‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙
Bayan E, ne yapacağını bilmeden ilk buluştukları yere gitmeye karar verdi. Oraya yaklaşınca etrafına göz attı. Binadan hafifçe sesler geliyordu. Seslere doğru ilerledi. Bayan P'nin yanında birkaç kişi vardı. Konuşmalarını dinlemeye çalıştı ama fısıldadıkları için hiçbir şey duymuyordu ve biraz da uzaktaydı. Yakalanmak istemezdi.
Birkaç dakika kıpırdamadan bekledi ve sonunda yanındaki kişiler gitti. Bayan E, ortaya çıktı. Bayan P, kaşlarını çatarak baktı. "Neden geldin?!"
"O... Yine yaptı yapacağını. Dayanamıyorum." Sesi titriyordu, ağlayacak gibiydi. Burnunu çekti. Bir sinirle "Ondan nefret ediyorum!" dedi.
"Sus! Bağırma!" diye şiddetle fısıldadı, Bayan P. "Suç ortağım falan mı olmak istiyorsun, sen bu haller? Katil olacağım deyip katil olmayı falan mı planlıyorsun?"
Bayan E, gözlerini kırptı. "Birkaç kere birilerini yaraladığım olmuştu..."
"Bu birini kolayca öldürebilmene sebep değil?"
Bayan E, omuz silkti. "Gebersin!"
Bayan P, dişlerinin arasından "Yürü!" dedi sertçe ve Bayan E'yi kolundan tutup sürükledi.
.・゜゜・
Ne olacağını pek kestiremiyorum gibi yaa...
Her neyse nasıl gidiyoruz?
çok yorum ama az okuma geliyor :/ bir çözüm bulsak?-?
Bugün 9u da atarım, yarın diğer 3 bölümle final yaparız ;)
Finale son 4.
Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psycho • yarı texting
Mystery / ThrillerHey! Küçük Psikopat, beni öldürmeye ne dersin? [tamamlandı]