פרק 4

153 17 7
                                    


״יש אומרים שמשפטי מוטיבציה לא תקפים לאורך זמן ,גם דאורדורנט לא .
זו הסיבה שכדאי להשתמש בהם באופן יום יומי״

——————

״אני מקווה שאתה בא היום למשחק נכון? נוכל ללכת לאכול אחרי זה״ שאל לואי את הארי בזמן שהלכו יחד עם שלושת הבנים האחרים לכיוון הבית ספר , יודעים שהם בטוח מאחרים .
הם התעוררו הבוקר וגילו שנרדמו בזמן שראו את המרתון סרטים שלהם , לאחר בירור קל גילו שליאם שראה שהארי ,לואי ונייל נרדמו הניח לא ייקח הרבה זמן עד שגם הוא וזאין ירדמו ולכן שלח הודעה מהפלאפונים של הבנים לאמהות והודיע להם שהם ישנו אצל לואי הלילה .
״בטח״ חיוך רחב עלה על שפתיו ,״באיזה שעה?״
״19:00, זאין,ליאם,אתם באים גם נכון?״ ענה לואי להארי ואז פנה לשני הבנים האחרים.
״כן למה לא״ הסכים זאין וליאם הנהן בראשו להסכמה.
״אותי את לא שואל?״ שאל נייל לאחר שנסיים את הביס שלו מהכריך המושקע שהכין הבוקר .
״הנחתי שאתה תסכים לכל דבר שיש בו אוכל״ ענה לואי.
״אל תדאג אני אוכל גם לפני, אבל אני אגיע למשחק בכל מקרה כי אני חבר טוב״ נייל ענה בחיוך .
״צפוי״ ענו ליאם וזאין ביחד .
חמשת הבנים צחקו מהדיבור הלא מתואם של זאין וליאם וכאשר הצילצול נשמע זה גרם להם למהר יותר לכיוון הכיתה.
לואי רץ אל הכיתה אך בדרך נתקע בגוף כלשהוא והדברים שהחזיקה נפלו מידיה, לואי נעצר מיד והתחיל לעזור לה להרים את הספרים.
״אני מצטער שנתקלתי בך,מיהרתי״ התנצל והרים את פניו לעברה, שיערה החום נפל על גבה בגלים ועיניים הביטו בו מבעד למשקפי השמש שנחו על אפה.
״זה בסדר״ חייכה אליו והושיטה את ידה,״אני אלינור״
״לואי ״ חייך חזרה.

——————

אחרי שהארי נפרד מלואי והבנים בצער כשהוא יודע שכל הכיף שהיה לו עם שאר הבנים כרגע נגמר והוא הולך לבלות עם שאר הכיתה שלו , שאותו משום מה פחות אהבה.
הוא נכנס לכיתה ולאחר כמה התנצלויות מצידו אל המורה , היא הסכימה לו להכנס לשיעור (כי מי יכול לסרב להארי פאקינג סטיילס? ה.כ.) הוא התיישב בכיסו שהיה בצידה של הכיתה בשורה השנייה ,הוא ישב לבד כמובן ,הוא הוציא מחברת שורות עם כריכה בצבע התכלת שהזכיר לו מידי פעם את עיניו של לואי , אך לצבע עיניו של לואי לא היה אפשר להשוות ,עיניו היו כל כך מרתקות כשלפעמים שדיבר הארי היה שוקע בעיניו ושוכח להקשיב לו .
הוא פתח את המחברת והמילים במחשבותיו היו מבולבלות ,הוא החל לכתוב בקדחתנות את אותן מילים , לאחר הרבה מחיקות וכתיבה מחודשת של מילים זה החל להראות כמו פזמון של שיר .

"Under the lights tonight
You turned around, and you stole my heart
With just one look, when I saw your face
I fell in love
It took a minute boy to steal my heart tonight
With just one look, yeah
I waited for a boy like you"

Best friend or not - L.SWhere stories live. Discover now