Mezar Büyüsü

81 3 2
                                    

July çok hain bir ihanete uğradı. Ona " Mezar Büyüsü " yapılmış. Son zamanlarda , ağzından , burnundan , kulaklarından hatta saç diplerinden kanlar geliyordu. Mezar Büyüsü çok kötü bir büyüydü. Annesi artık sabır edemiyordu. Onu o boş gizemli oda'ya kilitledi. Büyücülerden yardım istedi. Bir büyücü onu iyileştiriceğini söylüyordu...

Birinci seans başladı. Bir büyücü July' nin evine geldi. Ve Gizemli odaya girdi. July çok kötü görünüyordu. Büyücü direk anladı mezar büyüsünün yapıldığını.

Olayı anlatıyordu büyücü ; babasının ölümü de bu büyüyle alakalı birşeydi. Birisi July ' ye büyü yapmış , yapan kişi ise en yakınında ki Jhon muş. Jhon , July , yi çok seviyormuş, o kadar çok seviyormuş aşkından ölücekmiş. Önceden Jhon July'le evlenmek istedi ama July' nin babası izin vermemişti . Bunun üzerine Jhon July 'nin babasına büyü yapmış ve bu büyüde yanlışlık yapılmış , bu büyü nesilden nesile aktarılacakmış. İlk babası öldü ve sonra diğerleri...

July gittikçe kötüleşti. Oda dan çığlıklar , garip garip sesler , köpek horlaması sesleri geliyordu. Ve büyücüyle annesi odaya girdiğinde gördükleri şey de şok oldular.
July' nin kafası kesilmiş bir şekilde , ayakları ters , kolları kesilmiş , bacakları iki yana ayrılmış , parmakları doğranmış, çok kötü bir şekildeydi.


En kötüsüde bu " Mezarda ki kan " ın durmayacağı...

Mezar ' daki KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin