18.Bölüm

4.7K 108 45
                                    

Uçaktan indiğimizde hepimiz  evlere dağıldık
Eve gidecekken Aras aradı
"Sevgilim 1 saate sana gelsem en sevdiğim yıldızlı boxer senin valizde kalmış"

"Hahaha! Tabi gel gel görüşürüz"

"Dalga geçmee hadi kapattım ben, Görüşürüz güzelim"

Gülerek villanın kapısını açmak için şifre girme yerini tuşlayacaktım ki açık olduğunu fark edip dondum kaldım "HASSİKTİR!"

Hızlıca yerde yatan Gürkan'a baktım bütün bahçemin  içine sıçmış amk! ayy evim? Hızla evin şifresini girdim ve kapıyı açtım ohh ev sağlam

"Gürkan kalk! İyi misin? Ölme sakın birde ölünle uğraşamam" Aniden yüz üstü yatan adam pat diye kalkıp beni duvara fırlattı açıkçası sırtım yandı kaburgalarımı hissetmiyorum!

"BANA BAK NAZLI ARAS DENEN ADAMLA SÜRTÜYORMUŞSUN KULAĞIMA GELMEDİ SANMA ÇEVREM BÜYÜK BENİM, SENİN YAPTIĞIN BÜTÜN HAREKETLERİ AN VE AN İZLİYORUM BEN!"

Duvardan ayrıldım "SEN NE SAÇMALIYORSUN OLUM! SANANE BEN KİMİNLE NERDE NAPIYORUM SEN KİMSİN Kİ AYRICA SÜRTÜŞMEK NE LAN!
OLMAYAN ÇEVRENDEN DUYDUN HERHALDE! HAH!"
bu sefer ben onu hızla duvara ittirdim
"KİMSİN SEN NESİN?"Diye bağırmaya devam ettim
"Ne sanıyorsun kendini! Söylesene Gürkan!"

"Ben senin sevgilinim"

"Neee sevgilim mi? Yok o şuan burda değil Aras'ı arayayım çok özlediysen"

"Bak beni çıldırtma!" Diye tekrar ayağa kalktı bahçede bir alete asılı olan çiçeklerimi cam saksılarıyla pat pat yere attı delirmiş gibiydi hızını alamadı çok sevdiğim salıncağımıda tuttu kopardı yere attı. Etrafa bağırıp çağırıyordu "SEN BENİM SEVGİLİMİSİN! YERİNİ BİL NAZLI!"

"BEN SENİN SEVGİLİN DEĞİLİM BENİ ALDATTIN HATIRLARSAN!"

"Bak evimden atıldım işimden çıkarıldım beş parasız ortada kaldım gel He de çözülsün her şey eskisi gibi olalım"

"Eskisi gibi mi? Eskisi gibi olmak isteyen kim?"

Bana doğru yavaş yavaş yürürken eğilip kırılan cam parçasından aldı dibime kadar geldiğinde "bak eğer bana dönmezsen şuracıkta hemen 3 saniye sonra ikimizinde bedeni yerde olur aşkım anladın mı beni?" Gülerek yaklaştı camı yüzüme doğru tutup
" anladın anladın" dedi

"Neyi anlamış benim sevgilim?" Dediği anla Aras'ın Gürkan'ın kolunu tutup Gürkan'ı yere atmasıyla bir oldu

Aras Gürkan'ın üstüne oturdu bana parmağıyla gel işareti yaptı yaklaştım dudaklarımı dudaklarıyla okşadı
Ben Arasla öpüşürken Gürkan malı küfürler yağdırıyordu "senin ta amına koyarım lan Şişt! Bırak lan sevgilimi!"

"Sevgilim?" Gürkan'ı taklit ederek güldü
Bi anda gülen yüzünü soldurup sinirli bakışlarını Gürkan'a dikti pantolonunun arka cebinden çakmak çıkarttı yaktı?

"Eveeet Gürkan bey önce şu ağzınızı bi bandanayla bağlayalım yardımcı olabilir misin güzelim?" Bandanayı Gürkan'ın ağzına bağlayıp geri çekildim

"Şimdi yapacaklarımdan sonra umarım akıllanırsın bu küçük şeyle akıllanmazsan..eyvah haline"
Yaktığı çakmağı Gürkan'ın yüzüne yaklaştırdı
Önce yanağına tuttu Gürkan can çekişiyordu

"Aras dur tamam yeter"

"Ne durucam ya benim sevdiğim kadına saldırmaya çalışmış,duvara itmiş, bahçesini dağıtmış ne durucam!!"
çakmağı bir kenara fırlattı ve Gürkan'ın yaktığı yanağına bir kaç kere yumruk attı "sen misin lan bu güzel kızı, dünyanın en aptal kızıyla aldatan piç!"

Arna Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin