*1*

6.6K 186 175
                                    


Hadi bakalım, "Bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete" demek geliyor içimden ama iyi başlayıp iyi bitirelim diyorum 🙂🙃

Küçük bir uyarı☝️ Milli takımın kızlarını kullansam da kurguda birçok şeylerini, (evleri, aileleri, sevgilileri vs.) tamamen hayal ürünü olarak kurgulayacağım. Hikayenin en ufak bir gerçeklik payı yoktur. Maalesef yabancı ünlüleri rahat bir şekilde hayran kurgu hikayelerinde kullanabiliyorken homofobik bir ülkede bunu yaparken insanları 18191919 kere uyarma ihtiyacı duyuyorsunuz.

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim bazı ergenesmuslar hani vardır ya kendilerini dünyanın en zekisi sanan tayfa :) hikayelerimi twitter'da paylaşıp kızların hepsinin birbirleri ya da kabaca kadınların kadınlarla sevgili olmasını eleştirmiş 😄 Pardon da etiketinde GxG yazan bir hayran kurgudan Ahmet, Efe, Mehmet gibi isimler beklemeyin evladım. Adı üstünde hayran kurgu + lgbt hikayesi :) Eleştiri güzel bir sanattır, dikkatinizi çekerim SANATTIR.  Eleştirdiğiniz şeyin önce bütün ince ayrıntısını bilecek , ondan sonra eleştireceksiniz. Benim mesleğim yazarlık, bunun eğitimini alıyorum. Eğer yaptığım şey saçma ve ya yazarlık kategorisine giren konu başlıkları kurallarına uymasa onu zaten yazmam. Adı üstünde HAYRAN KURGU diyorsak, zevkinizi aşıyorsa okumayın. Ama yerli yersiz eleştirip, hakkımda saçma sapan ahkamlar kesmeyin. Ahlakını bozan kişilerle ağız dalaşına girmem ben, hakkım gereği şikayette bulunurum. Bu da böyle biline...

HOMOFOBİKLER OKUMASIN!

Geri kalan takım kızlarıma ise keyifli okumalar diliyorum😊

6 ağustos, cuma 2021✍🏻

Sizde okuduğunuz tarihi belirtin lütfen.

*

Meryem kulübe girer girmez Eda'yı en kuytu köşede oturmuş dans pistini izlerken buldu. Düşünceli halini fark edince yüzü asıldı hemen. Onu bu kadar yorgun ve bitkin görmeye alışık değillerdi ancak son zamanlarda yaşadığı ailesel sorunlar yüzünden Eda'yı ne zaman arasalar hep bu halde buluyorlardı.

Girişte fazla oyalanmadı Meryem ve birkaç tanıdık kişiyle tokalaştıktan sonra arkadaşına doğru yürüdü. Üzerini bordo ve koyu mavi ışıklara boyayan disko toplarının altından geçer geçmez takım kaptanı geldiğini fark etti.

"Yine erkencisin?"

Eda, Meryem'in sorusu karşısında dudağının kenarını kıvırarak gülümsedi ve yay gibi ince kaşlarını havaya kaldırıp bakışlarıyla pisti işaret etti.

"Birinin şu deliyi kontrol altında tutması lazım."

Ebrar'dan bahsediyordu. Meryem olumsuz anlamda başını sağa sola salladı ve geçip kadının oturduğu L şekilli koltuğun bir köşesine kuruldu. Eliyle geldiğini fark edip onlara doğru bakan tanıdık barmene selam gönderdi ve yüksek müziğe rağmen dudaklarını okuyacağından emin olduğu bir şekilde, "Her zamankinden" diye heceledi. Adam anında ne demek istediğini anlayarak gülümsedi ve başını ileri geri sallayarak işaret parmağını VIP salona tepsi götüren genç adama doğru kaldırdı. O'da tıpkı Meryem gibi heceleyerek sessiz bir şekilde dudaklarını kımıldattı.

"Biraz sonra onunla göndereceğim."

Meryem, kibarlık anlamında barmene tekrar gülümseyip yüzünü Eda'ya döndü. Genç kadının onu izlediğinden haberi yoktu.

"Ne o, siz ikiniz çıkıyor musunuz?"

Eda'nın sorusu o kadar komikti ki genç kadın gün içindeki bütün yorgunluğuna rağmen başını arkaya atıp kahkaha patlattı.

"Komik olan ne?"

Eda, içkisinden bir yudum alırken Meryem işaret parmağıyla gözaltındaki yaşları silerek doğruldu ve boğuk bir şekilde, "Yüzünün şekli" dedi. Eda'nın tekrardan yüzünü buruşturmasıyla ise gülme krizine devam ederek elleriyle yüzünü serinletmeye çalıştı.

Love Success Power / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin