dokuz

142 24 171
                                    

"Sürekli burada mı oturur bu?" diye tiksinerek sordu, Bayan P.

Bayan E, kafasını salladı. "Ama nedenini bilmiyorum."

"Onun işini bitirebilirim. Ama buralarda olmaz." Eline eldivenlerini takarken etrafa bakıyordu. "Sen... Onun ölmesini istediğine emin misin? Sen garip birisin. Ve ben sana hemen güvendim galiba..
Yüzümü kara çıkarırsan sonun pek hayırlı olmaz."

Bayan E, iç çekti ve arkasına sıkıştırdığı bıçağı çıkardı. "Sen yapmazsan ben seve seve yaparım."

Bayan P, gözlerini kocaman açmış şekilde bakıyordu. Bayan E'nin yaptığı bu atağa şaşırmıştı. Hemen bileğini sıkıca tuttu ve "Sen delisin!" dedi kafasını geri çekip.

"Deliyim ama sen bunu seviyorsun," dedi Bayan E, rahat bir tavırla ve gülümsedi.

Bayan P de gülümsedi. "Sevdim," diye fısıldadı. Mutlu olmuştu doğrusu. Kendini garip hissediyordu. Bayan E'ye çabuk alışmıştı. O'nu kendisi gibi hissediyordu. O'na yerini söylemesi pek mantıklı değildi ama anlık bir hisle yapmıştı bu hatayı.

"Tam göğüs kafesine saplasam bıçağı... Kalbine doğru... Acı çekerek ölür mü?"

Bayan P, kafasını salladı ve ellerimi arkasında bağladı. "Ama bunu yapman biraz zor olur. Ve eğer tam göğüs kafesine saplarsan, eline darbe almadan kurtulamazsın. Göğüs kafesi zor bir bölgedir."

Bayan E, tatmin olmuşcasına gülümsedi. "Sen bana bırak. İz bırakmadan işimi halledeceğim. Son nefesini alıyor olacak birazdan. Son saniyelerini yaşıyor."

"O'nun ismi ne?" diye sordu Bayan P.

"Hmmm.. O'na... Bay T desek nasıl olur?

Sonra maskesini çıkardı, bıçağı cebine soktu ve yavaş adımlarla bahsettiği kişinin yanına doğru yürüdü.

Yanına oturdu sakince, Bay T'nin. Bay T, yan gözle Bayan E'ye baktı ve gülümsedi.

Bayan E, yavaşça cebinden bıçağı çıkardı, yanına koydu. Cebine telefonunu koyar gibi davranmıştı. Derin bir iç çekti ve Bay T'ye baktı.

Sırıttı.

" Sana... Sarılabilir miyim? Son kez. Sonra seni rahat bırakacağım, buralardan gidiyorum." Bay T'nin arkasından, ağaçların arasında duran Bayan P'ye bakıp gülümsedi Bayan E.

Bayan E, kafasını salladı ve sarıldılar. Bayan E, yavaşça bıçağı sırtına yaklaştırdı, Bay T'nin ve bıçağım ucunu dokundurdu.

Sonra bıçağı diğer eline aldı ve kalbine doğru yaklaştırdı.

"Başka bir evrende de görüşmemek üzere."

Arından Bay T'yi denize doğru yuvarladı.

.・゜゜

AMANINANIAUPFĞALFQĞAĞAĞĞAĞAĞAÜAĞAÜAĞA AAAYYY OFOFOF BU SAHNE İÇİN YAŞIYORMUŞUM BEN.

Böyle bir şey bekliyoruz muydunuz?

Sizce Bay T'ye ne oldu?

Olaylar hızlı mı gelişti?

Her neyse vardır onda da bir hayır yaa...

Bay ve bayan harflerin gerçek isimlerini öğreneceğiz, merak etmeyin hehehe.

Finale son 3 dıdıdıdıdımmm.

vveee 300 okumaya ulaşmışııızz, teşekür ederim!!!

psycho • yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin