on

139 24 151
                                    

"Onu öldürdün mü? Gerçekten yaptın mı bunu?" Bayan E, Bayan P'nin sorusuna kafasını sallayarak cevabını vermiş oldu.

"Beklediğimden de cesur çıktın sen, ortak." Bayan E, 'ortak' kelimesini duyunca gülümsedi. "Teşekkür ederim."

"Onu öldürürken hiç mi tereddüt etmedin?"

"Hiç."

"Ne hissettin?"

"O öleceği için mutluluk."

"Garipsin. Asıl katil olan benim. Her yerde seri katil ilanım asılı. İlk cinayetimi bilerek işlediğimde ben de böyle hissetmiştim sanırım."

Bayan E hmm mırıltıları çıkarıyordu sadece. "Ne kadar da rahatsın."

Bayan P, konuşmasına devam etti. "Senin gibi." Gülümsedi.

"Beni ele verirsin sanmıştım, yerini sana söylemekte tereddüt etmiştim aslında. Ama... o öfkeyi hissedebildim sende. Garip bir enerji verdin bana. Bu kötü halin de onunla eşlik etti." Bayan E'nin suratına baktı. Sonra yavaşça derin bir iç çekti.

"Sen neden böyle bir yola başvurdun? İlk... kimi öldürdün? Farkındayım böyle konuşmak çok garip geliyor." Ofladı, Bayan E.

"Ben mi?... A...annemi..."

Bayan E'nin gözlerim kocaman açıldı. "Ne? Neden, nasıl?!"

"Aslında yanlışlıkla oldu. Mutfakta yemek hazırlarken ben bir şeyler kesmek için elime bıçağı almıştım. Arkamı döndüğümde ise bıçağı yanlış açıyla tuttuğum için annemin karnına saplandı. Böyle dümdüz... Sonra dengesini kaybedip düştü ve kafasını tezgaha çarptı. Öyle de beyin kanaması geçirmiş. Şoka girmiştim, ne olduğunu veya ne yapacağımı bilmiordum. Annemi öldürmüştüm işte."

"Bu... Bu çok üzücü."

"Üzülme," deyip omuz çekti Bayan P. "O zamanlar küçüktüm tabii. 12-13 yaşımda anca. Yanlışlıkla olduğu için pek bir şey olmadı. Adlında o olaylar karışık da her neyse. Sonra okudakiler bana 'Küçük Katil' lakabını taktı. Herkes bana korkarak bakıyordu. Babamla da aram bozulmuştu. O günden sonra zaten aklım başımdan uçmuş gibiydi. Hayalet gibi geziyordum etrafta. Nasıl iyi olabilirdim ki? Yanlışlıkla katil olmuştum."

Bayan E, bu sözlere çok üzülmüştü. Empati yapmaya çalıştı zorla da olsa. Yaşadıkları kötü şeylerdi sonuçta.

"Her neyse. Geçti, bitti, gitti. Kapatalım konuyu." Bayan P'nin dalgınlığına gelmiş olmalıydı ki anlatmıştı bunları.

İkisi yürümeye devam etti ve o yıkık binalara geldiler. Birine girdiler, eldivenlerini ve maskelerini yaktılar. Sonra ateşi söndürdüler. Bu esnada Bayan P'nin yüzünü görmemişti Bayan E. O, çok iyi gizleniyordu. 

Bayan P, çantasından yeni bir maske ve eldiven çıkartırken Bayan E'nin aklından geçenleri çok başkaydı.

"Sonun geliyor, Bayan P."

.・゜゜

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM AİĞAĞFİAÜDĞAĞAĞAĞĞA SONA YAKLAŞIYORUZ YANİ?

ÇOK OKUMA VE YORUM İSTİYORUM BURAYAAAA.

SİZCE BAYAN E, NE DEMEK İSTEDİ?

Pardon heyecandan caps look açık kalmış lfjsjdjshf.

Var mı teorileriniz?

Soooon 2.

Bugün finali de atacağım.

psycho • yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin