Tek Bölüm

185 17 18
                                    

Sonunda savaş bitmişti.


Levi dizlerinin üzerine çöktü. Önündeki mağlup canavar titana baktı. Ter ve kan içindeydi ve nefes nefeseydi, başkalarını arıyordu ama orada kimse yoktu. Hanji'nin onlan çoktan toplamış olması gerektiğini biliyordu ve hayatta kalanların listesini kontrol ediyordu. Levi bir an orada oturdu ve kendi kendine düşündü, "Kim buradaydı? Yanimda kim savaşıyordu? Yalnız değildim, biliyorum." Hatırlayamadığı için sinirlenirken her zamanki gibi yumruğunu sıktı. Sonra beyninde bir şeyler çaktı: Harbiyelilerin geri kalanı.



Zayıf bir şekilde ayağa kalktı ve gazını kontrol etti, yeterli olduğundan emin oldu ve havalandı. Bölgeye baktı ve yerdeki herhangi birine göz gezdirdi. Levi'ın tek görebildiği moloz, parçalanmış toprak, kir ve kandı.Her şey yolundaydı. En azından onun orada yattığını görene kadar böyle düşündü. Kana bulanmış mide ve bükülmüş bir bacak. Şimdi hatırladı. O oydu. Oradaydı, onunla savaşıyordu. Levi teçhizatını durdurdu ve vücudunun yanına oturdu. Yüzünü olabildiğince hareketsiz tuttu ama şaşkın inanmayan gözleri yüzünde gezindi.


En güçlü ikinci asker olan Mikasa Ackerman öldü.


"Mikasa" Levi fisıldadı ve onu hafifçe salladı, "Oi." Cevap yok. "...Mikasa"



Gözlerini kapadı ve tam olarak ne diyeceğini ya da yapacağını bilemeden başını eğdi. "Lütfen, uyan.. Hadi Mikasa.." Levi sadece ciddi bir şekilde başını salladı. "Yapabilirdim" Levi kararsız bir şekilde iç çekti. Bedeni içeriden titredi.



Söylemek istediği çok fazla şey vardı. Yapmış olmayı çok fazla isterdi. "Hey" dedi yumuşak, yatıştırıcı bir sesle ve ona bakmak için başını kaldırdı. "Onları senin için güvende tutacağım," Ona bu son şeyi vaat etmek zorunda kaldı. "Jeagar ve Arlert'i kastediyorum." Dudakları segirdi. "Merak etme, tamam mı?"



Levi yüzünün bir tutam saçını çekerek morarmış gözünü ortaya çıkardı. "O geceyi hatırlıyorum. Çay içtiğimizde bana annenin sana anlattığı hikayeleri anlatmıştın. Prensin kızı öpüp geri geldiği hikayesini." şimdi onun huzurlu yüzüne baktı. "Hiçbiri gerçek değildi ama," diye nefes verdi. "Seni mutlu etti. Değil mi?" Mutluluk kelimesi dudaklarında oyalandı. Eli hälà ipeksi siyah saçlarındayken, Levi başını eğdi ve ona doğru eğildi, sıcak dudaklarını onun soğuk dudaklarına bastırdı. Yavaşça ve nazikçe öptü. Uzun ya da abartılı değildi, basitti. Uzun zamandır özlemini çektiği bir öpücüktü. Bu onların ilk öpücüğüydü ve sonuncu öpücüğüydü.


Ona nasıl hissettiğini söylemeyi diledi. Onu reddetmesini ve sefaletine son vermesini, ona olan çekiciliğini sona erdirmesini diledi. Ama Levi zaten bunun bir işe yaramayacağının da farkındaydı çünkü Mikasa Ackerman ona böyle hissettirebilecek tek kadındı.


Ümit etse de Mikasa, Eren Jeager varken ona bakmazdı.



Ondan ayrılıp bir kez daha bakarken kalp atışlarının kulaklarında çarpmadığını anlayabiliyordu. Tekrar saçlarıyla oynadı ve yumuşak bir sesle konuştu, "Gördün mü? işe yaramadı." yutkundu. "Geri gelmedin." Gözleri onun solgun yüzünde ve cansız uzuvlarında gezinirken, boynundaki yırtık atkıyı fark etti.




"Tamam" dedi göğsü sıkışırken ve kalbi agrirken, "Dinlenme vaktin geldi." Bir an elini onun elinin üzerine koydu ve zaman durmuş gibi geldi. Her şey ağır çekimdeydi, bu anı bırakmak istemiyordu, o azarlayıcı sözleri söylemek istemiyordu. Dudaklarını alnına bastirdi.




Levi ayağa kalktı ve diğerlerine katılmak ve yıkıcı haberi duyurmak için teçhizatını hazırladı. Kalbi sıkıştı, ondan ayrılmak istemiyordu. Ağlamak istedi. "Ben olmalıydım." sesi titriyordu. "Senin için çok erken. Cennet seni henüz kazanmadı, Mikasa. Cennet kazanmadı..." Levi'nin boğazına bir hıçkırık takıldı. "Özür dilerim. Çok üzgünüm, Mikasa." Nefesini sakinleştirmeye çalıştı. "Lütfen beni affet, beni affet."



Levi soğuk elini sıcak ellerinin arasına aldı. "Seni seviyorum." odak noktası, şüphesiz çekici olduğu özelliklerine yönelikti. "Seni seviyorum ve sana daha önce söyleyemediğim için üzgünüm." Durdu ve ona son bir kez daha baktı. "Umarım beni yukardan duyuyorsundur." şimdi karanlık olan gökyüzüne baktı. "Herkese merhaba dediğimi söyle, tamam mı?" nefesi normale döndü. "Onları özlediğimi söyle." Levi, çoktan gitmesi gerektiğini ve hiç durmaması gerektiğini bilerek kaşlarını çattı.





"Lütfen gitme. Lütfen. Şu anda senin yerinde olmalıyım, lütfen Mikasa," Tabii ki cevap yok. "Siktir, seni seviyorum. Seni seviyorum. Seni seviyorum, Mikasa. Üzgünüm, çok üzgünüm." Gözlerinden yaşlar süzüldü. Sonunda ağladı.En son annesi öldüğünde ağlamıştı ve bu kız, onun için ölen annesi kadar değerliydi.


Levi, parmakları siyah saç tellerini çekerken başını ellerinin arasına aldı. "Bu adil değil." hıçkırıklar arasında mınıldandı. "Benim hatam, hepsi benim hatam." Kendini sakinleştirmeye çalıştı,dudaklarına son bir sevgi jesti olarak onunkilere bastırdı. Yüzündeki dağınık saçları temizledi, "Kendine dikkat et, yakında tekrar görüşürüz. İyi uykular, tamam mı?"



Ve bununla birlikte, göğsündeki büyük duyguyu hala bastırıyor olsa da gitmişti. Güneş bulutların arasından görünmeye başlamıştı ve Levi onun iyi olduğunu biliyordu.Cennet onu şimdi tutuyordu ve onu duyduğuna göre, ona veda etmek zorunda kaldı.





Good bye \ RivamikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin