Jeg kommer meg opp til rektor sitt kontor. Det er et stort kontor med vinduet ut over skolegården.
«Du må være Lexie» sier hun mildt og smiler til meg«Det er meg» jeg smiler tilbake. Hun lener seg bak pulten sin og tar opp en blå mappe hvor det står: Lexie Hollister. Jeg vet, ironisk siden Hollister er et klesmerke, men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med.
«Her har du timeplanen din, nøkkel til skapet ditt og et lite kart over skolen. Håper du trives her på skolen, og hvis det er noe vet du hvor du finner meg»
«Tusen takk» sier jeg og går ut døra.
Jeg finner klasserommet jeg skal inn i og åpner døren. Hele klassen stirrer på meg. Læreren i klasserommet ser på meg og smiler enkelt.
«Alle sammen. Vi har fått en ny elev i klassen! Si hei til Lexie»
Noen få sier hei imens noen andre bare ser på meg. Jeg scanner klasserommet og finner hun jenta som dro meg bakover i gangen.
«Lexie, du kan sette deg bak ved siden av Molly»
Jenta som dro meg bak rekker opp hånden sin. Det er tydelig at det er hun som er Molly.
(Du kan se Molly på bildet ovenfor)
Jeg går bak, setter meg ned ved siden av henne og smiler svakt. Molly smiler tilbake. Hun er veldig pen. Sånn veldig. Hun har blondt bølgete hår som stopper rett ved brystene hennes, blå øyne, lange vipper og ca like høy som meg. Hun har på seg hvite tettsittende jeans og en grønn genser. Hun ser helt fantastisk ut.
«Jeg ville bare si at det du gjorde mot Jaden i dag var helt sykt!» sier hun og blunker til meg. Var det egentlig så mye? Jeg sto bare opp for meg selv.
«Takk» sier jeg og smiler
«Jeg gidder ikke å bli fortalt hva jeg skal gjøre av noen jeg ikke har noe med» sier jeg og hever skuldrene.
«Ingen tørr å si noe imot Jaden og gjengen! Du er den første som har gjort det»
Vent hva?! Jeg er den første? Hvorfor han ingen gjort det før?
«hæ? Hva mener du? Hvorfor har ingen gjort det før?» jeg hever et bryn for å vise at jeg ikke skjønner noe.
«de er badboys hele gjengen! Hvis noen er i veien for dem banker de dem»
Molly peker diskre bort på en gutt som sitter foran i klasserommet
«Ser du han der? Han ble banket opp av Jaden forrige uke. Han er fortsatt skadet!»
Gutten sitter der alene. Han har et blått øye, et kutt over leppa, en brukket arm og et stort rødt merke på kinnet. Ser ut som om noen har slått knyttneven sin der.
«Hvorfor? Hva hadde han gjort mot Jaden?»
«jeg vet ikke. Jeg var ikke der den dagen det skjedde» hun ser ned i pulten sin litt skuffa. Plutselig lyser hun opp og tar de som sitter foran oss på skulderen. De snur seg rundt til oss når læreren ikke ser.
«Hva skjer Molly?» sier en gutt med blondt hår, briller og grønne øyne.
«Hvorfor banket Jaden opp Johan før ferien?Jeg driver å forklarer Lexie hvordan Jaden er»
«Åja, forresten Lexie! Det du gjorde mot Jaden i dag var jævlig heftig!»
«Takk» sier jeg og rødmer.
«Tror han sa at bilen til Jaden ikke var noe fin eller noe sånt» sier gutten og løfter på skuldrene
«Det er faktisk den dårligste grunnen jeg noen sinne har hørt!» sier jeg og kaster armene opp i været. På en eller annen måte merket læreren vår det.
«Molly, Lexie og Martin! Følg med ellers må jeg sende dere til rektor!»
Jesus. Den dama skremte meg
•••
Jeg og Molly sitter sammen på et bord imens vi spiser. Maten vi fikk her var helt jævlig. Vi hadde fått tørre karbonader med en svidd saus
«Vi setter oss her vi» sier en mørk og kald stemme. Gjett to ganger hvem det var
Jaden
Jaden og gjengen satte seg ned ved oss. De er som en flokk med ulver, hvor Jaden er alfaen.
«Hvorfor det? Har ikke dere noen å banke opp?» sier jeg selvsikkert og tar en slurk av eplejuicen min.
«Pass den jævla munnen din» sier Jaden høyt og strengt. Hele kantina blir stille
«Hva? Deres valg å sitte her»
«Ey, Jaden. Kan vi ikke gå da? Det er noen jævlig lekre damer utenfor» sier en av kompisene til Jaden, og peker ut av vinduet. Jeg snur meg og ser ut. Han hadde rett da. Utenfor vinduet sto det fem nydelige jenter.
«Chris, hvis du er så desp så kan du gå» sier Jaden og ser på han
«Snakkes Lexie og jente jeg ikke vet navnet på» sier han som heter Chris. Jeg tipper han var rundt 180cm høy og mørkeblondt hår som rakk han ned til øynene. Han har på svarte jeans og en brun hettegenser.
Nå var det bare meg, Molly, Jaden og de to andre guttene som var igjen. Han ene kompisen sitter på telefonen og snakker med en eller annen person.
«Hvem snakker du med William?» sier Jaden før han snapper telefonen ut av hendene hans.
«Faen da Jaden! Gi den tilbake!» roper William.
Jaden ser fort over telefonen hans. Han leser noe av det som står, ser på meg, telefonen, meg, telefonen, meg.
«Beskrivelsen din er ganske riktig» sier Jaden til William.
Jaden ser på meg. Vi får øyekontakt før blikket hans fester seg på brystene mine. Han smiler lett og biter seg i underleppa. Jeg ser ned og ser at toppen min har sklidd litt ned.
«Øynene mine er her oppe» sier jeg og peker på fjeset mitt. I det Jaden flytter blikket til fjeset mitt drar jeg opp toppen min.
«Eh Lexie..Jeg må gå» sier Molly til meg og ser unnskyldende på meg.
«Gå? Hvor skal du?» sier jeg tryglende
«Tannlegen. Mamma står utenfor»
«For faen da» sier jeg og ser ned i bordet.
«Ey Lexie! Ikke bann. Jenter som deg burde ikke banne» sier Jaden og ser surt på meg.
«Hva mener du med jenter som meg?» sier jeg og ser han inn i øynene. Jeg tror vi har en stirrekonkurranse
«Jeg mener jenter generelt» sier han, smiler skjevt og bryter øyekontakten.
Jeg ser irritert på han før jeg snur meg mot Molly...problemet var at det var ingen Molly der.
«Hun dro da dere hadde den lille stirrekonkurranse deres» sier han siste kompisen jeg enda ikke vet navnet til.
«Hvilken stirrekonkurranse snakker du om Max?» sier Jaden og stirrer han inn i sjela
Så han heter Max. Da vet jeg det. Jaden, Chris, William og Max.
«Ok, jeg går» sier jeg før jeg reiser meg opp. Jaden tar dramatisk tak i hånden min. Hele kantina snur seg igjen og ser på oss.
«Du får ikke lov til å gå før jeg sier at du kan gå» sier han surt
«Det er akkurat det jeg gjør nå» sier jeg, hever bryna mine, kommer meg løs fra grepet hans og går min vei.
Jaden's POV:
«Ey hva skjer med hun jenta der'a?» sier Max og ser på meg.
«Jeg vetta faen» sier jeg og lener meg tilbake i stolen min. Jeg ser meg rundt og møter blikket til Camilla. Den hotteste jenta på skolen...eller, var den hotteste før Lexie kom. Hun blunker forførende til meg. Jeg bryter kontakten og ser tilbake på Max og William.
Jeg vet ikke hva det er med Lexie, men hun er annerledes. Hun er den eneste på skolen som tørr å si noe imot meg...
Jeg vetta faen hva jeg skal gjøre med henne, men noe må jeg gjøre
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Badboy
Любовные романыKjære Lexie Helt siden du flyttet hit har du vært en fast tanke. Du har hjulpet meg, hjulpet andre, og ikke minst hjulpet deg selv. Jeg setter pris på alt du har gjort for meg, men det må ta slutt. Din påvirkning på meg har satt deg i fare, og jeg h...