"Bugün birinin hakkından gelmem gerek." Bayan P'nin dediği şeyle Bayan E'nin kaşları havaya kalktı.
"Benim de eve gitmem gerek. Gece burada kaldım. Gerçi beni merak eden olmamıştır ama olsundu."
"Tamam," dedi Bayan P, montunun fermuarını çekerken. "Ama beni burada bulamazsın. Çok kaldım burada."
"Nerede bulacağım seni?"
"Ben seni bulurum," dedi, Bayan P ve binanın çıkışına doğru yürümeye başladı ikisi de.
"Gece rahat uyudun mu? Ne bileyim vicdan azabı falan?"
Bayan E, kafadını iki yana salladı ellerini cebine sokarken. "Çok rahattım. Hatta daha önce hiç bu kadar rahat uyumamıştım."
Bayan P, tek kaşını kaldırdı ve sinsice gülümsedi. "Güzel. İçinde açığa çıkması gereken bir öfke canavarı varmış senin."
"Hm hmm." İkisi biraz daha yürüdükten sonra ayrıldılar ve kendi yollarına gittiler. Akşam buluşmak üzere anlaşmışlardı.
‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙
"Evden kovuldum," dedi donuk sesiyle, Bayan E.
Bayan P, tek kaşını kaldırarak baktı. "Ne güzel işte, özgürsün."
"Evet," dedi ve güldü Bayan E. "İçim içime sığmıyor."
"Neden kovuldun?"
"Gece eve gitmediğim için."
"Olabilir... Ağladın mı? Gözlerin şişmiş gibi."
"Sinirden," deyip kestirip attı Bayan E.
"Öyle olsun," deyip çok fazla takması Bayan P de.
Bayan E'nin telefonu çalınca ikisi de sese odaklandı. Bayan E, telefonunu çıkardı. Ekranda X2 yazıyordu.
"Kim bu X2?"
Bayan E, iç çekti ve sırıttı maskesinin altından. "2. kurban."
Bu, Bayan P'nin hoşuma gitmişti.
Ardından telefonu açtı. Bir kız sesi geliyordu ve heyecanlı heyecanlı bir şeyler söylüyordu. Aslında sesi daha çok titriyordu. "Öz-özür dilerim. Lütfen. Lütfen affet beni ve kimseye bir şey söyleme."
Bayan E, korkunç bir şekilde kahkaha attı. "İşte bir imkansızı daha benden istedin. Tatlım... Çok geç. Son dakikalarını bolca nefes alacak geçir."
Karşısındaki kişi "Ne?!" diye çığlık attı. "Sen neyden bahsediyorsun?!"
"Diyorum ki; birazdan olduğun araba patlayacak. Her parçan farklı yerlere savrulacak. Geriye küllerinden kalacak ve senin küllerinden doğma gibi bir ihtimalin de yok." Sonra tekrar kahkaha attı.
Bayan P, kaşlarını çatlak bakıyordu. Göz göze geldiler. Bayan E, sesi hoparlöre aldı. Ve birkaç dakika sonra patlama sesi kulaklarına doluştu.
"Sen bir harikasın kızım," diye hayretle fısıldadı Bayan P.
Bayan E gururla gülümsedi. "Olay yerine mi gitsek ne? Merak ederim ben şimdi. Her bir parçasını görmek istiyorum O'nun."
Ardından yola çıktılar. Bir taksiye bindiler ve ağaçlık bir alana geldiler. Hava karanlık ve soğuktu. İkisi de atkılarını gözlerine kadar çektiler, şapkalaını da kaşlarına kadar indirdiler.
"Ee nerede?" diye sordu Bayan P.
Bayan E, atkısını boynundan çıkardı ve yere düşmesine izin verdi "Burada."
Bayan P, kaşlarını kaldırdı. "Ne demek bu? Dalga mı geçiyorsun?"
Bayan E "Yakalayın!" diye gür bir sesle bağırdı. Bayan P, korkarak etrafına baktı. "Kimi? Ne diyorsun sen!?" Savunma pozisyonu aldı. Etraftaki birçok polis görünüre çıktı.
Arkasından gelen adam, Bayan P'yi kollarından tuttu ve bileklerini arkadan kelepçeledi kaçmasına izin vermeden.
Zafer kazanmış gibi ukalaca gülümsedi Bayan E ve "Demek ki her şey buraya kadarmış, Bayan P," dedi.
.・゜゜・
VALLAHA ÇIĞLIK ATIYORUM YAYAYAĞAĞAĞAAYYAAOFOFFH.
BÖLÜMÜN YARISI GİTTİ YAZARKEN YAKLAŞIK 300 KELİME KADAR VE BİRKAÇ DAKİKA SİNİR KRİZİ GEÇİRDİM. NEYSEKİ DÜZELTME GEÇMİŞİ VARMIŞ. AŞIRI RAHATLADIMM.
EEEE NELER DÜŞÜNÜYORSUNUZ BAKALIM? YOKSA TERS KÖŞE Mİ OLDUNUZ? EHEHEHE.
BUNU BEKLİYOR MUYDUNUZ?
BU FİKİR AKLIMA HİÇ BEKLEMEDİĞİM BİR ŞEKİLDE GELDİ VE DEDİMKİ; BUNU YAZMAM GEREK.
EVET, DİĞER BÖLÜM FİNAL :(
ÇOK ÇOK ÇOK OY OKUMA YORUM İSTİYORUM ✨
ÖPTÜM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psycho • yarı texting
Mystery / ThrillerHey! Küçük Psikopat, beni öldürmeye ne dersin? [tamamlandı]