on iki | final

133 24 370
                                    

DEHŞET-ÜL VAHŞET YORUM SAYISI İSTİYORUM!-!

(^з^)-☆Chu!!

Bayan P, çığlık attı. "Bu... Bu-bu, bu O adam. Bay T dediğin adam. Öldürdüğünü söylemiştin. Sen ne yaptın böyle? O'nu gözlerimin önünde denize attın! Her şey bir plan mıydı?!"

"Öyleydi," dedi Bayan E. "Komiser Taemin," dedi Bayan P'yi kelepçeleyen adama bakarak. "Arabaya götürün lütfen."

Bayan P'nin boynundan tutarak onu polis arabasına doğrı götürmeye başladı. Bayan P, zorluk çıkartıyordu.

"Sana güvenmiştim ben!" Arabaya binerken son sözleri olmuştu bu.

‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙

"Bayan Park, içeri geçebilirsiniz."

Bayan Park, sorgu odasına girdi ve Bayan P'nin karşısına oturdu. "Anlat bakalım, Bayan P."

Bayan P, sinirle baktı ve dişlerini sıktı. Bir hışımla ellerini masaya vurup ayağa kalktı ve Bayan Park'ın üstüne atıldı.

Ama Bayan Park, daha atik davranarak Bayan P'nin bileklerini tuttu ve kolunu büktü. Sert sesiyle konuştu. "Sakın!" dedi dişlerinin arasından. "Sakın bir harekette daha bulunma." Bayan P, kolunun acısından çığlık atıyordu.

Bayan P'yi yerine oturttu ve masaya kelepçeledi. "Adın ne?"

Bayan P, sinirle bakarak sustu. Eğer başarabilseydi gözlerinden alev çıkardı o anki sinirle.

"Söyle!" diye bağırıp yumruğunu masaya vurdu, Bayan Park.

Sinirle soluyan Bayan P, derin nefes verdi. "Jisoo. Kim Jisoo."

"Bu kadar çabuk pes edeceğini düşünmemiştim Bayan P. Pardon, Kim Jisoo!"

"Hapise mi gireceğim şimdi?"

Bayan Park, kafasını olumlu anlamda salladı ve güldü.

"Neyse," dedi Jisoo, umursamazca. "Zaten kaybedecek bir şeyim yok. Ve sen Bayan Park? Güzel rol yaptın, cidden. Ve su an senin bir katil olabilecek potansiyele sahip olabileceğini düşünüyorum. Rolünü iyi oynadın, tebrikler."

Bayan Park, gülümsedi ve rahatça karsı sandalyeye oturdu. "Teşekkürler, Jisoo."

"Böyle bir plan... Aklıma gelmezdi. Beni yendin." O an ölmek istedi, Jisoo. Nasıl inanmıştı buna? Öfke krizi geçirebilecek gibiydi.

"Nasıl inandın bunlara Jisoo? Hemen pes ettin. Kendi kazdığın kuyuya adım adım yaklaştın ve atladın. Birinin sana 'Beni öldür, bıktım' falan demesi sence ne kadar mantıklı? Kim bunu der? Ya da sen buna inanabilecek kadar nasıl geri zekalısın?!"

"Rolünü iyi oynadın dedim ya. Ondan işte." Yamuk ağız güldü. "Cidden birilerini öldürmek istediğini düşündüm. Deli gibi davranıyordun. Peki seni öldürmemden korkmadın mı?"

psycho • yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin