Reggel a telefonom csörgésére ébredtem.
-igen? -vettem fel anélkül, hogy megnéztem volna ki az.
-nem fogod elhinni mi volt az este! -visítozott a telefonba Amy.
-jézusom! A fülem!
-uh.. te még aludtál?
-igen Amy, aludtam. De mond, mi történt?
-végre megtörtént! -visítozott ismét.
Jah igen... több mint fél éve vannak együtt Tommal. Eddig nem feküdtek le. De ezek szerint este megtörtént.
-na végre! Azt hittem már szűz leszel egész életedben. -nevettem.
-nagyon vicces. De amint látod, kitartott eddig a kapcsolatunk, így most hogy megtörtént tudom hogy ez már örökre szól.
-örülök neki. Viszont én szeretnék normálisan felkelni, úgyhogy szia. Majd gyere át aztán átbeszéljük. -ezzel le is raktam.
Örülök neki tényleg, hogy végre megtörtént. De nekem ehez még reggel van. A világomat sem tudom még, de már megsüketültem tőle.
Kikeltem az ágyból, kihúztam a sötétítőt, majd nyújtózkodtam egyet. Közben megpillantottam a szemben lévő házban ahogy Aaron is kihúzta a sötétítőt. Egy szál melegítőben volt. Így látszott kidolgozott felsőteste, amit tetoválások borítottak. Hát mit ne mondjak... egész nap tudnám nézni. Bámulásomból az zökkentett ki, hogy felnéztem rá ő pedig mosolyogva nézte ahogy éppen csorgatom rá a nyálam. Na nekem sem kellett több a fejemet fogva mentem el az ablakból. Szerintem az arcom az egyenlő volt egy paradicsommal. Nem is lehettem volna feltünőbb...-Rox. Ezt nem fogod elhinni! -mondta Amy miután leült az ágyra.
-ne! A részleteket hagyd ki jó? -vágtam közbe.
-oké. Szóval, este elmentünk hozzá, összebújtunk, elkezdtünk csókolózni. Volt bennem egy kis pia így nem nagyon akartam vissza fogni magam. Így oda nyúltam neki. Ő rám mászott és megtörtént. -ért fülig a szája.
-örülök neki hogy végre megtörtént. -mosolyogtam- kevés srác van aki eddig együtt lett volna veled úgy, hogy nem fekszel le vele egyből. Szerencsés vagy.
-annyira aranyos amúgy. Sosem voltam még ennyire szerelmes és boldog mint most. -mosolygott- De veled mi történt tegnap? -váltott témát.
-semmi. Beszélgettünk Aaronnal és ennyi. Igazából hiányzott. Te tudod a legjobban hogy milyen volt vele a kapcsolatom. Örülök, hogy visszajött. Ki merem jelenteni, hogy újra boldog vagyok. Vissza jött a másik felem és ez jó. -mosolyogtam.
-tegnap feltűnően úgy néztetek egymásra. -emelte ki az úgy szót- Molly meg végig azt magyarázta hogy mennyire lenne a te helyedben, még akkor is amikor mentek haza Jennaval. Jenna mondta hogy már alig várta hogy haza érjen. -nevetett.
-uh... szegény tényleg nagyon oda van érte... -húztam el a szám- de mi nem úgy szoktunk egymásra nézni. -emeltem ki én is az úgy szót- nem tudom ti mit láttatok, de nem volt semmi olyan.
-Rox, figyelj... én nem tudom hogy te most hazudsz magadnak vagy tényleg nem veszed észre, de köztetek feltűnően ott van a szikra. Mindenki látja aki körülöttetek van. Nem is értem miért nem jöttetek össze soha.
Lehet hogy igaza van... tegnap is majdnem megcsókolt. Most reggel is ahogy látta hogy bámulom és csak mosolygott...
-nem tudom mit kéne mondanom...
-nem kell mondanod semmit. Az mindent elárult hogy elgondolkodtál mielőtt válaszoltál. -mosolygott- de én megyek, találkozom Tommal. -ölelt meg.
-jolvan. -öleltem meg én is.
Ez elég gyors látogatás volt.
Épp hogy kilépett a házból pittyent egyet a telefonom.
Megnéztem és Aaron írt.Aaron
Hali.
Rá érsz? Átjöhetnél.Szia. Nincs semmi dolgom.
Szuper akkor várlak.
Megnéztem, majd kerestem valami ruhát magamnak mert pizsomában voltam.
-nem hiszed el mim van! -ült le a sarokban a 3 babzsák egyikére.
-na mutasd! -ültem le mellé.
-meddig érsz rá?
-nincs tervem mára. Miért?
-szuper. Anyám késő este jön csak haza. Akkor ráérünk.
-de mégis mire? -nevettem fel.
-erre. -vett ki a ruhás szekrényéből egy pár szál füvet.
-be akarsz szívni? Velem?
-még szép! Lazuljunk kicsit. Ha már holnap suli. -mondta majd meggyújtott egyet.
-hát jó. -mondtam nevetve.
Ígyhát el is szívtunk kettőt.
-éhen halok. -mondta egy kis idő után.
-én is! -mondtam nevetve a plafont nézve.
-rendelek valamit. -vette elő a telefonját.
-és mi lenne ha mi csinálnánk valamit? -néztem rá.
-így? Ilyen állapotban? -nézett rám nagy szemekkel- Benne vagyok! -ugrott fel- Na gyere! -nevetett.
Így le is mentünk a konyhába. Kerestünk valami ehetőt, aztán elkezdtünk melegszendvicseket gyártani.
-kapcsold be a sütőt! -mondtam neki, miközben reszeltem a sajtot.
Miután bekapcsolta a sütőt odajött és leszedte a sajtot az egyik kenyérről.
-hé! Van fogalmad arról mennyi idő volt mire ennyit reszeltem?
-nincs. -mondta komolyan.
Pár másodperc csönd után hatalmas röhögésben törtünk ki.
Nagyon sokat röhögtünk. Miután megettük a szendvicseket vissza mentünk a szobába és elszívtuk még a maradékot.
-tudod, -kezdett bele- ez nagyon hiányzott már.
-mi? -néztem rá.
-hát hogy itt legyek veled. Nevessünk meg ilyenek.
-jajj de szeretlek te idióta! -öleltem meg hirtelen de ez elég bénán sikerült ugyanis felborultunk.
Hatalmas röhögésben törtünk ki. Miután sikerült lenyugodnunk, rám nézett és egy kis idő után elkezdett lassan felém hajolni. Minél közelebb hajolt annál jobban éreztem az illatát ami szinte elkábított, és egyre jobban mocorogtak a pillangók a hasamban. Pár miliméter választott el minket. Ajkai épp hogy hozzá értek enyéimhez, szinte súrolta, amikor meghallottuk az anyját.
-Aaron! Itt vagy?! -kiabált fel.
-igen! -kiáltott vissza- ú baszki! Nem kéne még itthon lennie! Mennyi az idő? -ment a telefonjához- azt úgy vágod hogy mindjárt éjfél van? -nézett rám.
Én a fű hatására csak elröhögtem magam. Egy kis idő után ő is röhögni kezdett.
Egész nap egymással foglalkoztunk. Nem is telefonoztunk. Néha pittyent valamelyikőnk telefonja de csak röhögtünk a hangján. Nagyon élveztem ezt a napot. Amint hazamentem ki is dőltem.
✯✯✯✯✯✯
Sziasztok! 🤗
Ha tetszett ez a rész kérlek jelezzétek egy Vote-al.
Köszönöm szépen! 😇
BINABASA MO ANG
Titkon vágyom rád
RomanceKiskorunk óta ismerjük egymást, de általános után sajnos elváltak útjaink, pontosabban a középsuli első évében. Mindigis volt köztünk valami kémia, viszont sosem volt köztünk semmi. De amint megtudtam hogy haza jön, valami furcsa érzés fogott el és...