Kış güneşinin ışınları etrafı ısıtmadan aydınlatıyordu. Ambulansın sesi etrafta keskin bir kılıç etkisi yarattı. Sedyenin üzerinde yatan Kraliçe Owelyn içinden hakaretler savuruyordu. Nefesini zorla dışarı verirken çocuğunun cinsiyetini düşünüyordu.Bilerek istememişti cinsiyetini ya da tanesini. Yavaşça etraf daralmaya ve kararmaya başlamıştı doktorlar erken doğum olduğunu ve sezeryana geçmelerini söylüyordu ama kadın anestezinin etkisiyle kendini bırakıvermişti.
Yorulan hemşireler içeri geçerken, nefret ettikleri ambulans sesi yeniden çınladı etrafa. Bacaklarında ki son güçle koşturdular.Sedyede normal giyimli bir bayan oturuyordu. Yanında ki hemşire ona nefes alıp vermesini söylüyor, kadın doğumu çağırmalarını istiyordu. Kadın doğum ekibi kadını doğum odasına taşıdılar. Normal doğumda çok kan kaybeden kadına anestezi verip uyuttular yine sezeryana almak zorundalardı. Sezeryan operasyonu gittikçe kötü gelişiyordu, kadın çok kan kaybetmişti, doktorlar ail kan isteyip kestikleri yerleri dikmeye başladılar. Acil kanı bağlayıp son çare vakumu kullandılar. Ama doktor vakumu kullanmakta ne yazık ki umutsuzdu. Çocuk içeride havasız kalmış ve akciğerleri ölmüştü.
Müdüre etrafı talan etmişti, doktoru azarlıyor saçlarını yoluyor ve dudaklarıyla oynuyordu. Sonunda durdu aklında ki dahice ama bir o kadar da canice planı ağzından döküvermişti.
"Dur bekle! Şu ikiz doğuran uyduruk ülkenin kraliçesi! O cinsiyetlerini ve sayılarını öğrenmek istememişti. Şu an kaç tane olduğunu bilmiyor. Yani bir tanesini alabiliriz. Tamam çok aptalca gözüküyor ama kimsenin ruhu duymayacak, duydurmayacağız."Kadın planına gülümsedi ve aklındaki ayrıntıları tamamladı, hemen hemşirelerin eline para tutuşturdu. Hemşireler isteksizce ama paranın yüz gülümsetici rakamıyla birlikte en zayıf doğan bebeğin bilekliğini çıkartıp değiştirdi.Ayrıntıları halledip odalarına girdiler. Müdüre ise sandalyesine gömülmüş, hastanenin adının kirlenmeyeceğinden dolayı keyifliydi.
Normal kadın gözlerini araladı. Bu sıcak yatak ona iyi gelmişti. Su içmeye kalkacakken karın bölgesinde sızım sızım bir ağrı hissetti. Tüm anılar belleğinde dirildiğinde içine bir telaş oturdu. Çocuğu neredeydi? Cinsiyeti neydi? Kadın cinsiyetini öğrenmek istememişti nedense. Kapıya odaklandığında odaya küvezle bir hemşire gülümseyerek girdi.
"Kızınız çok tatlı, tebrikler ismi nedir?" Kadın düşünmeden cevap verdi "Alysee" Hemşire suçluluk duygusunu kenara atmaya çalışarak gülümsedi.
Kraliçe lüks yatağından bilinçli bir şekilde kalktı, karnında ki sızıyı umursamadan kenarına baktı küvezde ki pembeler içindeki bebeğe baktı ve huzurlu bir şekilde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prensesin Rüyası
Historical FictionKraliçe Owelyn ikiz doğurmasına karşın gündelik bir hayat yaşayan Nina kızını doktorun hatası yüzünden kaybeder. Doktorlar hastanenin ismini kirletmemekte kararlıdır. Çocuklarının tanesini ve cinsiyetini bilmeyen tek kadın Kraliçe'dir.İkizlerin küçü...