Aurora
- Cisca? Miben segíthetek? - Öleltem vissza zavarodottan az előttem álló nőt.
- beszélni szeretnék veled pár percet, ha esetleg engedi az időd.- kérdezte reménykedve, mire félreálltam hogy beléphessen szerény hajlékomba. Gyorsan elköszöntem még Kelly-től majd ismét a brit fiú édesanyja felé fordultam.
- kérsz kávét vagy teát? - kérdeztem, mire a teára rábólintott. Főztem kettő bögrét majd kiültünk a teraszra a hűvös idő ellenére. - miben segíthetek ? - ismételtem meg a kérdésem, mire nagyot sóhajtva nézett rám.
- Valami nincs rendben Lando-val. - rázta a fejét szomorúan. - pár nappal ezelőtt beszéltem vele, és nem akart egy szótsem ejteni rólad. Aztán miután nagy nehezen megtörtem, sírni kezdett és azt mondta nem tehet semmit sem akár mennyire is szeretne. Nem tudsz valamit?
- Azon kívűl, hogy képbe jött egy másik lány és mi csúnyán összevesztünk amit ezek szerint te is tudsz. Azóta mi nem is beszéltünk. Néha próbál elérni, vagy sms-t ír de nem válaszoltam még egyikre sem. Őszintén szólva nem tudom, hogy szeretném e ezt folytatni. Szeretem, és azt hiszem szerelmes is vagyok belé de többre tartom magam annál hogy hülyére vegyen. - nem mertem ránézni, hiszen mégis csak a fiáról van szó.
- figyelj, szerintem ezt nem önszántból csinálja..- fogta meg a kezem, mire rákaptam a tekintetekm.
- Szerinted zsarolja valaki? - vontam fel a szemöldököm mire bólintott
- Hogy is hívják a lányt, aki képbe került? - érdeklődött
- Amelia Roberts.- nyögtem ki nehezen, mire megorgatta szemeit.
- Hát persze, a kis csitri.- csapott a lábára dühösen, mire éretlenül nézett rám.
- Régen jóban voltunk a családdal, de a lány annyira rá volt állva Landora hogy tönkre tett mindent. Nagyon idegesítette a fiamat, és miután többször is visszautasította azután is zaklatta. Szerintem ő állhat a háttérben. - nézett rám komolyan.Majd megcsörrent a telefonja.-Lando az. - mondta majd felvette.- szia kicsikém, miújság? - kérdezte nyugodtan, majd hirtelen levegőhöz kapott. - úgy tudtam, az a zsarnok ribanc. - szitkozódott mire felkuncogtam. - beszélj Zakkel mindenképp. Aztán csörögj vissza. Nyugodj meg kicsim, minden rendben lesz, Rory-val is. - tette hozzá, majd mielőtt válaszolhatott volna a fiú egyből kinyomta.
- Hogy van? - kérdeztem szomorúan, hiszen hiányzott.Egyenlőre nem tudom mi vehette rá, hogy meghátráljon ennyire de hiányzik.
- Ma este vacsorázni kell VINNIE a lányt. - emelte ki a szót, mire elkerekedtek a szemeim.- viszont most fog beszélni Zakkel. Azt mondta veled zsarolja, de most pontot tesz a végére. - hirtelen a szavam is elállt. Akkor ezért volt az egész? Mert féltett engem? De miért nem mondott egy szót sem.
- Miért nem mondott egy szót sem, ez az egész elkerülhető lett volna. Együtt megoldottuk volna, mint minden mást. - értetlenkedtem.
- Te vagy a mindene, féltett téged drágám. - ölelt magához, majd közölte hogy ideje mennie.- remélem a Belga nagydíjra eljössz velünk. - mosolygott
- átgondolom, majd hívlak. - mosolyogtam, majd egy utolsó ölelés után bezártam az ajtót. Igazából nem voltam képes felfogni a szavakat. Zsarolta őt. Már az első este óta? Nem értem az egészet. a Laptopomhoz nyúltam majd megvettem az első repjegyet ami Spanyolországba szól majd a szobámba rohanva kezdtem el bedobálni pár ruhát a bőröndömbe. Muszáj vagyok megtudni mégis mi folyik ott, és pontot tenni ennek a végére.
ESTÁS LEYENDO
𝓓 𝓤 𝓜 𝓑 𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]
Fanfic" Daniel, nem hiszlek el komolyan, állandóan mutogatsz a barátaidnak mintha valami vásári majom lennék.- néztem dühösen az Ausztrál pilótára.. -Ha az lennél, én szívesen megvásárolnálak.- hallottam meg a hátam mögül egy pimasz, eddig számomra telj...