22

1K 104 39
                                    

  
    თეჰიონს ხვეული თმა აქვს. ესაა პირველი რასაც ვასკვნი, როდესაც მოულოდნელად შემოდის ჩემს ოთახში. ისეთი სექსუალურია. თეთრი პერანგი აცვია, ორ ღილზე გახსნილი, ხორბლისფერი კანი მოუჩანს და თეთრის ფონზე რაღაცნაირად მიმზიდველია. წელზე შემოტმასნილი ჟილეტი აცვია, რაღაც სამაგრებით აქვს დამაგრებული გვერდებზე, რათა უფრო ვიწრო წელი გამოუჩნდეს. მოტკეცილი ნაჭრის შარვალი კოჭებს მაღლაა, უთასმო კლასიკური ფეხსაცმელი აცვია, ძალიან პატარა ქუსლზე და შავი თმა წინ მის ყოველ მოძრაობაზე ზევით-ქვევით ირწვა.

-დედაშენმა შემომიშვა,- მატყობინებს, ჯერ კიდევ კართან მდგარი. თვალს ვერ ვაშორებ ან როგორ უნდა მოვაშორო?-ასე რატომ მიყურებ?

-საოცრად სექსუალური ხარ.-ტუჩს ვიკვნეტ.

-შენზე ამას ვერ ვიტყვი.-ამის დედაც! მხოლოდ ახლა მახსენდება რომ მრგვალი სათვალით ვზივარ, დიდი ზომის მაისურითა და შორტებით, თავს ზემოთ პალმასავით მაქვს შეკრული თმები. სანამ თმაზე ვიტაცე ხელი და გავიხსენი თეჰიონი საწოლზე დაჯდა, თან დამცინოდა.

-მოდი ჩემთან.-შენი დედაც! ამიდგა. კიმი ნამდვილი მწამებელია, ზის ჩემს საწოლზე, ცალი ფეხი მოხრილი აქვს, მეორე გაშლილი, ხელებით უკან ეყრდნობა საწოლს, პერანგი დაეჭიმა, ღილები თუ შემოასკდება საქმე გამიადვილდება? ჯანდაბა! დედაჩემია სახლში.

ახლოს მოსულს კიმი ხელით მითრევს და მარტივად მისვამს კალთაში. ტუჩებს ვბერავ, ახლა შეიძლება დედაჩემმა ყველაფერი ასე საყვარლად გაიგოს, რადგან კიმის პენისზე ვზივარ.

-ძალიან საყვარელი ხარ, ამიდგა.-მიმხელს თეჰიონი, ხელები აქვს შემოხვეული. მის კალთაში თავს ისე ვგრძნობ, როგორც პატარა ბავშვი უცხო ბიძიას კალთაში.

-მეც.-ხელებზე ვიწყებ თამაშს, თუ დავიწყებთ შეიძლება ვერ გავჩერდეთ, ამიტომ ვრჩებით ასე. 

-კარი რომ ჩავკეტოთ დედაშენი სახლიდან მისვრის.-მეჩურჩულება, მაისურს კისრიდან ექაჩება და კისერში მკოცნის, ცხელ ენას მატარებს სიგრძეზე.

Ooops! I love you..Where stories live. Discover now