For Parkyoonnie2004💜
Thank You Very Much For Your First Votes And FeedbacksZawgyicode
ဘယ္သူမွ မသိသလို သူကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသိတဲ့ အဲ့ဒီအပိုင္းအစေလးက သူ႔ႏွလံုးသားထဲကို တရစ္ခ်င္း ဝင္လာခဲ့တာ...
JEON JUNGKOOK + MIN YOONGI
___________ My Piece __________
"သားေရ...ျမန္ျမန္ေရခ်ိဳးၿပီး ထမင္းလာစားေနာ္...''
"ဟုတ္ မား...''
အိမ္ေပၚတက္ခါနီး သတိေပးလာသည့္ မားအား အသာျပံဳးျပၿပီး သူအခန္း႐ွိရာသို႔ တက္လာခဲ့သည္...
ဝတ္ထားတဲ့ မ်က္မွန္ေလးကိုခြၽတ္လို႔ စားပြဲေပၚ တင္ၿပီး သူေရခ်ိဳးခန္းထဲ ဝင္လိုက္၏...
စာေရးဆရာတေယာက္မို႔ မ်က္မွန္မပါေတာ့ မ်က္လံုးက အတန္ငယ္ မႈန္ခ်င္သည္...
ထို႔ေၾကာင့္ ေရခ်ိဳးလွ်င္လည္း အေတာ္ဂ႐ုစိုက္ရသည္...ေတာ္ၾကာ ေခ်ာ္လဲတာေတြဘာေတြ ျဖစ္ေနမွေလ...
"ဟပ္ခ်ိဳး...''
ေရခ်ိဳးတာအနည္းငယ္ ၾကာသြားတာမို႔ လူက မႊန္ထူထူျဖစ္လာသည္...ထို႔ေၾကာင့္ ျမန္ျမန္အၿပီးသတ္ၿပီး အျပင္သို႔ထြက္လာလိုက္ေတာ့သည္....
"အမေလး!...."
ဗီ႐ိုထဲက အက်ႌ႐ွာၿပီး ျပန္အပိတ္ ဗီ႐ိုမွန္ကတဆင့္ ျမင္လိုက္ရတဲ့ ပံုရိပ္ေလးတခုေၾကာင့္ သူရင္ဘတ္ကို လက္နဲ႔ကာလိုက္သည္...
တဖက္သို႔ လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အျဖဴေရာင္ ေကာင္ေလးတေယာက္က သူ႔ကိုမႈန္ကုပ္ကုပ္ ၾကည့္ေန၏...
"မင္းဘယ္သူလဲ!...ဘာလို႔ငါ့အခန္းထဲ ေရာက္ေနတာလဲ...''
"အယ္~ခင္ဗ်ားကြၽန္ေတာ့္ကို ျမင္ရတယ္...''
မ်က္လံုးေလးေတြဝိုင္းၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို လက္ညႇိဳးထိုးလို႔ ျပန္ေမးသူအား သူေၾကာင္အစြာ ၾကည့္ေနမိသည္...
"မ..မျမင္ရလို႔ မင္းကဘာမို႔လို႔လဲ...''
"ကြၽန္ေတာ္လဲမသိဘူး...''
''ဘာ!..."
အူေၾကာင္ေၾကာင္ လုပ္ျပေနသည့္ အႏွီးေကာင္ေလးအား ေအာ္လိုက္ေတာ့ ထိုေကာင္ေလးက ဇတ္ေလးပုဝင္သြားသည္...
YOU ARE READING
Yoonkook Love Alarm Diary
FanfictionOne Shot Collection MIN SUGA:MIN YOONGI JEON JEONGGUK:JEON JUNGKOOK YOONKOOK:SUGAKOOKIE Cover Photo Is Crd#