ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

368 23 1
                                    

Πρωταγωνιστές

Allison James
Είναι μια όμορφη κοπέλα στα 24 χρόνια της με καστανοξανθα μαλλιά, γκρι μάτια που καλύπτονται μερικές φορές κάτω από τα γυαλιά της μοιωπιας και με μικρά φουσκωτά χείλη. Είναι στο τελευταίο έτος του Πανεπιστημίου και μαζί με τον αδερφό της και το αγόρι της περνάει μια ζωή που ήθελε εδώ και καιρό μιας και τα εφηβικά της χρόνια ήταν οχι και τόσο ευχάριστα. Έχει αρκετά αυταρχικο και πεισματαρικο χαρακτήρα, όμως πολύ γλυκιά αν το θελήσει!

Elian James
Είναι 28 χρονών και συγγραφέας. Επίσης είναι ο μεγαλύτερος αδερφός της Allison και όπως πάντα πολύ αυστηρός, προστατευτικος με κατανόηση και αγάπη που τον κάνει έναν καλό αδερφό και φίλο για την μικρή αδερφή του. Είναι πολύ απασχολημένος και τις περισσότερες φορές ξεκουράζεται. Επίσης ποτέ δεν πρέπει να τον νευριάζεις. Τα μαλλιά του είναι ξανθά με ασημένια απόχρωση και μέλι μάτια.

Εva Lans
Είναι μια όμορφη και γοητευτική κοπέλα με κόκκινα σκούρα μαλλιά, γαλανά μάτια, ωραία φουσκωτά μεγάλα χείλη και αρκετά ωραίο σώμα. Επίσης είναι στο τελευταίο φοιτητικό έτος του Πανεπιστημίου και το όνειρο της είναι να γίνει Λογοθεραπευτης,τα δύο τελευταία χρόνια δεν περνούσε και πολύ καλά λογο του πρώην αγοριού της κάτι που την πλήγωσε πολύ, όμως της έδωσε περισσότερη δύναμη να συνεχίσει και να συγκεντρωθει στο όνειρο της.

Ethan Lans
Είναι 27 χρονών και καθηγητής ανατομίας στο Πανεπιστήμιο της αδερφης του Eva. Είναι αρκετά όμορφος και γοητευτικός, όμως αρκετά προστατευτικος,γλυκός,με κατανόηση και αγάπη κάτι που τον κάνει καλό αδερφό και φίλο για την μικρή αδερφή του. Του αρέσει να βοηθάει, όμως νευριάζει και θυμώνει αρκετά όποιος θέλει να πειράξει τα αγαπημένα του πρόσωπα και ειδικά την πολυαγαπημένη του αδερφή. Επίσης έχει ξανθα κοντοκουρεμενα μαλλιά με φράντζα και στο πλάι ξυρισμένο κούρεμα.

Christian Black
Ειναι ένας αρκετά ωραίος και γοητευτικός άνδρας στα 28 χρόνια που είναι ένας καλός φίλος του αδερφού της Allison, του Elian. Επίσης καθηγητής μαθηματικών είναι αρκετά καλός,γλυκός αλλά και πολύ πεισματάρης κάτι που τον κάνει να μην τα παρατάει ποτέ όταν κάτι βάζει στο μυαλό του! Οι φίλοι του τις περισσότερες φορές τα παρατάνε μιας και πότε δεν μπορούν να σταματήσουν την πεισματαρικη πλευρά του. Έχει ξανθά μεταξένια μαλλιά, με μεσαία φουσκωτά χείλη και πράσινα με λίγη απόχρωση κάστανου μάτια.

Daniel Thompson
Είναι ένα αρκετά ωραίος και γοητευτικός άνδρας με μαύρα μεσαίου μεγέθους μαλλιά και μέλι προς πράσινο μάτια λίγο άγριος εκτός και αν θυμώσει, και πολύ πεισματάρης και μερικές φορές αδιάφορος. Θέλει να είναι προσιτός στις γυναίκες και δεν του αρέσει να του πηγαίνουν κόντρα.  Σπουδάζει παθολογια-παιδιατρικη

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz