18 #Beni Suçlamayı Kes

225 28 10
                                    

Jiminden

Jisooya olayları anlattıktan sonra yanlız kalmak istediğini söylediği için bende onu eve bırakmıştım.

Güzel evime giderken Taehyungla karşılaşmadan odama gitme yollarını düşünüyordum ama Taehyung eminim beni kapıda dört gözle bekliyordu.

Tam bir gerizekalı hem deli gibi Jisooyu merak ediyor hem de g×tüme bile takmıyorum diyor.

Eve girmek istemiyordum aslında zaten cici babam ve annem buraya ayda bir ya da iki gün gelirdi onların başka bir evi vardı resmen istenilmiyor gibiydik.

Ama bu salak eve gelmediğimi hemen yetiştirirdi. Şu an annemle uğraşmak istemiyorum.

Evin önüne geldiğimde korumaları selam verip içeri girdim. Kapıyı açtığımda Taehyung evi dört dönüyordu. Beni görünce sevindi mi sinirlendi mi işte onu anlayamadım.

Taehyung" Oooo Jimin Bey niye bu kadar erken geldiniz ben bugün Jisooda kalırsın sanmıştım."

"Salak salak konuşma sanırım beni kendin sandın."

Taehyung" Ama darılıyorum bak. Jisooyla evlenmeyecek misiniz sonuçta. He tabi evlendikten sonra diyorsanız zaten şurada on sekize ne kaldı. Nikah şahidiniz benim ama."

"Sen gerçekten kafayı yemişsin Kim Amcaya diyeyimde terapiye devam et Jisoo pusulanı bozdu herhalde. "

Taehyung" Asla YENGEME YAN GÖZLE bakmam bana yakışmaz. Ama sen yinede söyle, okulda niyeyse hep gözü bende sonra tatsızlık çıkmasın."

"Sen gerçekten psikopatsın Jisoona yengem dediğine göre. Ben artık senden korkuyorum odama gece gizlice girip işimi bitiremezsin değil mi?"

Taehyung" Jisoo hiçbir zaman benim olmamıştı ki ama şunu bil Jisoo seninde olmayacak. O yine üzülmiyecek hiç mi şerefin yok Roseyi severken Jisooyu mutlu edebileceğini mi sanıyorsun? Jisoo evet belki benim değil ama onu Dünyanın en mutlu kadını yapıcam ve emin ol seninleyken bu dediğim gerçekleşmeyecek o yüzden ondan uzak dur."

"Hah bana diyene bak sende Roseyle sevmediğin halde sevgili oldun. Benim sevdiğimi bile bile."

Bir hışımla bahçeye çıktı dediklerim zoruna mı gitti ben sadece doğruları söylüyorum. Kendi mükemmel arkadaşları kendilerinde böyle bir güç göremediklerini için bunu söylemediklerine adım gibi eminim.

Bende arkasından bahçeye çıktığımda ne olduğunu anlamadan yüzüme yumruğu geçirdi. Neyseki hafifti eminim iz kalmazdı.

"Sen şaka mısın tuzak mı kurdun bana? Sanırım dediklerimi sindiremedin."

Taehyung" GERİZEKALI SANA ONA DELİLER GİBİ AŞIK OLDUĞUMU VE YILLARDIR ONU UNUTAMADIĞIMI SÖYLEDİM. Sen ne yaptın gittin elini tutup sevgilim dedin Sence Roseyi üzen bu durumda ben mi oluyorum senin yaptığından sonra sinirlenip Roseyi onu sevdiğimi söyledim senin yüzünden."

" İşte biz bu yüzden hep kavga ediyoruz tartışıyoruz sen sadece beni suçluyorsun bu yıllar öncede şimdide böyle. Roseyi sevdiğimi bildiğin halde ve onunda seni sevdiğini bildiğin halde hep onu yakınında tutun benim her gün canımı yaktın. Jisoo ilk gün okula geldiğinde onu bizim yanımızda gördüğünde resmen çıldırdın bana ilgisi olduğunu öğrendiğinde noldu dur ben söyliyim delirdin evde benimle kavga etmek için sebepler yarattın çünkü onu ilk gördüğünde böyle bir karşılaşmayı beklemiyordun. Ben çok zevk aldım senin çıldırmandan çektiğim acıları sende çekiyordun çünkü Jisoo beni se-"

Taehyung" KES SESİNİ ben Rosenin beni sevdiğini bilmiyordum. "

" Eminim öyledir. Bak nasıl çıldırıyorsun insanlıktan çıkıyorsun resmen, çektiğim aşk acısını sende çekiyorsun bu yüzden beni suçlamayı kes sen bunu çoktan hak etmiştin KİM TAEHYUNG."

Kim Teyze" Çocuklar siz yine mi kavga mı ediyorsunuz eğer ailenizi aramamı istemiyorsanız odalarınıza çıkın bu son uyarımdı bir dahakine ailenizi arayacağımdan emin olabilirsiniz."

Taehyung" Kim Teyze kusura bakma biz yine Jiminle kendimizi kaptırdık."

Kim Teyze "Kusura bakarım Taehyung bu defa çok sinirlendirdiniz beni eğer böyle devam ederseniz katı kurallar koyacağım."

" Özür dileriz Kim Teyze yine kendimizi tutamadık biz akıllı akıllı odamıza çıkarız şimdi."

Kim Teyze " Artık yemem ben bu şirinlikleri hemen odanıza. Yemek yiyecek misiniz? "

Taehyun "Ben bir şeyler atışdırdım canım bir şey istemiyor ."

" Bende aç değilim teşekür ederim Kim Teyze."

odama çıkardığımda Jin, J hope ve Yoongiyi çağırdım genelde bizde buluşmazdık ama ben çağırdığımda beni kırmazlardı .

Biraz telefonumu elime aldım ve bildirimlerimi kontrol ettim önemli bir şey yoktu. Canım sıkılmıştı aslında Kim Teyzeye arkadaşlarımın geleceğini söylememiştim ama Kim Teyze genelde arkadaşlarıma bir şey demezdi. O uyuz Taehyunda zaten onlar geldiğinde odasından çıkmazdı.

Zil çalmıştı bizimkilerin geldiğini düşünürek aşağı indim ama Taehyung kapıdaydı.

" Bizimkiler geldi gidebilirsin."

Taehyung"Bende bizimkileri çağırmıştım niye bana söylemiyorsun geleceklerini?"

" Hatırlatırım sende bana sormadan arkadaşlarını çağırdın."

Taehyung " Tamam ama mümkün olduğunca evde karşılaşmayalım."

"Aç artık şu kapıyı zaten sana bayılanda yok."

Karşımızda sinirli Jin, J hope, Yoongi, Jungkook ve Namjoon vardı. Onların aynı anda gelmesini beklemiyordum.

Jungkook " Sonunda, bizi çağırıpta evde olmadığınızı sandıkta niye bunlar burada."

Jin" Aynen Jimin bunlar gelecekti niye bizi çağırdın ? "

"Onların geleceğini bilmiyordum aynı şekilde onlarda sizin geleceğinizi bilmiyormuş."

Yoongi "Artık içeri geçebilir miyiz? "

Taehyung " Tabi tabi siz Jiminin özel misafirlerisiniz buyrun."

J hope " Ben şimdiden soğudum sizden.Bu kadar mı itici olursunuz insanlık nedir bilmez misiniz? "

Namjoon " Sizin seviyenize inelim dedik . "

Jin "Namjoon azıcık kendini geliştir ne bu ergen ergen sözler aaa sana hiç yakışmıyor cicim."

Jungkook" Taehyung ben bu ezikleri istemiyorum."

Yonngi " Sanki biz size bayılıyoruz velet."

"Ayrıca onlar benim arkadaşlarım sana ne oluyor Jungkook?"

Jungkook" İyi be ne yaparsan yap arkadaşlarınla."

Taehyung " Anlaşılan gece yeni başlıyor."

Oy sınırı=6

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy sınırı=6

Bugün iki bölüm atabilirim bu aralar baya aktif olmayı planlıyorum.

Vsoo ile kalın💜🤟

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin