h u s z a d i k

2K 77 6
                                    

Aurora

Épp hogy elaludtam, valaki izomból kezdte el ütni az ajtóm. Ki a franc lehet már de komolyan.Morogva keltem ki az ágyból és indultam el kinyitni a szobaajtót.

-Jövök már jézus, nem kell kitörni az ajtót.- kiabáltam, majd aki a túloldalon állt ugyan annyira volt meglepődve mint én.

- te mégis mi a francot csinálsz itt? - kérdezte gúnyosan.- tudtommal ez Lando szobája. Pár napja ha nem csal az emlékezetem még itt hemperegtem vele.- áu ez fájt. Lenyeltem amit mondott, nem lehet ez igaz.

- tévedsz, mert ezt a szobát ma vettem ki. Arról pedig halvány lila gőzöm sincs hogy hol lehet Lando.- fontam össze karjaim mellkasom előtt.

- mindegy, nagyon kis naív vagy ha ezek után visszamész hozzá.-nevetett fel

- nekem nem kellesz könyörögnöm érte, nem úgy mint neked kellett.-vigyorodtam el gúnyosan

- hogy mit mondtál?- lépett közelebb, de nem hátráltam meg.

- Szánalmas vagy, hogy megzsaroltad. Azt akartad hogy veled legyen, mert senkinek sem kellesz. Tudod ez a te szegénységi bizonyítványod, hogy csak így tudsz magad mellé szerezni valakit. Kétlem, hogy Lando veled egy ágyba hempergett volna. Elintézted azzal, hogy ekkora zsarnok kis ribanc vagy.- köptem felé a szavakat, mire az ökle az arcomnak csapódott. Elég keményen mit ne mondjak.

- megérdemlitek egymást. Szánalmas férgek. - hisztizett majd ott hagyott.

- Nézz tükörbe.- kiabáltam utána, majd becsaptam az ajtót. A kurva fajtáját. Ez rohadtul fáj. A fürdőbe mentem, hogy megnézzem hogy is nézhetek ki de a látvány nem tetszett. A szemem alatti rész belilut és picit fel is dagadt. Mivel a szobámba nem volt jég így azonnal tárcsáztam Kelly számát és kértem hogy jöjjön át egy zacskó fagyasztott valamivel. Nem kérdezett semmit, csak tíz perc múlva berontott az ajtón.

- Jesszus csajszi, mit csináltál? - kérdezte, majd egy pólóba becsavarva kezdte el jegelni az arcom.

- Amelia, megjelent és Landot kereste. Ha minden igaz Lando ebben a szobában szállt meg pár napig. Midegy nem is ez a lényeg, elkezdett pofázni, mire kioktattam és válaszul behúzott egyet. Nem vagyok egy verekedős típus, így nyilván semmit se tettem. - rántottam vállat

- lehet holnap el kellene mennünk megnézetni szivi, nem fest valami jól. - húzta el a száját, majd a telefonjáért nyúlt.

- mit csinálsz? - kérdeztem

- csak Maxnek írok, mert pont vele telefonáltam mikor hívtál és minden magyarázat nélkül kinyomtam. Aztán csak ennyit mondtam neki, hogy valamit meg kell oldanom egy barátnőmmel.- mondta.- most pedig írtam neki hogy jöjjön ide. Tudhat róla hogy itt vagy. Előbb utóbb úgy is találkozol mindenkivel.

- persze, oké nem gáz. - mondtam majd kifújtam a levegőt. Az egész arcom sajgott, és ruhadtul hideg volt ez a szar. - a bőröndömben van a gyógyszer ideadnád kérlek? Egy világoskék neszeszer.

- fáj nagyon? - kérdezte majd hozott egy szemet a fájdalomcsillapítóbol.

- nagyon. Miért én kaptam ezt, mikor semmit se tettem.- feküdtem be az ágyba és pityeregni kezdtem.

- Jaj bébi, mindenki visszakapja az élettől amit adott. Ezt nem neked kellett volna kapnod, de hidd el ez a görény megfogja kapni a magáét. - ölelt meg

- nagyon remélem..- suttogtam, majd ismét elaludtam

§§§§

𝓓 𝓤 𝓜 𝓑   𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora