Step one
You must accept that I'm a little out my mindbilinmeyen numara: bugün okuldan çıkarken çok tatlıydın.
chaeyoung: ??? kimsiniz
bilinmeyen numara: Üzgünüm, çok kabayım. Ben bu dünayda büyük ihtimalle seni en çok seven insanım.
chaeyoung: Kim olduğunu bilmiyorum ama delisin sen.
bilinmeyen numara: Belki de deliyimdir ama bunu kalbullenmen gerek. Hem en iyi insanlar delidir, öyle değil mi :)
*chaeyoung bu numarayı engelledi*
Diğer gün okulda
Chaeyoung: somi dün başıma gelen şeye inanamıyacaksın. bilmediğim bir numara bana mesaj attı. Delinin teki
Somi konuşmaları okurken Chaeyoung etrafa göz gezdirdi. Her şey aynıydı. Her gün aynı insanlar, aynı dersler, aynı sınıf. Hayat fazla normaldi. Chaeyoung bu monotonluğun ruhunu öldürmeye başladığını yavaş yavaş hissetmeye başlamıştı. Hayatında adrenaline ihtiyacı vardı. Aklından bunlar geçerken Somi okumayı bitirdi.
Somi: Chae, bence ailenlere haber vermelisin. Seni takip eden birileri olabilir.
Chaeyoung muhtemelen ciddi olmayan bir şey için ailesini endişelendirmek istemiyordu. Somi bunu anlamış olacak ki bir daha yazarsa haber vermesinin daha iyi olacağını söyledi. Konuşmaları zil sesiyle bölündü.
Chaeyoung, çıkış zilinin çalmasından sonra olabildiğine yavaş şekilde toplandı. Aklında olan tek şey bilinmeyen numarayla olan konuşmasıydı. Bu dünyadaki kendisini en çok seven kişi olarak tanıtmıştı kendini, fazla abartı değil miydi bu? Merdivenleri inerken ertafına bakındı, stalker olabilecek bir yüzü arıyordu. Ama bütün yüzler tanıdıktı. Dahyun, yuqi, seungmin... ve mina
Okula bu sene transfer olan sessiz bir kız. Kimseyle iki lafın belini kırdığını görmemişti. Sabah okula gelir, derslerde not alır sonra da kimseyle konuşmadan giderdi. Okulda herkesin onun hakkında uydurduğu bir travma öyküsu vardı. Bu kadar dalga konusu olduğunu biliyor muydu acaba? Ama herkesin ortak olduğu şey, mina'nın güzel olduğuydu. Chaeyoung birden kendine geldi ve asıl düşünmesi gereken şeye odaklandı. Gizli hayranının kim olduğunu düşünerek eve doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
highschool sweethearts | michaeng
Fanfictionmichaeng story based on highschool sweethearts by melanie martinez