Eski Dost{8}

196 15 17
                                    

Yol boyunca kendi kendime, "saçmalık" "süzme gerizekalı" "hepsinden tiksiniyorum diye sayıkladım. Karar vermiştim artık hiç biri ile muhatap olmayacaktım.

Özelliklede o Louis piçiyle.

Eve girdiğimde annem beni karşıladı.

Annem: gel içerde misafirlerimiz var.

Y/n: off! Kim geldi?

Annem:oflama! Hani küçükken seni kreşden sonra hep oynadığın oğlan ve ailesi geldi.

Y/n: ne işleri varmış ingiltere de?

Annem: kızım! Sabrımı taşırıyorsun.

Y/n: çocuğun ismi neydi?

Annem: Can.

Y/n: has'tir! Can mı gelmiş! Oha!

Annem: TERBİYELİ KONUŞ!

Y/n: pardon, pardon. Nerdeler?

Annem: arka bahçe de.

Y/n: tamamdır.

Küçükken annemin işi dolayısıyla kreşten sonra, zamanını annemin iş yerinde, diğer annesi çalışan çocuklarla geçirirdim.

Can aralarında en iyisiydi. Onunla hep evcilik olurduk. Ve o hep anne olurdu bende şımarık çocuk. Ve şımarık çocuk rolünün de hakkını verirdim doğrusu.

Koşarak bahçeye çıktım ve Can ı gördüm. Benim küçüklük kankam!

Y/n: Can!

Can: Y/n.

Ayağa kalktı ve bana sarıldı.

Y/n: naber ya.

Can: iyidir. Sen?

Y/n: seni buldum artık zor bırakırım.

Can tatlı tatlı sırıttı.

Can: e şöyle söyleyim. Artık yeni sınıf arkadaşınım.

nE

Y/n:ne! Çok sevindim!

Akşam yemeğini yedik. Sonra Can ile oturup baş başa oturup, saatlerce hayatımızda olup bitenlerden bahsettik.

Can hiç değişmemişti resmen! Yıllar geçmiş olmasına rağmen yanında hiç yabancılık çekmedim. O da çekmemiş olucak ki bana aynı samimiyetle ve rahatlıkla bana karşılık verdi.

Kendimi tutamayıp Can a bu gün olanları anlattım. Beni dikkatle dinledi ve benim somurttuğumu görünce espiri yapmaya çalıştı.

Can: istersen onu senin için dövebilirim.

Can ın kasları öyle bir şey olursa o grubun topunun belasını sikiceğini belli ediyordu.

Neden olmasın...

Bir an Louis i dayak yemiş bir şekilde hayal ettim ve ona ne acıdım ne de güldüm.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Can ve ailesi gittikten sonra bende odama çekildim. Ve netflix e girip bir şeyler izlemeye koyuldum.

Gece 1 gibi bir mesaj geldi.

Can: iyi geceler.

Y/n: iyi gecelere can.

(Eveeet yine ve yeniden bir bölümün daha sonuna geldik.

Umarım beğenirsiniz.

Can?

Bir sonraki bölüme kadar kendinize çok iyi bakın.

Seviliyorsunuz.

💐😽🔫)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Louis Partridge ile hayal et/ DAİLY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin