Kérések

84 2 8
                                    

Ahogy már azt olvashattátok a leírásban is, kérhetitek, hogy véleményezzem a könyveteket. Akár itt, vagy üzenetben, ha szeretnétek egy őszinte visszajelzést a történetetekkel kapcsolatban, akkor írjatok nyugodtan.


A cél az, hogy minél több igényes könyvre bukkanjunk, illetve akik nem érzik igazán jónak a könyvüket, azoknak valamiféle támpontot tudjunk adni, hogy hol lehet a hiba, mi az amin javítani lehetne.

Hogy mit is fogok pontosan megvizsgálni?

Először is a helyesírást, hiszen ha ez nincs rendben, az olvasó teljesen ki tud ábrándulni a könyvből.
Ha ez rendben van, akkor már tudunk magára a történetre fókuszálni. Kell egy jó bevezető, olyan ami lehetőleg nem klisé, vagy ha mégis az lenne, fontos hogy valahogy mégiscsak egyedi legyen, olyan ami megragadja az olvasó figyelmét. Ami ezek után elengedhetetlen a logikus és érthető történetvezetés, ami lehetőleg ne legyen irreálisan gyors, sokan szerintem itt rontják el. A karakterek legyenek egyediek, meghatározó tulajdonságokkal, ha egy adott szituációban adott módon viselkednek, akkor várhatóan egy hasonló helyzetben se viselkedjenek másképp. Természetesen egy karakterfejlődést is be lehet mutatni, de ne legyen elsietve, hiszen a valóságban sem változik meg egy ember egyik pillanatról a másikra.

Nagyjából ezeket a szempontokat fogom figyelembe venni.

Várom a kéréseket!

KIKÖTÉSEK:
1. Nem vállalok horror, illetve thriller műfajú könyveket, személy szerint nem szeretem a félelmetes dolgokat, így nem vállalom, hogy ilyesmiket olvassak.

2. Ha egy idő után megunom a könyvet, nem fogom végigolvasni.

3. Azt is elmondom ha jó a könyv és azt is ha rossz, de ez mind a saját véleményem lesz.

Véleményem a könyvedrőlWhere stories live. Discover now