Jiminden
Sonunda didişmeler bitmişti . Bizde benim odama geçtik Açıkçası bana sinirlilerdi ama ben nereden bilebilirim sanki onlar gelsin diyede ölüyorum.
Yoongi" Hala sana inanamıyorum Jimin onlar gelicekti niye bizi çağırdın kan çıksın diye mi?"
" Ne alaka onların geleceğini bilmiyordum dedim ya off."
I hope" Bencede Jiminin çok üstüne gittik bilse niye bizi çağırsın "
" Sonunda akıllı biri. "
Jin " Onu bunu bırakın da Jimin bize ne hazırladın?"
"Ne gibi?"
Jin" Yemek, tatlı, ikram falan yok mu? Pislik ben dedim bana gelin diye sizi ellerimle beslerdim şu kart odunlardanda kurtulurduk ."
Yoongi" Kart odun güzelmiş beğendim ."
" Of Jin işin gücün yemek aşağı in Kim Teyze bir şeyler yapmıştı."
Jin "Her eve Kim Teyzeden lazım yoksa açlıktan ölürüz ."
Yoongi "Jin uzutma git artık."
J hope " Tabi Jimin sen bilmiyorsun ."
"Neyi?"
J hope"Yoongi ve Jennie okulda kavga etti ."
" Yılın olayı ne oldu size aşk kuşları?"
Yoongi" Kaç defa size böyle demeyin demedim mi. "
J hope" Neyse boşver onuda dün cafeye Yoongi gelmediya Jennie sen beni merak etmedin mi bak Jimin Jisooyu nasıl merak ediyor bir Jimin olamadın dedi . Yoongide sinirlendi git Jiminle sevgili ol o zaman dedi . "
"Yoongi sen de abartmışsın ama . "
J hope" Asıl olay bunlar çok sesli kavga edince Şu gerizekalılar duymuşlar. Gidip müdüre yetiştirdirdiler müdür de bunlara ceza verdi üç gün okul çıkışında spor salonunu temizleyecekler. Ayrıca öbürleri yetiştirdi diyede Lisada Jungkookun üstüne atladı"
" Lisa zaten patlıyacaktı tamda benim gittiğim güne denk geldi."
J hope" Sıkıntı şu ki müdür Lisa ve Jungkooka da ceza verdi."
" Lisayla Jungkookun arasındakinide bir türlü çözemedim zaten. Onlarda üvey kardeş olmasın."
Yoongi " Bu gidişle onların sonu bence nikah masası ama Jungkoka güvenmiyorum ben . "
J hope"Bu arada cidden niye gelmedin Yoongi?"
Yoongi " Babam aradı amcam rahatsızlanmış geçerken benide alacaklarını söylediler bende hayır diyemedim . "
" Eee Jennie niye sinirlendi?"
Yoongi" Sence benim söylememe izin verdi mi? Jenniden bahsediyoruz . "
"Doğru"
Jin " GERIZEKALI "
Jin aşağıdan bağırıyordu . Bizde hemen aşağı indik . Sesler mutfaktan geliyordu. Mutfağa geldiğimizde Jin ve Jungkook vardı . Bizim arkamızdan Taehyung ve Namjoon da geldi.
Jinin üzeri tümden ıslaktı Jungkookta boş boş gülüyordu.
Namjoon" Ne oluyor burada?"
Jin "Bu salak üzerime limonata sürahisini boşalttı."
Jungkook" Yanlış anlatma elimden kaydı ."
Jin" Tüm sürahiyi kafamdan aşağı boşaltın hala itiraz ediyorsun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Does Love Mean~Vsoo
Teen FictionHer gece rüyasında tanımadığı birini gören Kim Jisoo. Yeni başladığı okulunda onunla karşılaşır " Gecelerinin Prensi" Ama kafasını karıştıran biri vardır. "Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin." Kim Jisoo & Kim Taehyung