tady se bude nacházet jedna část která nejspíš nedojde úplně každému ale nevadí(⊃。•́‿•̀。)⊃
enjoy it.__________________________________________________
zalehl jsem zpět k dreamovi a zase usnul.
Dream~
Bylo 10 hodin a mě probudilo slunce co mi svítilo do očí. Rozhlédl jsem se kolem sebe a uviděl jsem George ležícího na mé hrudi, podíval jsem se na jeho obličej, vypadal šťastné, nic ho v tu chvíli netrápilo a to bylo hlavní, usmíval se a byl strašně roztomilý. Sáhl jsem na noční stolek abych si vzal mobil, podíval jsem se na hodiny a viděl jsem že už je něco po desáté. „gogy, měli by jsme už vstávat..“ i když jsem to říkal nerad tak jsem musel.
George zavrtěl hlavou ale stejně otevřel oči, „dobré ráno dreamie.“ řekl a mě to zahřálo u srdce. „Jak se spalo?“ řekl jsem a pousmál se. „Náhodou dobře.“ byl jsem rád že se vyspal dobře. George se posadil a taky se podíval na svůj telefon, měl několik zmeškaných hovorů od sapnapa. „volal mi sapnap- asi to bylo důležité..“
řekl gogy a zavolal sapnapovi. „Dobré ráno, promiň že jsem se ti večer neozval ale usnul jsem.“ řekl George a podíval se na mě. „ vážně? vážně jste zapomněli na tu grilovačku a radši spali? tak doufám že jste si tu noc aspoň užili. Děkuji pěkně, v tom případě jsem nemusel kluky ani zvát ale v pohodě, my jsme si to užili a to bylo hlavní. co nadělám no. zatím se mějte, jdeme se ještě opít. pak se možná ozvu.“ Sapnap položil telefon a gogy se na mě podíval. „my jsme zapomněli na tu grilovačku-“
začal George ale já ho přerušil. „ja vím, slyšel jsem to.“ bylo vidět že se gogy cítí hodně, ale HODNĚ provinile a smutně. až to bolelo, ho takhle vidět.. „ gogy.. ty za to nemůžeš, to já jsem byl unavený.“ řekl jsem a myslel jsem si že ho to trochu uklidní.
„to já vím. Ale nepřestane se semnou potom Nick bavit?“ vážně to bylo teď to co ho trápilo?
„Gogy, Nick je dospělý a moudrý člověk takže to určitě pochopí, i kdyby ne tak existuje slovo "promiň" a to on pochopí, hlavně, znám ho už dlouho a on vždy opouští, on sám by tě nikdy neopustil. Víš že má ztrach ze ztráty kamarádů, vy dva jste jako rodina takže jedna vynechaná grilovačka neublíží.“ řekl jsem a v gogyho očích bylo vidět uvolnění a naděje. „To je pravda, jen říkal že nemusel ani zvát kluky, zajímalo by mě jaké kluky..“
Počkat- „Gogs? na co chceš vědět kteří kluci tam byli?- ne že bych žárlil, to samozřejmě ne, pořád nejsme ve vztahu ale, eh?“ nežárlím. Vůbec ne, ale prostě-
„Ehm, já to nemyslel jakože touhle cestou- já myslel jestli jakože Karl a quackity nebo prostě tak. Protože pokud tam přijeli Karl s quackitym tak by jsem je chtěl ještě vidět, už jsem se s nimi dlouhou dobu neviděl, a byl bych smutný kdybych je minul v tu dobu co jsou u nás.“ když to gogy dořekl tak se mi udělalo lépe a zavolal jsem Nickovi. Po prvé mi telefon nezvedl tak jsem zkusil prozvonit několikrát, po sedmé už mi konečně mobil zvedl, byl opilý. I když by v jeho věku pít neměl. Zeptal jsem se ho na to kdo tam je, které kluky myslel, a bylo jich více než si George přál.
domluvili jsme se na tom že za nimi v jedenáct hodin přijedeme. Když jsem to řekl Georgeovi tak vyskočil z postele radostí, začal poskakovat a to mi nedalo a musel jsem se pousmát. George otevřel dveře od skříně a začal si vybírat věci co si oblikne, já jsem ho zastavil tím že jsem ho přišpendlil ke zdi a řekl jsem mu že je to moje skříň. On se na mě zašklebil, dal mi pusu na tvář a vzal si jednu z mých mikin. Když mi políbil tvář úplně jsem se zarazil, musel jsem se červenat jako rajče- cítil jsem jak se mi hrne teplo do tváří a poté už jen chlad na záda. Zůstal jsem zaražený u skříně a koukal do prázdna. „Pokud tam chceme být v čas a být po jídle tak by jsme měli jít udělat něco na snídani.“ řekl George na cestě z koupelny zpět do pokoje. Vzpamatoval jsem se a koukl se na něj, v mé mikině vypadal úžasné, vypadal lépe než normálně, ne že by normálně nevypadal dobře ale teď vypadal ještě lépe, i když mu mikina byla velká, vypadal skvěle. „To je asi pravda, takže, co děláš na snídani, Georgie?“ ranní provokace musí být.
„No, jelikož snídani nedělám tak nevím.“ zasmál jsem se když říkal tu větu, vypadal roztomile, došel jsem k lince a udělal jsem chleba s máslem a šunkou, obyčejná snídaně, ale ani ji tu moc často ne jíme ale tak dalo se to jíst. (tousty nejsou.)Oba jsem začli jíst, Georgeovi jsem dal místo másla sýr, prý mu máslo na chlebu nechutná, nevím jak ale dobře no.
Dojedl jsem svůj chleba, napil jsem se čaje a během pití jsem se podíval na George, měl na rtech trochu bílého sýru.
Když jsem se na něj podíval tak jsem se málem zadusil čajem a polil jsem se. George se na mě zmateně podíval a pak mu to došlo, olízl si rty a pokračoval v jídle. (sorry.)
„ Tak ty mě budeš provokovat, jo?“
Řekl jsem sebejistě po tom co se mé tělo uklidnilo. (tak. sú happy.)
George se na mě podíval a jeho pohled sjel pod stůl. Došlo mu to celkem pozdě ale co nadelame. „ Omlouvám se ti. Mám na tebe větší vliv než jsem si myslel.“ dořekl to a oba jsme se zasmáli. George dojedl a já se už jen šel prevlict.
Byl jsem převlečený a George zavolal Nickovi, ten to zvedl a my jsme se domluvili na tom že už budeme vyjíždět. On souhlasil a položil to.
Naložili jsme se oba do auta a jeli směr Nickovo dům.__________________________________________________
pane bože, co jsem to zas vypotil. No to je jedno. Hlavní je že tu je kapitola lol
u psaní tohoto něčeho, jsem se strašně smál(•‿•)
asi nebudu psát sPiCy části, protože bych to nedal-
no snad jste si to užili žeo aa kdyžtak mě zajímá názor, protože se orientuju podle komentářů a co mi kdo z kontaktů napíše xD.
Zatím sú ohlasy dobré takže to je v pohodě.
Kdyžtak napište kdo má dirty mind a hned mu to došlo xd (sýr) mňam.
3/5
DREAMIESKU!! VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!!! kapitola k narozeninám 😏✋❤️KataMunLoc(self promo-
můžeš mě sledovat na tik toku ..younger.sapnap
a taky mi můžeš napsat na discordu rawr#2295 :)
já se prozatím loučím.
~mr.gogs1100 slov.
ČTEŠ
Dokud nás probuzení nerozdělí
Fanfic"George bude žít s představou že žije v reálném světě se svým přítelem a mají skvělý život, poté přijde zlomový bod. Probudí se." DNF Self harm Sny Czech Lgbtq+ swearing Death !TW! To je asi vše. Můj první příběh, snad si ho užijete a snad to půj...