tohle zase není nějak moc zajímavá kapitola, ale je tady- enjoy.<3
__________________________________________________
Dream~
Naložili jsme se oba do auta a jeli směr Nickovo dům.Po nějaké době jsme dojeli k Nickovi. Ten už nás čekal před domem. George vylezl z auta a běžel ho obejmout, já zamkl auto a došel jsem tam k nim taky. Všichni jsme se objali a šli dovnitř. George byl s Karlem, quackitym a wilburem na zahradě mezitím co já jsem vysvětloval sapovi proč jsme nepřišli včera. On vše pochopil a odpustil nám. On je Nick strašně dobrý kamarád a jsem rád že mám kamaráda jako je on.
"Dreame?" zeptal se mě někdo a při tom mi dal ruku na rameno, otočil jsem se a uviděl jsem že je to George. "Ano Georgie?" zeptal jsem se. "Kolik mám dovoleno vypít?" zeptal se mě George a já se s Nickem zasmál. "Děláš jako kdyby ti bylo míň jak Tommymu. můžeš toho vypít kolik chceš, jen ať jseš schopný komunikovat a dojít domů." George se na mě usmál a odběhl zpět na zahradu. "Vždyť nemusíte jít domů, můžete zůstat u nás." řekl Nick svoji nabídku. Líbilo se mi že nás chce Nick nechat u sebe. "To je taky pravda, ale bude tu u tebe hodně lidí tak další nepotřebuješ." řekl jsem a během toho jsem se rozhlídl po baráku. bylo tady opravdu hodně lidí. "Vážně mi tady dva hoši na víc vadit nebudou." řekl Nick a dohodli jsme se že tu u něj prespime.Bylo půl páté večer a Nick zapl stream.
Aby jsme z toho každý něco měl tak jsem ho sdílel na svém úctě a někteří kluci taky. Streamovali jsme 'just chatting' a jen si povídali s lidmi, snažili jsme se odpovídat na nějaké dotazy v chatu a nebo přes donaty, bohužel to nešlo. Když nás bylo na jednom streamu a v jednom domě tolik tak to vážně nešlo. Ten stream byl v tu dobu nejsledovanější. Podle mě i na celém twitchi. Jelikož nás bylo více než sedm tak přišlo hodně fanoušků od někoho jiného a po tom co sem lítaly nehorázné částky peněz tak jsme se rozhodli že všechny peníze pošleme buď do nějakých dobročinných center a nebo pro lidi co potřebují peníze. Po nějaké době odešli někteří kluci na zahradu protože je to už nebavilo.
Bylo mi celkem líto ranbooa protože musel sedět v roušce.
Za nějakou dobu si ji sundal a nikdo z nás na to neupozorňoval. Na tomto streamu jsme udělali dvakrát face reveal, můj a ranbooa. Chat doslova šílel. Jelikož jsme všichni měli něco málo pripito tak nám to ani nevadilo. Přidali jsme nějaké fotky na Instagram, Twitter, natočili jsme nějaké videa na tik tok a potom začal chat spamovat ať si dáme s Georgem pusu.
chat byl úplně zaspamovan zprávami typu že si máme dát pusu jinak se nemilujeme nebo že je dnf oficiálně real a podobně. Byla tam menší část lidí která říkala že spolu nejsme a že to jen hrajeme. My vlastně s Georgem nevíme jestli spolu jsme, ale milujeme se navzájem takže nejspíš ano. Po tom co začli chodit i donaty tak jsme si tu pusu s Georgem dali. Aby jsme v tom nebyli sami tak Karl políbil Nicka. bylo hezký vidět že se mají rádi. Potom tam byl quackity, ten když viděl že Karl líbá sapnapa tak odešel. Mě to nezajímalo protože jsem si mohl konečně líbat George kdy a kde chci. Bylo za pět minut osm a my jsme přesunuli stream na zahradu. My jsme šli grilovat a Tommy s tubbem byli u kamery a snažili se číst chat. Bylo tam pár hnusných zpráv o tom že by se s námi neměli bavit, nebo že na ně nemáme dobrý vliv. Což úplně dobře chápu ale nám je to jedno, a oni jsou s námi šťastní. "Mám ty párky!" zakřičel sapnap když se vracel z domu.
Připravili jsme je a dali taky na gril.Tommy~
"Chate, oni? oni jsou úplně na mol momentálně. Jednoho krásného dne si najdu ženu. A ne jako má George a Karl kluka. Ne, boys já vám říkám že já budu big man a nikdo to nezmění."
Když jsem říkal chatu svůj proslov tak ke mě přiběhl tubbo s tím ať mu pomůžu vylézt na strom. Proč by měl lézt na strom? prostě proč?
"Tubbo, kolik jsi toho vypil ty?" zeptal jsem se tubba na otázku. Když jsem to dořekl tak se na mě tubbo podíval a řekl- "Chci tě zabít, jo?" podíval jsem se na něj. "DUDUDUDU" Zakřičel jsem a odběhl ke stromu. Vyzvedl jsem tubba nahoru a šel jsem zpět k streamu. "Chate, nikdo si vás nevšímá. Je to banda dementu. No jo já vám to říkám pořád. Měli by jste sledovat mě a ne je. A když už jsme u toho, můžete sledovat můj YouTube kanál tommyinnit a taky můj účet Tom Simons, na něm jsou spíše vlogy, a ty teď budou často! taky mě můžete followovat na mém Twitch úctě-" během toho co jsem si dělal reklamu na mě zakřičel tubbo s tím že mu mám pomoct slézt dolů. Zakřičel jsem na něj že už jdu. Zvedl jsem se od streamu a šel jsem mu pomoct. "Polez dolů ty smrade malý!" zakřičel jsem něj po tom co mi pořád uhýbal nohama. zezadu stromu přišel ranboo a zduchl do něj. Tubbo přepadl dopředu a já ho chytl. "Spokojení?" řekl tubbo a podíval se na nás tím jeho vražedným pohledem. "Ano, já jsem spokojený." řekl ranboo a tubbo se za ním rozběhl. Začli se nahánět po zahradě. "Je vám jasné že ani toto bude hromada Editů?" zakřičel jsem na ně po tom co spadl ranboo na zem a tubbo na něho. "Celkově na tenhle meet-up bude hromada Editů." řekl philza o kterém jsem ani nevěděl že tu je-vrátil jsem se zpět k streamu a začal jsem vyprávět příběh o tom jak tady všichni umřeme tím že nás Wilbur podpálí.
a potom přišel jeden donate.
"Ahojky Tommy, jsi můj comfort streamer a jsem ráda že jsi v tak skvělém kolektivu! Na Instagramu jsem ti poslala jeden art který jsem dělala a byla bych ráda kdyby ses na něj podíval, dal mi celkem zabrat i když to tak nevypadá. můj instagram sem psát nebudu aby někdo neremcal že si dělám reklamu :D
napíšu ti klidně i teď aby jsi věděl že to jsem já, děkuji jestli si toho všimneš!"
Přečetl jsem donate a vzal jsem si hned mobil. Otevřel jsem instagram a projížděl jsem dms, psalo mi hodně lidí a vydávali se za slečnu z donatu. Po nějaké době jsem ji našel!
Ten art byl nádherný, podíval jsem se na její instagram a přišel jsem na to že se zaměřuje na hodně artů a je taková fanpage. Dělá i animace a jsou úplně boží!
"Tommey!! pojď jíst!!" zakřičel na mě Dream a já si šel sednout ke stolu.
"Děkuji za jídlo." sedl jsem si ke stolu a pořád jsem projížděl její instagram. Díky Instagramu jsem narazil na její tik tok a potom přes tik tok na její ostatní sociální sítě. Nikde neměla odhalený obličej ale já někde v podvědomí věděl že musí být nádherná.
Napsal jsem jí na Instagramu a po nějaké chvíli jsme si začli psát.
usmíval jsem se do telefonu a už jsem se vůbec nevěnoval chatu a ani jídlo jsem nejedl.
"tohle si beru." řekl potichu tubbo a vzal si můj kus masa k sobě na talíř. Nevadilo mi to. Popravdě jsem si toho ani nevšiml.__________________________________________________
chtělo to přidat něco nového. tak tady máme pohled Tommyho.
A možnáaa i novou postavu👀 nebudu nic prozrazovat, možná..
Ale můžu zaručeně říct že teď budou vycházet kapitoly častěji!<3 sice ne moc ale rozhodně více, než 4 za měsíc nebo jak dlouho-
nevadí nevadí..
snad se kapitolka líbila a doufám že nová postava (nejspíš) nebude vadit.
zase se omlouvám za pravopisné chyby ale autokorekce mě zabíjí..
btw! 4/5(・・)
luv ya!<3.。*♡
mr.gogs
1315 slov
ČTEŠ
Dokud nás probuzení nerozdělí
Fanfic"George bude žít s představou že žije v reálném světě se svým přítelem a mají skvělý život, poté přijde zlomový bod. Probudí se." DNF Self harm Sny Czech Lgbtq+ swearing Death !TW! To je asi vše. Můj první příběh, snad si ho užijete a snad to půj...