Глава 1

55 3 0
                                    

Це мій перший фанфік. Не судіть строго. Пріятно го чтенія

_______________________________________

Pov:killer

Я як завжди вертався з місії яку мені дав босс, але сьогодні було важче бо безсоння бере своє. Ви спетаєтесь чому? Бо у мене в кімнаті появилося вічуття, що за мною хось пильно наблюдає що аш око не сомкнеш.. Я дойшов до кабінету босса і постукав.

Н-захотьте.

Я віткрив двері і побачив босса за столом і перебирав якісь бумаги.

Н-а це ти кіллер.-він вітклав бумаги-що хотів?
К-я...

Я не договорив як вривається в кабінет Кррос.

Кр-Босс, там Даст і Хоррор один одного вбивають!!!
Н-арг... Щяс прийду. Кіллер почекай мене тут, а я піду успокою тих двох дібілів.
К-добре

Я сів на диванчик і бос вийшов. Я питався не заснути но сон взяв своє і я в пав в царство морфеї.

Pov:Автор

І кіллер заснув. Найтмер спустився  в гостіну і взяв Даста і Хоррора тінтаклями (я незнаю як правельно пишеться) і швирнув їх об стенку с таков силов, що аш трещіна пішла по стіні (бідна стенка, що вана тобі зробила).

Н-що ви тут влаштували.

Злобно сказав найтмер.

Н-в наказаніє ви оба драєте замок до блиску.

Pov:Nighmare

Я вийшов з гостіної і піднявся у свій кабінет.

Н-так шо ти хотів сказа...

Я недоговорив бо побачив таку картину як Кілер спит на дивані і обіймаючи мою кофту. Який він милий коли спить. Так про шо ти думаєш. Я рішив, небуду його будити. Я сів застіл перебирати бумаги. Но прийшло десь 5 хвилин як він просунувся.

Н-о ти просунувся. Так шо ти хотів сказати?

Я побачив як він покрився непомітним румяницем.

К-я хотів сказати, що я вже закінчив з місією.
Н-понятно. Можеш іти.
К-добре босс.

І Кіллер вийшов з мого кабінету.

_______________________________________

Надіюсь вам понравилась 1 глава

Розкриті таємниці(Заморожено)Where stories live. Discover now