Merhabalaar ^^
Bu hikayem yeni bir hikaye değil. Erişim sağlayamadığım hesabıma giriş yapamadığımdan dolayı başka bir hesap üzerinden hikayemi tekrar yazmaya başladım. Önceki hali 7 bölümden oluşan aynı isimli hikayemi burada düzenleyerek yayınladıktan sonra devam etmeyi planlıyorum.
İlk birkaç bölümü sabırla okumanızı dilerim. Benim hikayem ilk bölümden olayların içine gireceğiniz bir hikaye değil. Bu hikaye sadece esas kız ve esas oğlanın aşk hayatını anlatan bir hikaye de değil. Bundan ziyade başka olayların ön planda olduğu bir hikaye. Tabiki nihayetinde aşk işin içine girecek fakat olayların başlangıcı bir aşk değil. Bunu baştan belirtmek isterim. Şu anki gibi düşünseydim eğer ilk birkaç bölümdeki detayları tek bir bölümde toparlar öyle devam ederdim. Yine de bölümler kısa olduğu için çok sıkmayacağını düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar. (:
***
Alıntı
Kolumu çekip uzaklaşacakken hızla belimden yakalayıp kendine çekti. "İnanmıyorum," diyerek dudaklarıma kapandığında şaşkınlıkla kalakalmıştım.
Resmen kalbim ağzımda atıyordu ve ben hareket dahi edemiyordum. Kapanan gözlerimizle dudaklarını hareket ettirmeye başladığında zihnime doluşan görüntülerle buz kestim.
Belimdeki elin kime ait olduğunu, dudaklarımdaki dudakların sahibini, bu adamın kim olduğunu idrak edemez hale gelmiştim birden.
Aklımda dönüp dolaşan sahneler midemi bulandırmaya başlamıştı.
"Ne olur bırak beni! Sen kendinde değilsin!"
"Lütfen bırak, yalvarırım bırak gideyim!"
"Hayır! Hayır!"
Gözümdan akan yaşlarla ve artık ağzıma gelen midemle birlikte hırsla göğsünden tutup uzaklaştırdım kendimden.
Perişan halime şaşkınlıkla bakarken hızla kenardaki ağaç diplerinden birine gidip içimde ne var ne yoksa çıkardım. Kustukça kusasım geliyor, ağlamama engel olamıyordum.
Elimin tersiyle ağzımı sildirdiğimde omzuma dokunan elle geri çekildim. "Dokunma bana!"
Şaşkınlıkla, "Zeynep," dediğinde bir şeyleri yavaş yavaş idrak etmeye başlamıştım.
Az önce dokunduğum, öptüğüm, belime sarılan adamın Ali olduğunu idrak edebilmiştim.
***
Eleştiri ve beğenilerinizi yorumlarla belirtip, yıldıza dokunmanız dileğiyle. (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana İhtiyacım Var
RomantikZeynep & Ali *** Yanımıza gelen Mehmet'e sinirle bakış atıp bagajın kapağını hızla indirdiğinde bana döndü. "Sana bir daha karşıma çıkma dedim. Dinlemek istemiyorum seni." "Bak her şeyi yanlış anlıyorsun. O adamın söyledikleri gibi değil hiçbir şey...