36.Bölüm/ Sylvie

873 40 28
                                    

Kelime sayısı: 822

Not: Sylvie'yi, Loki'nin kızı olarak ekledim bu bölümde.

Not2: Loki ve Thor'un yanında Midgard'a ilk gelişi.

Not3: Bir perisin, su perisi. Fakat bir ismin olmadığı için sana Ella diyorlar.
Ella: Peri kızı

_uzay_66'e ithafen 🤎

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°


Jarvis'in sesini duyman ile gözlerini aralayarak yataktan kalktın. Bir süre kafanı eğerek halıyı inceledikten sonra kendine gelerek ayağa kalktın. Yatağını toplayarak dolabına yöneldin. Üzerine şortunu ve boyundan kazağını giyerek odadan çıktın. Tony seni salonda beklediğini söylemişti.

(Yanına ceket aldığını düşün. Çünkü neden olmasın .d)

Ayakkabıyı unuttuğunu fark ederek odana geri döndün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabıyı unuttuğunu fark ederek odana geri döndün. Siyah spor ayakkabılarını giyerek koşmaya başladın. Tony'i beklettiğin zaman çenesi hiç durmazdı. Tam salona girdiğinde çarptığın beden ile kalçanın üzerine düşmen bir olmuştu. Sana sert bir şekilde bakan sarı, kısa saçlı kıza sinirle bakarak yerden kalktın ve sırıtan Tony'e dönerek konuşmaya başladın.

Y/N: Ne var Stark? Sabahın köründe beni ne diye uyandırdın? Diye sinirle homurdandın. Tony bu haline göz devirerek çarptığın kızı kafası ile gösterdi.

Tony: Y/N tanıştırayım, bu Loki'nin kızı Sylvie. Thor ve Loki ile Dünya'ya ilk gelişi olduğu için senin etrafı gezdirebileceğini düşündüm. Dediğinde kıza tekrardan baktın. Kesinlikle Loki'nin küçük ve kız haliydi. Gözlerini kısarak Tony'e döndün.

Y/N: Şu beni 24.kattan aşağıya atan, bıçaklayan ve üzerime Mjöllnir'ın gelmesine sebep olan Loki dedin iğneleyici bir şekilde konuşarak. Sylvie ise babasının yaptıklarından dolayı ön yargılı bir şekilde yaklaşılmasından bıkmıştır. Fakat senin konuşmaya devam etmen ile gözle görülür bir şekilde şaşırmıştı.

Y/N: O fesatlık tanrısı ilk defa iyi bir şey yapmış, şaşırtıcı diyerek sırıttın. Tony'nin kızı olarak, kesinlikle onun gibi çapkındın. Fakat onun kadar fazla değildi.

Tony: Başını beladan uzak tut ve misafirimize kibar davran Y/N dedi ve uzaklaştı. O uzaklaşırken konuştun.

Y/N: Kibar davranacağımdan şüphen olmasın Babacığım diyerek Sylvie'ye döndün.

Y/N: Gezmeye kuleden başlayabiliriz dediğinde kafasını sallayarak seni onayladı.

Y/N: Burası antrenman odası. Genel olarak; Kaptan ve Bucky'nin geldiği alan burası. Burası ise Atış talimi yaptığımız oda. Burası ise Natasha ve Clint'in çalıştığı alan. Ama arada Bucky ve Natasha'nın antrenman odasında kapıştığı zamanlar olur. -Ki en eğlenceli zamanlar olduğunu itiraf etmem gerekir. Burası ise benim yaptığım alan olan, oyun odası. Her türlü dijital oyun var. Genel olarak; Pietro, Peter ve benim vakit geçirdiğimiz alan. Thor ve Clint genel olarak mutfakta da bulabilirsin. Loki buraya geldiği zaman ya sorun çıkartır ya da kütüphaneden çıkmaz. Şakaklarına maruz kalmak isteyeceğim son şey bile değil. Tony ve Bruce ise laboratuvarlarından çıkmaz. Vision ve Wanda ise iki aşk kuşu olarak terasta olurlar genelde. Bir yandan anlatırken, bir yandan da anlattığın yerleri geziyordunuz. Tabi gezerken ve anlatırken hayran olmuş bir şekilde seni izlediğinin farkında değildin.

Sylvie: Peki hep birlikte vakit geçirdiğiniz zamanlar? Diye sordu sanki dediklerini dinliyormuşcasına. Gülümseyerek asansöre yöneldin, tabi peşindeki Sylvie ile. Asansör durakladığında kaşlarını çatarak ışıklara baktın. Işıklarda gitmişti, harika! Sylvie'ye dönerek konuştun.

Y/N: Ufak bir arıza yaptı ama birazdan çözerler. Umarım klostrofobin yoktur, ya da olabilir. Öperek sakinleştirmek her zaman seçeneklerim arasında ilk başta olacak dediğinde gözlerini devirdi. Fakat sırıtmasını son anda gizleyebilmişti.

Sizi izleyen Tony, Thor ve Clint ise bu halinize gülüyorlardı. Diğer yandan ise Natasha'nın onların yaptığı bu şeyden haberdar olmamasını istiyorlardı. Senin annen yoktu ve küçüklüğünden beri Natasha seni kızı gibi görmüştü. Bu yüzden üzerine çok fazla düşerdi. Tony ise ikinizin arasında ikinci plana atılmaktan hiç şikayetçi değildi. Anne eksikliği hissetmeni hiçbir zaman istememişti.

Loki ise onların yaptıkları ile ilgilenmiyormuş gibi kenarda otururken, kızının mutlu olduğunu gördüğüne sevinmişti. Ne kadar belli etmese de kızını umursuyordu.

Sylvie'nin ayakta durmaktan yorulduğunu düşünerek ceketini yere serdin. Tabi onun bir Tanrıça olduğu kısmı aklından çıkmıştı.

Y/N: Sen ayakta bekleme istersen. Bende şu asansör ile ilgileneyim. Normalde vaktimi almaz ama babamın sistemleri en iyisidir diyerek gözlerinin içine baktın. Ardından sırıtarak devam ettin.

Y/N: Neyse ki ben babamdan daha iyiyim diyerek göz kırptın. Sylvie bu dediğine kendini tutamayarak güldüğünde, tek gülen kişi o değildi.

Thor, Clint ve Loki gülerken, Tony homurdanmaya başlamıştın. IQ seviyen ondan sadece 5 sayı farkla fazlaydı ve sen bunu her fırsatta yüzüne vuruyordun. Tabi onlar buna gülerken sen çoktan sisteme gitmiştin.

Sorunu hızlıca hallederek asansörün çalışmasını sağladığında, elini uzatarak kalkmasına yardım ettin. Yerdeki ceketini silkerek alırken ona tekrardan göz kırparak açılan asansör kapısından dışarıya çıktın.

Y/N: Burası ise hepimizin birlikte vakit geçirdiği ortak Salon. Diğer yerler dijital ve teknolojik aletler ile dolu. Yani ilgini çekeceğini düşünmediğim şeyler dediğinde kafası ile seni onayladı.

Sylvie: Aslında ilgimi çekecek başka bir yer daha biliyor gibiyim dediğinde sorarcasına ona baktın.

Sylvie: Aslında odanın ilgimi oldukça çekeceğini düşünüyorum diyerek sırıttığında güldün.

Y/N: Üzgünüm tatlım kibar davranacağıma söz verdim. Başka bir zaman neden olmasın diyerek göz kırptığında oda güldü.

Seni zaten Thor'un anlatması ile tanıyan ve getirdiği fotoğraflardan seni gören Sylvie, birebir tanışmanızda daha da sevmişti seni. Sen ise bu tatlı tanrıçanın güzelliği karşısında etkilenmekten kendini alamamıştın. Sizin tatlı ve cilveli flörtleriniz ise bu şekilde başlamıştı. Tabi bunun Tony, Thor ve Clint sayesinde olduğunu hiçbir zaman öğrenememiştiniz.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Kestik 🎬🎬

Umarım beğenmişsinizdir canlarım, bu bölümde amma çapkındınız ama .d

I love you 3000🤍🤍

Avengers ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin