Malam pun tiba. BTS berada di belakang konsert. Suara diadakan ARMY bergema di sekeliling konsert tersebut.
BTS naik ke pentas lalu membuat gaya love untuk ARMY.
" KIM NAMJOON!
KIM SEOKJIN!
MIN YOONGI!
JUNG HOSEOK!
PARK JIMIN!
KIM TAEHYUNG!
JEON JUNGKOOK!
💜BTS💜" Sorak ARMY.ARMY BOMB dipegang dan dinyalakan.
Di sana BTS hanya melihat beberapa bintang kecil yang sangat bercahaya. Iaitu ARMY BOMB.BTS mula bernyanyi. Mereka juga membuat aksi lucu supaya ARMY gembira melihat kerenah mereka. Mereka menari dengan bersemangat.
Seperti biasa, jin akan membuat kerenah yang pelik kepada membernya.
Selepas beberapa minit, BTS selesai bernyanyi. RM memegang mic lalu berkata." Maafkan kami ya , ARMY. Minggu lepas kami sangat sibuk. Jadi, kami tak dapat nak buat konsert , comeback... Maaf kan kami... " Kata RM.
" Gwaenchana, Oppa!" Salah seorang ARMY menuju kearah pentas dimana BTS berada. Sampai sahaja di baris hadapan pentas, BTS mula ketawa kecil.
Jhope menghulurkan tangannya kepada ARMY tersebut. ARMY tersebut naik ke pentas lalu memeluk para Bangtan satu persatu." Maaf, kami lupa nak bagitau kamu semua yang sebenarnya Jhope ada kawan perempuan. Bukan girlfriend jhope ya... Jangan salah faham.. Jhope single lagi.. " kata jin.
" Annyeong Ami yahh" jerit Jungkook.
" ANNYEONG!!!!!" Jerit ARMY.
BTS tersenyum melihat ARMY begitu mencintai diri mereka.
" ARMY, kalau ada sesiapa cuba sakiti kamu... Jangan nangis ya... Kitaorang akan support kamu" kata Taehyung.
BTS melewati hari mereka bersama ARMY di atas pentas.
Selepas konsert.
" Tadi kan ada ARMY ni... Comel sangat... Dia bagi aku hati kecil..
Aku bagi dia hati besar. " Kata Jimin.Nayeon pergi ke arah Jhope. Air sejuk dibawanya. Air yang dibawa sengaja dihulurnya. Jhope memandang Nayeon.
" Nah, air untuk awak. Tentu awak penat . Saya bagi kat awak ni... Saya bagi kat Jungkook la. " Kata Nayeon.
Jhope segera mengambil air tersebut.
Jhope mengangguk tanda mengucapkan terima kasih." Awak hebat. Hwaiting!!" Bisik nayeon.
Jhope tersenyum.
" Jhope Hyung, kalau aku dan Nayeon nak couple boleh???" Tanya Jungkook.
" Jangan nak mengada. Nanti kalau kau sakitkan hati dia.... Aku jugak kena pukul dengan mak dia. " Kata Jhope lalu ketawa kecil.
Jungkook segera larikan diri dari jhope.
" Appa harap Kris sihat . Terima kasih. " Kata Jhope dalam hati.
Tamat
_________________________________________
Penulis : Terima kasih sebab sudi baca cerita ni sampai akhir. Walaupun tak best sangat. Thanks kepada yang vote.
Sorry kalau Cite ni tak best . Maaf kalau ada typo ya. Annyeong.
YOU ARE READING
JHOPE appa
Aktuelle Literaturseekor anjing telah menarik perhatian jhope dan membawa jhope ke arah semak . Di dalam semak tersebut kelihatan seorang bayi lelaki yang amat comel. Dia membawa bayi itu bersamanya. Member BTS yang lain terkejut dengan apa yang dibawa jhope. Mereka...