Hyunjinden
Felix gidince herkes benim başıma toplandı ve gülmeye başladı.
"Felix senin yanında diye bir şey yapamıyorduk şimdi Felix ile küstün, Felix seni hak etmiyor sen ezik bir şeysin Felix ise zenginliğin içinden gelmiş biri sen şiddet görüyordun değil mi o zaman yumruk yemeye alışmışsındır."
Dedi ve bana yumruk attı burnum kanamaya başladı ama çok sorun etmedim canım acımıyordu dedikleri gibi alışmıştım saçıma kan gelmişti ve kan saçımdan akıyordu ağlama numarası yapıyordum o kişi tekrar yumruk atınca aniden gülmeye başladım burnumda ki kan daha hızlı gelmeye başladı.
Benim güldüğümü görünce beni bırakıp uzaklaştı yer kan olmuştu. Herkes birbirine bakıyordu ben ise onların bu hâline gülüyordum kapı açıldı ve gelen Felix'ti herkes yolu açtı. Felix beni gördü ben ona sırıtıyordum o ise onlara ne oldu diye soruyordu herkes kendisi yaptı diyince Felix bana baktı ben ise telefonumda aldığım ses kaydını dinlettim herkes şaşkın şaşkın bana bakıyordu ben ise yüzüme ağlamaklı bir bakış sundum.
"Şimdi müdürün yanına gidiyorum."
Felix ise olayın şokundaydı benden böyle bir şey beklemezdi açıkçası, sınıfta sesler duyulmaya başlamıştı bunu nerden mi biliyorum kamera yerleştirdim ordan izliyordum.
Minho kedilerini izlemek için kurduğu zaman öğrenmiştim bende kurban için bu sınıfı uygun gördüm.
"Hyunjin ne yaptı?"
"Daha demin ne yaşandı?"
"Hyunjin iyi mi?"
"Hepimiz disiplinlik olacağız."
"Burslu okuyoruz zaten son şansımız."
Hyunjin bunları duyunca yavaşladı ve sınıfa geri döndü herkes onu öyle görünce tekrar bir sorgulama içine düştü.
"Burslu mu okuyorsunuz?"
"Evet ama sen nereden biliyorsun?"
"Size bir teklif sunayım."
"Ne teklifi bu?"
"Ben bunu müdüre göstermiyeyim ama."
"Aması ne?"
"Aması yok istediğinizi yapın bana ne."
Ben bunları derken Felix'e bakıyordum Felix ise bana bakıyordu okul bitmişti Felix ile eve dönüyordum Felix hiç beklemediğim bir soru sordu
"Neden seni dövdüler o yeri kesmişsin."
"önemli bir yer değildi çünkü."
"Peki neden müdüre söylemedin?"
"Açıkçası canım istemedi yalan söylemeyi sevmiyorum."
"Ne yalanı söyledin ki hepsi doğru."
"Felix bana sarılır mısın?"
"Hyunjin konuyu değiştirme."
"Ben aslında çok güçsüzüm lix."
"Neden güldün o zaman?"
"Kestiğim yerde senin ismim geçiyordu çünkü."
"Nasıl ne?"
Ses kaydının hepsini dinlettim sadece sinirliydi o hiçbir zaman çocukları parası ile ezen birisi değildi neden çocuklar böyle dedi ki anlamamıştım.
"Hyunjin sen benim için çok değerlisin seni kaybetmek istemiyorum."
Felix bana ne demişti sokağın ortasında olmasak bayılmıştım çok garip hissettim. kim kelebeklerimi serbest bıraktı girin içeri.
"Sende benim için değerlisin Lixie"
"O zaman eve gidip burnunu temizleyelim herkes senden korktu artık sana yaklaşmazlar."
"Bir zahmet korksunlar artık." diyip gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVENDER (Hyunlix)
Fanfictionꨄ︎Kitap kapağı için @Bangtan0858M'ye teşekkür ederim o yaptı :) ♡Hyunlix ✧Minsung ✿Chanchang ෆ Seungin ❥Yeonbin