Bir cumartesi gecesiydi cok iyi hatirliyorum o gun küs olan amcamn kizinin nisani vardi fakat biz küs oldugunuz icn gtmdk biz dsnda herkes nisana gitmsti eylul aksamiydi hava o kadarda soguk degldi annem ben ve ablam disarida bahcede oturuyoduk laf lafi acmsti bi anda ablamdurdu ve karanliga dogru bos gozlerle bakarak aglmaya basladi noldugunu sasrmstk hersey saniyelerle gelisti tek hatrladgm sey istemszce aglayarak mutfagga kactgmdi. Pesmdn annem feldgnde konusamiyordum sanki dilimi bisey tutar gibi oluyodu annem dahada yaklastgnda ise sanki dilm geri gidiyo ve boguluyo gibi oluyordumm....
O gunden sonra kim bilebilirki hayatmn tamamen degsecegni... Ablam sadece bos gozlerle bize dogru bakiyodu hic bisey demiyodu ben ise sadece bu olaylari sanki tamamiln alakasi olmayn bi yerdn izliyordum sanki olaylar benle ilgi deglms gibi ama gordugum sey orada duran ve zarar goren bendmmm.. Bi anda ablam bana dogru geldi tabikide bunlar olurken ben sanki hepsini disardan izliyyor gibiydm. Annemi tutup sakin yanina yaklasma yoksa onu bogmaya devam edicekler dedi aynen de ole oluyodu annem bendn biraz daha uzaklasinca kendimi daha iyi hissetmeye baslamstm . bi yandan da bunlar nicin bizim basimiza geliyodu bu olanlar neydi surekli bunlari dusunuyodum..
Oturma odasina gectk annem ablam ve kucuk yegenm vardi yanmda . annem yanmda sesli bir sekilde dua okumaya basladi o okudukca orda gordugum ben deliriyodum ve nefes almam zorlasiyordu ablam bi anda anneme bagrdi ve icindn oku dedi annem biraz daha icndn okudu ve o zmn bogazm rahatlamsti ablam cok sakin bi sekilde davraniyodu ve bu harektleri beni icten ice cokkk tedirgin ediyodu ve hala bana ne oldugunu cozmus degldm istemszce hareket ediyodum agzimin biraz yamuldugunu hissetdm ablam o sirada kulagima egldi ve biseyler dedi ne dedigini duymamstm bile sanki kulagm birseyle ortulmus gibiydi kulagima ufledi bi kac kere biraz daha olsa kendime gelmstm ama olu gibiydm ablam anneme dondu ve dediki sakn yanina yaklasma her yaklastgnda bogazini dahada skcaklar... Kimdi bunlar niye bogazimi skiyordu ne istiyorlardi benden hic birsey bilmiyordum tek bildigim bu gunden sonra hayatimin hic normal olmiyacagini biliyordum.... Ve ben acaba kurban olarak mi secilmistim hic bir fikrim yoktu ...
Bu olaylar olmadan once tamamilen. Farkli bir insandm daha dogrusu insandk ... Cok utangac biriydim kim ne derse desin surekli alinirdm ve birisini kirmim diye hicbirseye hayr diyemezdm bu yuzden surekli basima birsey gelrdi hic aldrs etmzdm.. Amcamlara gelirse yengem ile annem bi nedenden dolayi tatrsp birbirlerine kusmslerdi o gundn beri hep iki aile birbirine ztti ve bizim islermz hic rast gitmiyordu aksinne evn duzenide daha kotuye gitmeye baslamsti o aralar bendedede degsklikler vardi geceleri surekli korkarak uyaniyodum sanki birsey beni bogmaya calisiyordu hareketsz kaliyodum felc gecirir gibi oluyodum.. Evde tek basima oldugum siralar ise sanki pesmdn birisi geliyodu surekli beni takip ediyodu ve biseyler fsldiyodu icmde surekli bi urperti vardi .. Halisulasyonlar fisiltilarr.. Hepsi urkutucuydu ama alsmtm artk cunku her ne varsa yanmda bana zarar vermiyo ya da ben ole saniyordummm........
Annem telefonu alip babami aradi.. Ah keske en basnda aramayi akil etseydk... Neyse .. Babam gayet telefonda sakindi tabikide herkes olan seylern sokundaydu tm geliyorum demsti.. Babam aradn yarm saat gecmdn bi araba ile geldi hepmz disari ckacktk fakat ablam herzamnki soguk kanligi ile anneme kardesm ortada duracak sen arkada ben onde evdn disari ckicaz sakn ama sakn yaklasmcz birbirimize ve arkamiza bakmcz dedi . en sonunda dayanamyp annem sordu kim diyo bunlari sana dedi bi anda ablmin sesi cok gariplesti ve kulagima soylediler hadiii cabuk olun dedi hzli hzli sirayi bozmadn evdn cktk babam bize saskn gozlerle bakiyodu annem hic bisey sormma bitanem bizi burdan sadece gotur demsti o evdn uzaklasnca sanki icm dahada rahatlamsti ben en arkada tek basima oturuyodum herkes bana bakiyodu icmdn korkmayn ben iyim demk geliyodu fakat agzm sanki birbirine kenetlenms gibi acilmiyordu ne olup bittgni anlamak icn saskn saskn etrafa bakiyordum tandgmz bir medyum vardi annem babama bizi oraya goturmesini istedi yola koyulduk yaklask 1 saat. Sonra eve gelmstk adam bizi karsiladi . oturduk o sirada abim aradi o da evinde yatarken bana ne oluyosa aynisi onada olmus yengemde birseylerden korkmustu annem adres verdi ve onlarda yarm saat sonra bizim yanimiza geldiler herkes birbirine saskn saskn bakiyodu hala neler olduguna anlam veremiyordum sonra medyum ablamla bizi bi odaya aldi ve konusun dedi.. O zaman kendime gercektn tamamilen disardan bakiyordum ve bedenimi gorebiliyordum durdum bi anda kapiya donerek gelmeyin biz iyiyiz dedim ve isn garip kismi sesim bir erkek gibi cikiyordu ve kapida hic kimse yoktu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne yaşanmış Ne yaşanmamış
Mystery / ThrillerMucizelere ve insanustu varliklara inanir misiniz?? Ben de sizin gibi dusunuyordum inanmiyordum ama basima bu olaylar geldikten sonra bir mucize yasamasaydim belki su anda akli dengem yerinde degldi yada en kotusu olmus olurdum. Peki ya siz ? Bu yaz...