Özdemir malikanesi yemeklerini yiyip bahçeye çıkmışlardı ailedeki Azra hariç herkes birbirine çok düşkündü Azra ailesinden nefret eden onlarla konuşma zahmetinde bile bulunmayan bir kızdı ailesi azranın her istediğini yapsada Azra memnun olmaz daha çok şey isterdi.
Özdemir ailesinden Azra hariç herkes bahçede bir neşeli neşeli bir şey yapıyorlardı taki kıvanç beyin eline gelen o mektuba kadar, tm gözler kıvanç beye dönmüş gelen yazıyı oku der gibi bakıyorlardı kıvanç bey notu açtı ve okumaya başladı
Sevgili dostum kıvanç
Biliyorum bu yaptığım affedilcek şey değil o yüzden beni hiç affetme ama dinle. Üniversite zamanı çağla ile karşılaştık ilk görüşte aşka asla inanmazdım ama varmış bir süre sonra Çağlaya aşık olduğumu fark ettim Çağlaya çıkma teklifi ettiğimde beni reddetti ve hayatında başka biri olduğunu beni arkadaşı olarak gördüğünü söyledi meğersem hoşlandığı kişi senmişsin. Siz evlendiniz çocuklarınız oldu bir gün beş erkekten sonra kızın olacağını öğrendin bende fırsat bu fırsat dedim ve kızın doğunca onu başka bir aileye verdim bende kalp yetmezliği var bu nedenle yurt dışına çıkıyorum kendine iyi bak ve kızını bul kızının ismi Okyanus... Okyanus Liya çok güzel bir kızın var aynı çağla...
Herkes duydukları karşısında şok olmuştu çağla hanım ağlıyor abi takımı ise şaşkın şaşkın etrafa bakıyorlardı kıvanç bey hemen yardımcısını aramış ve okyanus liyayı bulmasını istemişti. Çağla hanım ağlamayı kesince kıvanç beyin yanına oturdu " şimdi ne yapıcaz kıvanç" okyanus liyayı yanımıza alıcaz " peki Azra ne olucak" Azra eğer oda isterse bizimle kalabilir şimdi onu çağırıp bu konuyu konuşalım oğlum hadi git Azrayı çağır " atlas istemeye istemeye yerinden kalktı ve Azrayı çağırdı" ne oldu arkadaşlarımla konuşmamı yarıda kesip geldim " kızım gel seninle bir şey konuşşcaz" dinliyorum " sen bizim kızımız değilsin ama istersen bizle yaşamaya devam edersin" ay sonunda sizden kurtuluyorum yeni ailem nasıl acaba, bavul hazırlıyım mı " çağla hanım bu sözler karşısında daha çok ağlamaya başladı.
Sabah kahvaltıda kıvanç beyin yardımcısı ozan girdi" kıvanç bey okyanus liyayı bulduk burda birkaç fotoğraf ve bilgileri var " tamam ozan teşekkür ederiz" rica ederim ne demek " abi takımı hemen Okyanus Liya on fotoğrafları olan dosyayı aldı ve bakmaya başladı
Abi takımı içlerinden çok güzel kzı diye geçirmişti ama içlerinden belki azra gibidir diye düşünmekden geçemiyorlardı kıvanç bey özkan beyi arayıp hastaneye gelmelerini söylemişti bugün dna testi yapılıp okyanus liyayı alıcaklardı
Selam arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım beğenmişsinizdir beğendiyseniz oradaki küçük yıldıza basmayı unutmayın bence yıldızlar parlamalı sizi çok seviyorum görüşmek üzere