38.Bölüm/James Buchanan Barnes

1.2K 60 25
                                    

Kelime sayısı: 1173

Not: Yine normal insansın.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Bara gitmek için hazırlanmaya başlamıştın. Canın sıkıldığı için bir barda, Barmaid olarak işe gitmiştin. Fakat çalıştığın yer fazla elit bir yer olduğu için dizinde şık giyinmeniz gibi bir kural vardı. Giydiklerinize karışmaz, sadece şık olmanızı isterlerdi. Elit bir yer olmasının yanı sıra düzgün kişilerden oluşan müşteriler olurdu genellikle. Tabi her yerde olabildiği gibi arada çürükler çıkabiliyordu. Üzerine siyah askılı ve dar elbiseni diyerek saçlarına doğal dalgalar yapmaya başladın. Makyaj yapmaya gerek durmuyordun. Etraf karanlıktı ve yorulup terleyebiliyordun. Çıkmadan önce kot ceketini ve spor ayakkabılarını giyerek evden çıktın.

Önceden çağırdığın ve kapıya gelmiş olan taksiye binerek barın adresini verdin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Önceden çağırdığın ve kapıya gelmiş olan taksiye binerek barın adresini verdin. Evin ile barın arası araba ile uzak olmasa bile, yürüme mesafesinde değildi. Bu yüzden hep taksi ile gidip gelirdin. Taksi durduğunda parasını vererek indin ve barın girişine ilerledin. Bekleyen sırayı es geçerek içeriye ilerledin, kapıdaki badigard seni tanıdığı için ses çıkarmazken bekleyen bazı kişilerin sana sinirli baktığını farkettin. Seni torpil ile giren müşterilerden sandıklarını biliyordun ama bu umrunda değildi. Bar kısmının girişine ilerleyerek arka kısma girdin. Bar kısmında seni gören bir kaç erkek ise çoktan bar kısmına gelmişti. Bugünün diğerlerine göre daha kalabalık olduğunu farkettiğinde senin gibi bar kısmında çalışan Mark'a dönerek konuştun.

Y/N: Bugün baya kalabalık gibi, kim ya da kimler geliyor? Diye sorduğunda heyecanlı bir şekilde sana dönerek konuşmaya başladı.

Mark: Avengers ekibi geliyor. Her yerde koşuşturma var, herkes önden rezervasyon yaptırdı bara girebilmek için. O kızıl afeti yakından görecek olmak tam bir lütuf dedi olduğu yerde erirken. Bu haline göz devirken, kapıda sana olan bakışların nedenini öğrenmiştin.

Gelen siparişler ile ilgilenmeye devam ederken içeriye giren Avengers ile birkaç çığlık duymuştun, ve bunlardan biri şuan karşında duran ve içkisini bekleyen kızdı. Kulağının kalmadığını düşünürken yüzünü buruşturmaktan kendini alıkoyamamıştın. O sesi neresinden çıkartmıştı? Kızın siparişini vererek gelenler ile ilgilenmeye devam ettin. Barın etrafının biranda dolması ile irkildin. Kafanı kaldırdığında Black Widow'u görmen ile sırıttın.

Natasha: Bir Margarita dediğinde kafan ile onaylayarak hazırlamaya başladın. Senin ile konuşmasını beklemezken, sohbet etmeye çalıştığını farketmiştin. Sen onun içkisini hazırlarken yaptığınız tatlı bir sohbetin ardından Natasha içkisini alarak masaya geri dönmüştü. Sen işine devam ederken senin hakkında konuşulan konulardan bir haberdin.

Natasha masaya sırıtarak döndüğünde Bucky utanç ile başını eğmiş durumdaydı. Geldiklerinde gözleri istemsizce sende takılı kalmıştı ve diğerleri bunu fark ettiklerinde baya bu konu ortada dönmüştü. Ve Bucky gittikçe olduğu yere sinmişti. Onun için son nokta ise Natasha'nın senin ile sohbet etmek için içki almaya gitmesi olmuştu. Baktığına ve bakacağına pişman olan Bucky bu ortamdan biran önce kaçmayı planlıyordu.

Avengers ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin