Zero,buranın ne kadar havalı olduğunu düşündü.Duvardaki kan resimleri ve şarap lekelerine bakmaktan kendini tutamıyordu.Puppetter Zero'ya dönüp;
"Bu daha başlangıç,diğerlerini de görmek ister misin?"
Biraz utangaç bir tavırla başını salladı.
"Eh yolumuz biraz uzun olacak.İyice dinlen,yarın yola çıkarız."
Clockwork,Zero'ya kol atıp"Sana pijama bulalım.Gel benimle." dedi ve gülümsedi.Emin ama bir o kadar da şaşırmış adımlarla üst kata çıktı Clockwork'ün peşinden.Yukarısı çok güzeldi.Ahşap zemin,eve değişik bir hava katıyordu.Duvarlarda Helen'in şaheserleri vardı.Gerçekten müthiş bir kan rengi,ve tabi biraz da kan kokusu vardı.Ne tesadüf ki kimseyi bu koku rahatsız etmediği gibi,Zero'yu da rahatsız etmemişti.Bir odaya girdiler.Odanın heryerinde ters işleyen saatler vardı ve çoğu da kırılmış,parçalanmış veya yelkovanı ve akrebi birbirinin ters işliyordu.Onun dışında masada duran tek kanlı bıçak ilgisini çekti."Bunu gerçekten kullanıyor musun?" Diye sordu. Clockwork bağırarak kahkaha attı ve dolaba doğru yöneldi.Zero da güldü nedense.Sanırım her şey yerine oturmaya başlamıştı.Clockwork,Zero'ya altı siyah beyaz şort,üstü beyaz kalın askılı atlet olan pijamayı Zero'ya uzattı."Bu sana çok uygun sıfır." Dedi ve gülümsedi.Zero bayılmıştı ama üst kısmında biraz kan vardı.Clockwork başını öne eğerek "Çok üzgünüm,istersen değiştirebilirim."
"Kesinlikle olmaz! Bu mükemmel !!! Ama bu kanın nasıl olduğunu bilmek istemiyorum " diyerek fesat bir gülümseme attı .(amk manyağı sana ne sjgssjd) Clockwork onu anlamışcasına gülümsedi ve aşağı indiler.Aşağıda müzik açılmıştı.Toby ve Kagehao kafayı yermişcesine dans ediyordu.
Toby bağırmaya başladı"Ben acıktım.Hadi pizza söyleyelim"
Herkes kafasıyla onayladı.Zero Puppetter'a bir bakış attı.Toby bunu görüp"Gecenin 04.18'inde pizza söylemek bize özeldir,yani en azından ben öyle sanıyorum." diyerek mutfağa koşup telefonu getirdi.
"Pamuk eller telefona gençler! Kim arayacak? Ben arayabilir miyiim?"
"Hayır geçen adama saçma saçma şeyler söylediğin için 1 saat geç geldi Toby."
"Ama Cloockyyy"
"B-bheen konuşabilirim."
"Kagheao sarhoşsun,ayrıca sesin gereksizce erotik kesinlikle olmaz."
"Yine bana kaldı değil mi?"
"Kesinlikle ^^"
Helen,Telefonu alır ve büyük boy pizza ve herkese birer milkshake söyler."Ayrıca 2L kola ve baharatlı patates"diye Toby arkadan bağırır.
Judge Angels"Hadi o zaman herkes bi iş yapsın Zero'ya nasıl eğlendiğimizi gösterelim.Tabii saat 4'e göre." Der ve herkes koşa koşa biryere dağılır.
"Film benden."
"Perdeler kapansın"
"Amk neden perdeler kapanır ki saat 4?"
"Burada reel sinema yapmaya çalışıyoruz değil mi?!"
Pizza geldiğinde Toby tam kapıyı açacakken puppetter onu fırlatır ve kapıyı açar.Sakince pizzayı alır ve parasını öder.
Zero bir an şaşırır"E nasıl öldürmediniz?Öldürmüyor muydunuz?"
"Onları yapanlar Jeffler.Biz fazla şüphe uyandırmayız."
Herkes odadaki büyük koltuğa oturdu ve pizza açıldı.Kokusu büyüleyiciydi.CANCANLARIM GERİ DÖNDÜM ^^ valla teoga 8 gün var Allah belamı verecek agsagaagda umarım beğenirsiniz ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Team 0
HorrorCreepypasta karakterleri 2 gruba ayrılmıştı.Her grupta birbirinden tehlikeli kişiler vardı.Peki ya maskeleri daha ne kadar saklayabilirdi gerçeği?