❝ I see you watching me
Eyes on your target
Mix drinks and smoke rings, it's already started
It won't be too long before me and you
Are doing what lovers do ❞— Hey Violet
witajcie!
tak, ten rozdział miał się w lipcu pojawić, jednak coś... nie pykło w trakcie jego tworzenia. po prostu za mało prac miałam oraz za dużo na głowie. jednak mam nadzieję, że mi to jakoś wybaczycie dużą dawką rysunków, jakie dla Was na dziś przygotowałam.
ogółem to jak się czujecie i jak mijają Wam ostatnie tygodnie wakacji?
ja po prostu żyję. wasza marność jeszcze nie umarła całkowicie xD dodatkowo nie wiem jak Wy, ale mam duży stres przed szkołą. akurat w tym roku zaczynam praktyki oraz mam pierwszy egzamin zawodowy i obawiam się, że totalnie nie zdam. jednak jakoś trzeba to przeżyć.
ogółem to być może zobaczycie lekki progres na moich pracach digitalowych, gdyż iż ponieważ... zebrałam swój tyłek do pracy i zaczęłam powoli ogarniać program na jakim pracuje, przez co prace moje chyba są lepszej jakości niż na początku.
dzisiaj pojedziemy od najstarszych prac do najmłodszych, by było... ✨aesthetic✨
dobra, bez zbędnego pitu, pitu, przejdźmy do tego shitu
𝕺𝖕𝖔𝖜𝖎𝖊𝖘́𝖈́ 𝖔 𝖗𝖞𝖈𝖊𝖗𝖟𝖆𝖈𝖍 𝖉𝖜𝖔́𝖈𝖍 𝖈𝖔 𝖜 𝖕𝖔𝖘𝖟𝖚𝖐𝖎𝖜𝖆𝖓𝖎𝖚 𝖒𝖎𝖊𝖈𝖟𝖆 𝖗𝖚𝖘𝖟𝖞𝖑𝖎
⁀➷ 𝒅𝒊𝒈𝒊𝒕𝒂𝒍 [ 28.04.2021 r. ]
okey, well be right back--
co tu się stało, to ja sama nie wiem
miałam ochotę walnąć rysunek moich dwóch gej-
znaczy przyjaciół, którzy są z resztą głównymi bohaterami mojego jednego kanonu. konkretniej fantasy, gdzie akcja odbywa się w świecie Verumii, gdzie muszą pokonać złego Pana w Kapeluszu, który bawi się tam w jebanego prankstera, gorszego niż jego własny wuj i Marcin Dubiel razem wziętych
gościu w zielonych włosach niczym mężczyzna, którego każda kobieta pragnie, czyli Shreka, nazywa się Basil Basilisk [ ja wiem, że moja kreatywność w imionach przebija Tolkiena i Rowling na kilometr xD ], który jest hybrydą bazyliszka [ taki kogut co zabija wzrokiem i pilnuje zazwyczaj skarbu ] i człowieka.
jakby ktoś pytał jak kogut co zabija wzrokiem ma dziecko z człowiekiem, to ja Wam powiem, że istnieje coś jak bardziej humanoidalna forma tego stworzenia u mnie w kanonach.
CZYTASZ
▏❝𝕾𝖟𝖙𝖚𝖐𝖆 𝕻𝖆𝖗𝖟𝖊𝖓𝖎𝖆 𝕳𝖊𝖗𝖇𝖆𝖙𝖞❞▕ 𝑨𝒓𝒕𝒃𝒐𝒐𝒌
Diversos-ˏˋ⋆ ̥ ̣̮ ̥ ☕🌺 𝐏𝐎𝐃𝐀̨𝐙̇𝐀𝐉 𝐙𝐀 𝐁𝐈𝐀Ł𝐘𝐌 𝐊𝐑𝐎́𝐋𝐈𝐊𝐈𝐄𝐌 └➤ ❝ - 𝐎𝐝𝐛𝐢ł𝐨 𝐜𝐢, 𝐳𝐛𝐳𝐢𝐤𝐨𝐰𝐚ł𝐚𝐬́, 𝐝𝐨𝐬𝐭𝐚ł𝐚𝐬́ 𝐟𝐢𝐨ł𝐚. 𝐀𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐬́ 𝐜𝐢 𝐩𝐨𝐰𝐢𝐞𝐦 𝐰 𝐬𝐞𝐤𝐫𝐞𝐜𝐢𝐞. 𝐓𝐲𝐥𝐤𝐨 𝐰𝐚𝐫𝐢𝐚𝐜𝐢 𝐬𝐚̨ 𝐜𝐨𝐬́ 𝐰𝐚𝐫...