à (A) - Adevar.

367 42 4
                                    

~A

   Priveam in gol si ma gandeam la vizul de noaptea trecuta. Era real? Asta s-a intamplat? Mi-am ingropat capul in palme si am privit-o pe Theo dormind, ca apoi sa-mi apas mana peste gatul ei. 

- Nu pot...sa respir! a spus ragusita si m-a privit cu teama.

   I-am dat drumul si m-am asezat pe pat langa ea. Nu mi-am amintit niciodata ce s-a intamplat in seara respectiva, dar stiu ca atunci am facut ceva ce a indemnat-o pe Theo sa devina un demon si sa se razbune. Mi-am inchis ochii si am adormit. 

   Theo a cazut la pamant si m-a privit inspaimantata. Am iesit din bucatarie si am incuiat-o acolo. M-am indreptata spre bucatarie si am luat un cutit care e exagerat de ascutit si gros si m-am intors la Theo.

- Daca nu te am eu, nu te are nimeni! am strigat.

- Carter! Nu face ceva ce vei regreta mai tarziu! Te rog asculta-ma! mi-a spus plangand si implorandu-ma sa nu fac nimic prostest.

   M-am ridicat in sezut speriat si mi-am dus mana la frunte. Am lovit-o? Cutitul cu care s-a jucat Theo acum putin timp este cutitul luat de mine in seara in care ne-am certat? 

   Theo a intrat in camera si m-a privit surprinsa, eram transpirat si respiram foarte sacadat. Theo s-a asezat pe marginea patului si mi-a cuprins fata cu palmele, privindu-ma ingrijorata. 

- Ce-am facut? am spus speriat si mi-am sters fruntea transpirata. Theo?

- M-ai strigat? vocea ei era blanda si calda, m-am apropiat de ea si am strans-o in brate.

- Eu te-am omorat? am spus privind in gol.

Hai să ne jucam!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum