Ringe klokka ringte "riiiing", "riiiing", "riiiing"!! Jeg voknet opp ogg slo til ringe klokka. Sola skinte sterkt mot fjeset mitt jeg gikk mot viduene og dro fram garninene, når jeg kom til det andre vinduet så jeg ut av det, det var bare kjempe store hus rundt meg det var også noen småbarn som var ute og lekte. Det var da jeg så skole bussen komme. Jeg kjappet meg og tok fram noen klær. Jeg tok fram en hvit magetopp med congverse merke i svart, jeg tok på meg en sikkelig kort shorts som var svart og gikk til badet mitt. Jeg børstet det lange blonde håret mitt og flettet to små fletter på vær side av hodet mitt og festet dem sammen, jeg tok på meg litt svart øyen skygge og litt mascara. (vet ikke hvordam det skrives) Jeg løp ut av badet mitt, ut av det gigantiske rommet mitt og ned trappa. Åja, jeg glemte å si at når jeg bodde i Oslo var jeg ikke så veldig rik vi var egentlig bare noen bomser, men når pappa fikk et tilbud til å jobbe i La fikk vi 200 000 000 dollar for å kjøpe et hus i La (Fordig alle husene i LA er dyyyre) men bi brukte ikke opp alle pengene. I så fall når jeg hadde løpt ned trappa gikk jeg til kjøkkenet og tok et eple, på sjøleskapet var det festet en lapp det stod " Hei! Jeg ble nødt til å kjappet meg på jobb i dag og jeg kommer ikke hjem før halv elleve. Ta deg et eple før du går til skolen og kos deg. Pappa". Det var da jeg kom på at det var skole jeg løp til gangen og tok på meg de eneste hvite congveresene jeg hadde. "Alle sammen her har sikkert tusen parr med congverse" mumlet jeg for meg selv. Jeg tok den slurrvete svarte ryggsekken min og løp ut av huset. Bussen hadde gått for lengs så jeg ble nødt til å gå. Jeg puttet hånda mi i lomma mi for å ta frame mobilen. Men da kom jeg på at jeg hadde glemt den i huset jeg løp bort til døra og og prøvde å opne nøren men døra var sånn automatisk dør med kode og jeg hviste ikke hva koden var!! "Selvfølgelig automatiske dører" momlet jeg for meg selv igjen. Jeg forstatte å vri på håndtaket til det var en stemme som sa "Hei"! Jeg snudde meg sakte rundt og der sto det en gutt med brun blondt Justin Bieber sveis, han hadde brune øyne og en hot hudfarge på kroppen, han hadde. Sjvææære muskler og han hadde på seg en hvit hot topp med en en ola bukse. "Han var bare... hva skal neg si? iiii han var bare den hotteste gutten i verden!!!" Tenkte jeg. Jeg begynte å sikle. "Går det bra" sa han på en rar måte. "Hæ, hva ja"?! Svarte jeg. "Er du ny her i byen"? Spurte han. "Jaa, nei JAA"! Svarte jeg. Jeg var sikkelig nervøs, han var sikkert den mest populeære gutten på hele skolen. Tenkte jeg for meg selv. "Vil du ta følge med meg til skolen"? Spurte han med et lite smil. "JAaaAa"! Ropte jeg. Jeg gikk ned trappa og vi tok følge til skolen.
ツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツ
Hvordan var første kapittel?? Please kommenter!!ツ
YOU ARE READING
Mitt nye liv i LA
Teen FictionAlexandera er 16 år og har flyttet hele veien fra Oslo (Norge) til LA (USA-Los Angeles). Hun måtte flytte til LA pga at faren hennes har fått tilbud til sånne jobb greier og sånt og hun måtte bli med. Alexandera var ikke så veldig begreiset til å fl...