Olaysız birkaç hafta geçti. Çapulcular hala nefes alan ya da nabzı atan her şeyi şakalıyorlardı, hatta birkaç kez Peeves ile takım bile olmuşlardı. Vanessa ve Arabella hala sık sık birbirlerinin boğazlarına bakıyorlardı ve Sirius hala bundan tamamen habersizdi.
Dönem başlayalı bir iki ay olmuştu ve Remus ve Arabella kendilerini İksir sınavına çalışırken bulmuşlardı. Çalışmaları gerekmiyordu, tabii ki; ama Snape'in hayatını cehenneme çevirmenin yollarını düşünmektense bu şekilde zaman geçirmenin daha iyi bir yol olduğunu düşündüler.
"Ee, Arabella..." Remus'un sesi yavaşça azaldı, notlarına baktı. Orada sadece ikisi vardı ve kütüphaneci Tanrı bilir ne yapıyordu, o yüzden de seslerini izin verilenden daha da yükseltebilirlerdi.
"Ee, Remus..." Arabella onu taklit etti, yüzünde tatlı bir gülümsemeyle ona geri baktı.
"Sen ve Sirius ha?" Remus, Arabella'nın zar zor duyabileceği, sesinde imalı bir tonla sordu. Remus gülümsedi ve Arabella'nın kaşları kalktı.
Arabella başını masaya sessiz bir gümbürtüyle vururken inledi. "Sen de değil." diye mırıldandı.
"Pardon?"
"Birkaç hafta önce, onlar benim Vanessa'yı kıskandığımı-" Arabella'nın sesi Remus'tan gelen bir öksürükle kesildi. "Merlin aşkına, neden onu kıskanasın ki?"
"Kesinlikle." Arabella abartılı bir iç çekmeyle cevapladı. "Her neyse, benim onu Sirius ile birlikte olduğundan onu kıskandığımı düşündüler ve şimdi de Sirius'tan hoşlandığımı düşünüyorlar."
"Neden onu kıskandığını düşündüler ki?"
"Çünkü onun nasıl bir sürtük olduğuyla alakalı atıp tuttum."
"Ama o bir sürtük." diye araya girdi Remus.
"Kesinlikle! Sonunda biri benim ne demek istediğimi anladı!" Arabella bağırdı, ellerini öfkeyle havaya kaldırarak kütüphanecinin ona dik dik bakmasına neden oldu.
"Üzgünüm." dedi mahcup bir şekilde, omuzlarını silkti ve kütüphaneciye baktı. Kütüphaneci sadece başını salladı ve Arabella Remus'a geri bakarken kütüphaneci başka tarafa baktı.
"Sirius'u o şekilde sevmiyorum, tamam mı? O benim sinir bozucu erkek kardeşim gibi ve ondan hoşlanmam garip olurdu. Ama onun biyolojik olmayan kardeşi olarak, kız arkadaşının onun için iyi olup olmadığına karar verme yükümlülüğüm var. Ve kabul edelim Remus, Vanessa'nın iyi olduğu tek şey sevişmek." Arabella iç çekti ve kafasını salladı.
Remus başını salladı ve okumaya geri döndü ve Arabella da kısa süre sonra onu takip etti. Remus, Arabella'ya bakmak için döndü ve, "Siz ikiniz yine de birlikte güzel gözükürdünüz." dedi ve gülümsedi.
Arabella gözlerini devirdi ve ona buruşuk parşömen parçalarını attı. "Sesini kes Remus."
"Hayır ama cidden." Remus devam etti. "Siz ikiniz çok güçlü bir çift olurdunuz. İkiniz de genel olarak çok popülersiniz. İkiniz de çok zekisiniz, fazla ortak noktalarınız var ve sen Sirius ile bizden daha uzun zamandır arkadaşsın. Hatta James'ten bile."
"Cidden bizim birlikte olmamızı istiyorsun, değil mi?" diye sordu Arabella iç çekerek.
"Ben ikinizin de mutlu olmasını istiyorum." Remus sevecen bir şekilde gülümsedi. "Bu da sadece birbirinizle olur."
——————
Otuz dakika daha çalıştılar, masaya düşen birkaç kitap ikisinin de yukarıya bakmasına sebep oldu. İkisi de sırıtan bir Sirius ile karşılaştı.
"Ne istiyorsun Sirius?" Remus kitabına geri dönerken sordu. "Evet, ders çalışmak için kütüphanede olmadığını biliyoruz." diye ekledi Arabella, Remus'a katılarak.
"Sadece benim en iyi arkadaşlarımın benimle gölde yürüyüşe çıkmak isteyip istemediklerini merak ettim." diye sordu Sirius ve Arabella ve Remus ona garipçe baktı.
"James ile öğrencileri lanetlemeye ne oldu?" diye sordu Arabella ona.
"Eh, artık onu yapmak istemiyorum." dedi Sirius kayıtsızca. "Hadi ama çocuklar. Asalarımızla su toplarını kaldırıp birbirimize atabiliriz. Eğlenceli olacak, değil mi Belle?"
"Evet, on bir yaşında olsaydık." dedi gözlerini devirerek.
"Ben yorgun hissediyorum. O yüzden pas geçiyorum." dedi Remus kitabını kapatıp çantasına koyarken. "Eminim ki Ara seve seve sana katılır."
Arabella'nın gözleri Remus'un ne yapmaya çalıştığını anlayınca kocaman oldu. "Remus." dedi uyaran bir şekilde, onun ayakta duran figürüne dik dik baktı.
"Ara." Gülümseyerek onu kopyaladı.
"Hadi ama, Belle. Lütfen?" Sirius yalvardı, ona yavru köpek gözleriyle baktı, onu yapınca Arabella'nım reddedemeyeceğini biliyordu.
Arabella gözlerini devirdi ve kafasını salladı, Sirius kutlamak için yumruğunu havaya kaldırdı. Remus iki arkadaşını da memnun bir gülümsemeyle bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙨𝙩𝙖𝙧𝙨 | 𝙨𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠⁽ᵗᵘʳᵏᶜᵉ ᶜᵉᵛⁱʳⁱ⁾
Fanfiction"𝑺𝑯𝑬 𝑳𝑶𝑶𝑲𝑺 𝑨𝑻 𝒀𝑶𝑼 𝑨𝑵𝑫 𝑺𝑬𝑬𝑺 𝑻𝑯𝑬 𝑺𝑻𝑨𝑹𝑺. 𝒀𝑶𝑼 𝑳𝑶𝑶𝑲 𝑨𝑻 𝑯𝑬𝑹 𝑨𝑵𝑫 𝑺𝑬𝑬 𝑻𝑯𝑬 𝑴𝑶𝑶𝑵. 𝑰𝑻'𝑺 𝑺𝑼𝑪𝑯 𝑨 𝑮𝑶𝑫𝑫𝑨𝑴𝑵 𝑻𝑹𝑨𝑮𝑬𝑫𝒀 𝑩𝑶𝑻𝑯 𝑶𝑭 𝒀𝑶𝑼 𝑻𝑯𝑰𝑵𝑲 𝑻𝑯𝑬 𝑶𝑻𝑯𝑬𝑹 𝑰𝑺 𝑳𝑶𝑶𝑲𝑰𝑵𝑮 𝑨𝑻...