2. bölüm

14.7K 457 432
                                    

O,oğlum yavrum neler diyorsun sen,ne evlenmesi ne torunu?"Dizlerim den gücün çekildiğini hissetim,ömer hicbir şey söylemiyor sedece bakıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


O,oğlum yavrum neler diyorsun sen,ne evlenmesi ne torunu?"
Dizlerim den gücün çekildiğini hissetim,ömer hicbir şey söylemiyor sedece bakıyor.

"Ö,öm,ömer sen-" cümlemi bitiremedim gözlerimden akan yaşa mani olamadım.

Figen annemin ağlayışı bütün evi inletiyordu.
"Siz odaya geçin esra ben geleceğim.
Karısının anlını öptüğünde,gözlerimi kapatım hızlıca,kabus bu koca bir kâbus.

"Ne diyorsun lan sen şerefsiz,ne karısı ne çocuğu,güvendim lan bem sana it herif,gözümün nurunu verdim sana,lan bu kız seni bekledi,bunun için mi bekledi."

Babam an ömer'e güçlü bir yumruk attı.

Annem ve figen annenin ağlayışı daha şiddetlendi.

"Yapma bey,bırak Allahın dan bulsun."

Senin gibi birevlât olamaz olsun."yılmaz babam gücü çekilmiş gibi kendi koltuğa bıraktı.

Ömer yavaş adımlarla yerden kalktı.

"Vur döv, öldür ama bu böyle."
Bakışlarını bana çevirdi.

"Özür dilerim, böyle olsun istemezdim, seni kırmak istemedim, soylemedim ,kaç kez demedim, ama yapamadım elanur beni affet. "
"Lan it bırak hanım birakta öldürdüğüm bu namusuzu."

Annem babamı daha sıkı tutmaya başladı.

Konuşmak istiyorum neden demek istiyorum yapamıyorum, neden hesap soramıyorum neden hakkımı alamıyorum.
Neden kalbimi söKüyorlar gibi hissediyorum.

Sadece boş boş baktım hala şaka demesini bekliyorum sanırım.

"Sevdim Elanur çok aşık oldum.

"Ben esraya çok aşığım."

"Lan-" hızla yerimden doğruldum.
Dildik karşısına geçtim.
Babamın cümlesi yarım kaldı bütün herkes pür dikkat bana baktılar.

"S.sen karışma geçmiş, seviyorum diyorsun. "Döşüne bir yumruk attım.
"A.asik oldum diyorsun. "Bir yumruk daha attım.
"Anla beni diyorsan. "Bir yumruk daha.
"Beni kim anlayacak,ha şöyle ömer!" Haykırmışım bütün evi ilettiğini hissetim.

"Ağlama güzel gözlüm. "

Babamın sesini duyduğumda daha çok ağlaya başladım

"Sen beni öldürdün ömer sen beni mahvettin, sen beni yıktın."

Onun da gözlerindeki acıyı görüyordum.
Ama benim acımdan daha büyük bir acı değildi.

"Ya."dedim kollarımı indirek.
"Ben seni bekledim, ya biz
Ömer, bize bunu nasıl yaparsın,çok saçma bu çok saçma böyle olmaması gerkiyor du,bugünün böyle olmaması gerekiyor du,
Bekleme dediler, çoktan unuttu seni,yenisini çoktan buldu ömer dediler, her gelen vazgeç ömer şerefsizin teki çoktan seni unuttu dediler."

Yarım Kaldık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin