Kliniğe geldiğimde yeni tanışacağım hastamı beklemeye başladım.Kısa bir beklemeden sonra kapı çalındı ve duruşumu dikleştirdim.
"Buyurun."
Kapı açıldı ve arkasındaki kişi?!!Ne!!!!!Nasıl olabilirdi bu.Bu adam aylar önce evime gelip Gece'den her şeyini almak istediğini söyleyip beni sakat bırakan adam...
"Merhaba Işık hanım."
"Burada ne işin var?Hemen git buradan!"
dedim sinirle.
"Siz hastalarınıza böyle mi davranıyorsunuz?Oysaki çok sevildiğinizi ve çok başarılı olduğunuzu duymuştum.Neyse,bu seferki seans tanışma olmuş olsun siz pek iyi değilsiniz.Danışmadan haftaya randevu alırım.İyi günler."dedi sakin bir tavırla.Odadan çıktığında arkasından masada ne bulduysam kapalı kapıya attım.Gözlerimden sel gibi yaşlar dökülüyordu.Tekerlekli sandalyeme ve ardından da sol bacağıma baktım.
O anda kapı çaldı.Danışmadaki Buse gelmiş olmalıydı.
"Şimdi olmaz Buse."dedim ağlamaklı sesimle.Kapı açıldı.Gece...Anında içeri girdi ve kapıyı kapatıp yanımdaki koltuğa oturdu ve tekerlekli sandalyemi kendine çevirdi.
"Ne oldu güzelim.Hadi anlat bana."dedi ilgiyle.
"O adam.Senden intikam almaya gelen adam...Yeni müşterimmiş."dedim hıçkırarak.Dediğim anda askıdaki çantamı aldı ve tekerlekli sandalyemi ilerleterek klinikten çıkardı.Arabaya oturmama yardım ettikten sonra sandalyemi de bagaja koyduktan sonra o da arabaya bindi.
"O müşteriyi başka birine ver."dedi
***
Selammm.Bölümü nasıl buldunuz?Bu adamdan kutuluşumuz yok sanırım.
Nisan Yağmuru'nda görüşürüz.Kendinize iyi bakın.♥️