3. - 5 Bucăți sexy!

134 9 4
                                    

Din mașină a ieșit un băiat îmbrăcat în negru din cap până-n picioare. Blugii erau strâmți pe picioarele lui perfecte și avea un tricou negru peste care purta o jachetă neagra. Ochii mei urca în sus pe corpul lui analizând fiecare detaliu. Când ajung în dreptul feței dau de niște buze rozalii și mai sus... Hm.. Poarta ochelari de soare.. Nu îi pot vedea ochii. Buclele lui fine îmi atrag atenția. Ok. E frumos.

Apoi ma uit și la ceilalți. Unul avea parul blond nisipiu, și ceilalți erau bruneți.Toți îmbrăcați în negru,cu puține alte culori. Nu îi pot analiza prea bine. Sunt departe. Arunc o privire prin curte și observ ca toată lumea avea privirea pe ei. Care o fi faza cu ăștia 5?

- Sa plecam.spune Evelyn deodată.

Ma încruntat la ea neștiind de ce ii evita asa mult când toată lumea ( ma refer la fete) încearcă sa fie observata de ei.Pana sa apuc sa spun ceva sunt deja trasa de pe canapea.Nu m-am împotrivit totuși. Voi mai da eu de ei..

-Unde mergem?întreb confuză și îmi trag mana din a ei.

- În clasa.spune fără sa dea prea multa atenție,mergând în continuare.

- Dar pe bune acum. Spun în timp ce alerg sa o prind din urma.

-" De ce ii eviți atâta? Sunt niște simplii adolescenți... Acum serios. Ce pot sa facă?" întreb. Hmmm.. Probabil multe dar las-o asa.

- Aris... Te implor. Uite eu te-am avertizat. Ei sunt periculoși. Cred ca poți avea încredere în mine nu? Te rog. Evităi..... Hai sa te duc în clasa. Ce ora ai?spune oprindu-se din mers și uitându-se la mine.

- Am încredere în tine dar am încredere și în mine și ma pot apara în caz ca se întâmplă ceva. Nu au ce sa îmi facă. Ai sa vezi.spun și oftez. Îmi scot hârtia pe care am scris orarul și ma uit sa vad ce ora am. Istorie. Și mai plictisitor.

- Istorie.spun.

- Bine. Vino pe aici.spune și începe sa meargă pe coridor,eu urmând-o. Am ajuns în fata unei alte săli . Mi-a deschis ușa și mi-a făcut semn sa intru înăuntru. Ma încruntat ușor la ea.

- Tu nu intri?

- Nu. Eu am alta ora. Ne întâlnim după afară,ok? Vii imediat ce se termina ora. Da?spune autoritar.Oftez.

- Bine.spun și intru în clasa. Toți erau în bănci. Numai 3 bănci erau libere în spatele clasei. Ma așez pe cel de la fereastra și aștept sa vina profesoara. Nu a trebuit sa aștept mult și deja o doamna intra pe ușa. Sper ca nu ma mai pune iar sa ma prezint ca s-ar putea ca data viitoare sa nu mai părăsească scaunul. Sau în orice caz îl va lua cu ea. Ei bine... Sper sa scap numai cu detenție.. În cel mai rău caz... Nu o sa mor. Ei bine dacă mor, măcar mor împăcată.

-Bună ziua copiii. Azi e prima zi de școală... Nu o sa va predau. Și cred că o să vă ascult doar. Vom face o mica recapitulare. Câteva întrebări... Nimic mai mult.

Când profesoara deschide gura ca sa ne pună întrebarea ușa se deschide brusc și pe ea nu intra nimeni altcineva decât 2 dintre cei 5. Erau cel cu parul scurt, cu ochii căprui și celalalt cu parul puțin mai lung brunet și cu ochii albaștri.

- Bună ziua.spune plictisit cel cu ochii căprui.

- Bună ziua domnule Payne. De ce ați întârziat la ora? Spune profa dur.

Băiatul cu ochii albaștrii își da ochii peste cap și spune:

- Pentru ca vrem și pentru ca putem. Nu e treaba ta. Spune și mai dur decât profesoara.

Ea se încruntă și le face semn sa meargă în bănci, probabil nevrând sa se ia la cearta cu ei. Cei doi se așează în cele doua bănci din spatele clasei. Ei bine.. Poate ca sunt puțin periculoși... Dar... Nu mi-e frică. După ce se așează în bănci.. Amândoi se uita în stânga și nu era nimeni altcineva decât.... Eu.... Super. Numai sa se holbeze la mine aveam eu chef acum.Nu ii bag în seama și încerc sa ma concentrez pe întrebările profesoarei. Nu le am eu cu istoria dar întrebările mi se păreau chiar ușoare. Și la următoarea întrebare observ ca nimeni nu are de gând sa răspundă asa ca am ridicat mana și am spus răspunsul.

Dangerous PassionsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum