Lalin Vural
24 yaşında
Barlas Kozcuoğlu30 yaşında
YAZARDAN
Lalin, son dosyalarıda yerine yerleştirdikten sonra yönetim kurulu başkanı aynı zamanda da asitanlığını yaptığı Baran Kozcuoğlu'nun odasına doğru ilerledi.
Baran Kozcuoğlu, elli yaşını geçmiş artık yaşlanıyordu. İşlerini ise tek varisi olan Barlas Kozcuoğlu'na devretmek istiyordu.
Karısı İnci Kozcuoğlu ise oğlunun öncelikle evlenmesini istiyordu. Otuz yaşına gelmişti artık. Torun sevme isteği bir yana eltisi Ceyda Hanım ile içten bir savaş içerisindeydi.
Ceyda Kozcuoğlu, Baran Kozcuoğlu'nun kardeşi Berat Kozcuoğlu ile evlenmiş ve bir kız bir erkek çocuğa sahip olmuştu.
Onunda İnci Hanım gibi tek oğlu olması iki elti arasında savaşa yol açıyordu. Ceyda Hanım'ın iki ay önce oğlunu evlendirmiş ve bir an önce erkek torun sahibi olmak ve miras onlara kalsın diye can atıyordu.
İnci Hanım ise onun aksine içindeki torun sevgisini doyurmak için oğlunu evlendirmek ve mutluluğunu görmek istiyordu.
Ne yazık ki oğlu Barlas Kozcuoğlu evliliğe çok karşıydı onun gözü babasının asistanı Lalin Vural'daydı.
İnci Hanım oğlunun Lalin'e olan ilgisini görmüş ama tek günlük birşey olarak düşünüyordu.
Lalin ise asla gönül eğlendirecek bir kız değildi, yetişme şekli buna çok tersti
Ancak iki yıl içinde aşık olup evlenmez ise zorla Mardin aşiretinin evde kalmış oğullarından biri ile evleneceğini yada kuma gideceğini çok iyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki (+18)
Lãng mạnBabasının asistanına aşık olan ve onu evlenmek için tehdit eden Barlas Kozcuoğlu Mardin'li ailesinden korktuğu için evliliği kabul eden Lalin Vural