39.

73 5 0
                                    

Den kterého jsem se obávala nejvíce. Moje první návštěva sněmu. Možné zasvěcení a to, že se všichni dozví pravdu. Jak o tom, že jsem zapomenutá dcera Severuse Snapea, tak i to, že jsem zmije, která se přidala ke Smrtijedům.
—————————

Seděla jsem v Dracově pokoji a nervózně jsem se pohupovala. Draco ke mně přešel a přisedl si. Objal mě a šeptem mi řekl: ,,To bude dobrý."
Jak on se muže tvářit tak.. tak normálně.
,,Vážně?! Zanedlouho někoho zabiju, všichni se dozví kdo vlastně jsem.. a.."
,,Neměla jsi se k nám přidávat.." zlostí vstal a odešel k oknu.
,,To jsem tě raději měla nechat trápit?!"
,,Jo! Pro tebe lepší."
,,Aha, tak pardón. Já jsem tady vždy ta špatná! Jestli budeš na tom místě.. neváhám." Vstala jsem a odešla jsem raději z pokoje. Zabouchla jsem dveře a sjela jsem po nich do sedu. Jak já se bojím a on mi to ještě ztěžuje..
———————————

Čas kdy to mělo přijít. Stála jsem v pozadí a čekala až mě Pán Zla vyzve.

,,Moji milý přátelé. Ještě než začne náš sněm, chtěl bych zasvětit naši novou členku. Zcela dobrovolně se k nám přidala.."
Dobrovolně?! To si děla srandu. Měla jsem chuť mu něco chytrého říct, ale strach byl silnější, proto jsem raději mlčela.

,,Betty? Pojď ke mně." Zasyčel muž, který stál v čele stolu. Přistoupila jsem proto k němu. Cítila jsem všechny pohledy přítomných na sobě. Ale co jsem cítila, a bylo to dost nechutné, byl dech Voldemorta.

,,Betty Parker! Čeká tě zasvěcení!" Pronesl Pán Zla a já v zápětí pohlédla na Severuse, který seděl kousek a na Draca. Oba se vyděšeně zatvářili. Na Severusovi to nebylo tak znát, ale stalo se. Aspoň jsem to cítila.

Napřímila jsem se a zhluboka vydechla.
,,Přiveďte ho!" Nařídil a dovedl mě mimo stůl.
,,Betty, znáš mé oblíbené tři kletby?" Zasyčel. Já jen nejistě přikývla.
,,Výborně. Provedeš jednu z nich. Mou nejoblíbenější."

V tu chvíli dva Smrtijedi přivedli chlapce, který měl přes hlavu pytel a byl svázaný.
Pán Zla pokynul a Bella mu sundala již zmiňovaný pytel z hlavy.
Projel mnou mráz po zádech, když jsem viděla přede mnou klečícího chlapce. Toho chlapce, který pro mě kdysi udělal to, co jsem právě potřebovala a já ho za to chladnokrevně zabiju. Výborně Betty.

,,Zachi.." vydechla jsem překvapením. Zachi na mě vyděšeně pohlédl.
,,Vy se znáte.. jak nečekané.." začal se smát Voldemort a sním i většina smrtijedů.
,,Zabij ho Betty." Zasyčel u mého ucha. Zachi na mě lítostivě hleděl.
Nejistě jsem se podívala na Draca, kterému to očividně bylo asi jedno a na Severuse, který nenápadně přikývnul.
Zhluboka jsem se nadechla a namířila jsem hůlku proti Zachimu.
,,Výborně Betty.." pohladil mě po zádech ten chladný muž. ,,teď to udělej! Zabij!"
Jemně rty jsem vyslovila 'odpust'. Nechtěla jsem ho zabít, ale já musela, jinak bych byla já mrtvá.
,,Zabij.." neustále mi napovídal Pán Zla.
,,Jsou to jednoduchá slůvka.. Zabij!"

Napřáhla jsem hůlku více před sebe a vyslovila jsem onu kletbu. ,,Avada Kedavra.." z hůlky vystřelil zelený záblesk a bezmocné tělo Zachariase Smitha padlo k zemi. Nenávidím se. Mlčky jsem stála s hůlkou před sebou a hleděla jsem na jeho bezvládné tělo.
,,Výborně!" Začal se radovat Voldemort a všichni ostatní.
,,Nagini, večeře.." pronesl a přes stůl se začal plazit obrovský had. Všichni přítomní, co seděli u stolu stáhli ruce k sobě. Obrovský had se proplazil těsně okolo mých nohou směrem k tělu Zachiho. Dál jsem raději vyvrátila pohled. Bylo mi jasné, co Nagini dělá.

,,Posaď se k nám." Promluvil Voldemort a přešel zpět ke stolu. Než jsem se otočila, pohlédla jsem na místo kde ještě před malou chvíli ležel Zachi. Teď tam byla jen rudá skvrna a Nagini, která se plazila zpět za Panem Zla. Mráz mi přejel po zádech.

Raději jsem tedy přistoupila a nejistě se usadila vedle Severuse.
,,Severusi? Tys nám něco zatajil? Jaký rodinný vztah máš s Betty?" Severus se na mě nejistě podíval.
,,Je to má dcera Pane."
,,Dcera? Pokud vím, tak s tvou jedinou láskou to nebude.." nad tímto oslovením jsem musela protočit očima. Není to tak dávno, co jsme se právě na toto téma pohádali.

,,Ne, Můj Pane."
,,Předpokládám, že je levoboček.."
Severus jen strnul.
,,Kdo je tvá matka dítě?" Promluvil tentokrát ke mně.
,,Rose, Rose Parker.. tedy Black.."
,,Není to ta, kterou jsme museli akutně odstranit.. Bello?" Bellatrix znejistila. Takovou jsem ji nikdy neviděla. Tedy, pořádně ji znám jen z doslechu, ale taková určitě dlouho nebyla. Narcissa taky ztuhla a nevěděla jak reagovat.
,,Aaa..no Můj Pane.." nejistě pronesla Bella.
Voldemort se jen pousmál.
,,Takže náš Severus má dítě s Blackovou. Poloviční Blackovou. Heh.. takže to nebyla jen jedna..milenka?" Hleděl na Severuse tázavě.
,,Milenka ne.."
,,Tak?"
,,Miloval jsem ji.."
,,Hehehe.." začal se děsivě a zároveň vtipně smát Voldemort.

Po usilovném smíchu, začal svůj plán vykládat všem přítomným.
Zabít Harryho je ten nejhlavnější plán, co plánoval. Přibrat na svou stranu co nejvíce lidí, dobýt školu a hlavně vyhrát.

💚V Zajetí Lásky💛Kde žijí příběhy. Začni objevovat