20 #Kim Taehyung Gitme

232 29 57
                                    

Medya
Şarkı= Dynasty

Jisoodan

Beni çekiştirip duruyordu . Off nereye gidiyoruz ki şimdi tam her şey yoluna girdi Taehyunga olan hislerimden kurtulmaya başladım ne bu şimdi?

"Ben kendimde giderim canımı acıtıyorsun. "

Taehyung" Bırakayımda yanımdan kaç hemen. "

"Doğru giderim."

"Nereye gidiyoruz?"

Taehyung" Susarsan görürsün."

Okulun aşağısına inmiştik. Sanırım bodrumdu. Taehyung bir kapıyı açtı orasıda aşağı iniyordu. Bu çocuk neyin peşinde ? Sonunda kolumu bıraktı Burası boş bir depoydu ama terkedilmiş ya da gizli yer gibiydi sanırım.

"Sonunda ahh canım yanıyor nasıl acıttığının farkında mısın izi çıkmış neredeyse moraracak."

Taehyung" Jisoo uzatma."

Kolumu kaldırıp göz hizasına getirdim yada soktum da denilebilir.

"Nasıl uzatma insan bir özür diler."

Bileğime biraz şaşırmış gibiydi. Ne cidden beklemiyor muydu sanki burada boşa çeneliyoruz.

Bileğimi eline aldı ve okşadı. Etkilenme Jisooshiiii sakın taviz yok Jimini aklına getir. Jimin Jimin Jimin Jimin.

Taehyung" Ben özür dilerim Jisoo . Niye sürekli sana zarar veriyorum..."

" Bilmiyorum Taehyung ama bu iki oldu üçüncüde her şey daha farklı olabilir."

Taehyung" Sana sadece fiziksel olarak mı zarar veriyorum ?"

Jisoo"N-ne bu nasıl so-soru başka ne olucak?"

Taehyung" Kalbin hiç acımıyor mu? Ben Roseyle sevgiliyken ya da... ya da..."

"Taehyung ne diyorsun anlamıyorum . Buraya niye geldik?"

Taehyung" Jisoo sadece bir soru soracağım ve hayatından temelli çıkacağım."

"Ta-Tamam ama sonra bende sana bir soru soracağım."

Taehyung"Neden Jimin?"

"Ne"

Taehyung" Neden Jimin?"

"Çünkü... çünkü o... yakışıklı, centilmen, kibar, sevecen, cömert, saygılı, korumacı, hoşgörülü, tat-"

Taehyung" Tamam anladım yeterli niye..."

Taehyung başını omzuma yasladı. Neyin var Taehyung iyi görünmüyorsun yapma ben Jimini seviyorum.

 Neyin var Taehyung iyi görünmüyorsun yapma ben Jimini seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle düşünebilirsiniz. 😊

Taehyung omuzumdan başını kaldırdığında gözleri kızarıktı ama ağlama değildi sinirden gibiydi.

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin