Prolog
Ty. Pov
Słońce zachodziło nad horyzontem tworząc na niebie plamę czerwieni, pomarańczy, różu i fioletu. Pięcioletni Sano Manjiro wracał do swojego domu po zabawie ze swoim przyjacielem Keisuke Baji na siłowni Jungle w parku. Zdarzyło mu się przejść obok rogu i zobaczył grupę chłopców w wieku od 7 do 8 lat, którzy zbierali się na pięcioletnią dziewczynkę.
Planował to zignorować, ale kątem oka zauważył, że mała dziewczyna nie była tak naprawdę dotknięta otaczającymi ją dziećmi i stała się zakręcona.
Jeden z chłopców był naprawdę wkurzony, że nie otrzymał reakcji, której chciał od dziewczyny, więc próbował popchnąć dziewczynę, ale niespodziewanie został przewrócony przez tę samą dziewczynę, której się czepiał i został przygwożdżony do ziemi z ramionami ustawionymi pod kątem za jego plecami, gdy próbował uciec z żelaznego uścisku dziewczyny. Widząc to, reszta jego kumpli przestraszyła się, a potem zezłościła, gdy zbliżali się do dziewczyny gotowej do ataku.
Widząc, że zbliżała się walka, Sano Manjiro zainteresował się. Gdy łobuzy atakują, spodziewają się, że dziewczyna będzie płakać po pobiciu. Ale dokładnie odwrotna rzecz wydarzyła się, gdy to oni zostali pobici przez dziewczynę znającą się na sztukach walki i było to również bardzo dobrze wykonane, gdy bezlitośnie pobiła chłopców, którzy się na nią zbuntowali.
Cała scena nie umknęła zbytnio Oczy Sano, gdy patrzy, jak dziewczyna zmusza łobuzów do ucieczki.
Kiedy wszyscy łobuzy znikneły, Sano lub Mikey podchodzą do dziewczyny, która pochylała się do podłogi i chwytała swoją upadłą torbę. Czując, że ktoś zbliża się do niej, dziewczyna obejrzała się i zauważyła zbliżającego się do niej chłopca w jej wieku. Szybko naprawiła swoje ubranie, które pognieciło się podczas jej małej kłótni wcześniej.
Kiedy się do niej zbliżył, po prostu zauważył, że dziewczyna wygląda słodko ze swoimi h/lh/c i dużymi e/c oczami, które promieniowały niewinnością, która jest znacznie kontrastuje z tymi, które widział wcześniej.
„To było całkiem niesamowite . Dobra robota. Nawiasem mówiąc, nazywam się Sano Manjiro, ale możesz mówić do mnie Mikey. Jak masz na imię?” chłopak komplementował uśmiechając się i przedstawiając się dziewczynie, wyciągając rękę do uścisku dłoni.
"Dziękuję. Nazywam się y/n , ale y/n jest w porządku" dziewczyna, teraz znana jako y/n, odpowiedział i uścisnął dłoń Mikey'owi, podczas gdy ona skierowała słodki uśmiech w kierunku drugiej osoby.
Widząc uśmiech dziewczyny, Mikey nie może nic poradzić na to, że poczuł, jak jego twarz robi się gorąca i był rozczarowany, gdy zakończył swój uścisk dłoni, prawie za nią tęskniąc dotykać.
Co? Poznałem ją właśnie z miłości do boga – pomyślał Mikey.
CZYTASZ
Witch Jacjets and Dorayaki (Mikey X Reader)
Short StoryUWAGA!! SPOLERY!! Miłego czytania :3 (Nie moje!!!!! )