|12.|

2.5K 59 4
                                    

Előző részből: Végül így aludtunk el.

Néhány kérdés felmerült bennem, kíváncsi voltam mindenre Erikkel kapcsolatban.

Gyerekként is így volt.. kíváncsi voltam mindenért, régen még érdekelt ez a maffia dolog de ma már csak annyi lenne a vágyam , hogy egy olyan férfi mellett nőjenek fel a gyerekeim , aki segít nem bánt , és foglalkozik velem, sajnos ez nekem most nem sikerült.

Mikor felkeltem észrevettem , hogy Erik öltözik úgy tettem mintha még mindig aludnék.. hallottam , hogy beszélget valakivel:

-Jó tehát ahogy megbeszéltünk ...-fojtatta ,engem igazából nem is az érdekelt ,hogy mit beszél hanem a testére figyeltem egész végig.

Láttam kocka hasat , és a melegítőből kilátszó tagját.

-Ohh felkeltél, remek-fordult meg.

-Igen, felkeltem-pirosodtam el egy picit.Közben kiszálltam az ágyból és közelebb mentem.

-Örvendek akkor öltözz fel és megyünk, apám már vár otthon minket..-jelentette ki, és ezután kiment.

Nem is kellett kétszer el mondania , máris felöltöztem egy hosszabb ruhába.Féltem ,hogy megint belém fog kötni a ruha miatt.

Kimentem a szobából és egyből a lépcsőkőn át haladtam.

Mikor kiértem a felszínre Erik várt is engem már a kocsiból láttam , hogy megint siet ezért most nem érdemes vele beszélgetni.

-Szállj már be -parancsolta.

-Oke-beszálltam és beköttem magam.

-Hova megyünk most?-kérdeztem kedvesen.

-Haza... -mondta.

-Aha, ömm mond csak Erik lenne megint egy kérdésem.-

-Miféle kérdés?-láttam rajta , hogy elkezd felmérgelődni.

-Te még szűz vagy?-böktem ki a számon.

Ekkor Erik egy óriási nagyot fékezett  ijedtébe majd rám nézett .

-Tessék?-

-Ha nem akarsz nem válaszolhatsz rá-mondtam neki idegesen.

Ezután Erik újraíndította a motort és mentünk máris tovább .

-Ez-ez most honnan jött Lisa?-kérdezte mérgesen.

-Nem tudom, csak úgy kérdeztem... mert hát ... a menyasszonyod vagyok nem?-néztem rá ártatlanul.

-Nem , nem vagyok szűz. - bökte ki a száján és ezután elhallgatott.

-Mik ezek a hülye kérdések?!-kérdezte.

-Hát tudod , olyan jól csináltad még tegnap előtt a szobában a dolgokat és hát majdnem lefeküdtél velem-néztem rá.

-NEM TE VAGY AZ ELSŐ LISA MARTINEZ-ordította rám közben annyira mérges lett , hogy majdnem nekimentünk egy kocsinak.

-JÉZUSOM oke oke sajnálom ,bocsánat.-könnyeztem meg.

Láttam , hogy valami nincs rendben vele.

-ELMONDTAM LISA, HOGY AZNAP ESTE BE VOLTAM DROGOZVA. Nem állt szándékomban téged megfektetni. -jelentette ki.

-Oke oke Erik , sajnálom...-

Ezután óriási nagy sírógörcs kapott el ... nem tudtam mit tenni.

-Hahh bocsánat Lisa , nagyon rossz kedvemben vagyok. -mondta és azután rám nézett.

Maffia rabjának lenniWhere stories live. Discover now